Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

D208RR-ben 2,5-2,6? Nagyon sok! Üzemmelegen lehet benne 2,3 és max szintén melegen 2,5 A sport-, versenygumikra nem érvényesek a gyári nyomásértékek!
Hátul általában 1,9-2,2 közötti meleg nyomás jó, de vannak kritikus gumik, amelyekben 1,4-1,6 bar van melegen!
nah előző kommentemben válaszoltam a Te 5letedre is. Kösz mindenkinek az ötleteket megnézem még1* mindet.
hy!
valóban kicsit laposabb a közepe de a jelenség megszűnik amint bemelegedik a gumi,vagy a felni vagy akármi, kb 5-6 km meg kis kacskaringózás egyenesben, és meg is szűnik a dolog. Guminyomás elől 2,5-2,6/ hátul 2,3-2,4. szerintem ez elég ennél több nem hisze hogy kell bele
köszi!
valamint el szabad-e térni a gyári mérettől, mondjuk 150/60 helyett 150/70-re?
meg 1-2 mélységi adatot is megoszthatnál
thanks
akár ez mind jöhet az email cimemre is, :freemailpeter@freemail.hu
szia
mennyi az ára a 180nak
Hali!

Nekem egy honda fmx650-re kéne hátsó gumi, 150/60 r17 méretben. Nem pirelli mtr02, az a gyári, de az óvatos hajtásnál bír ki 6 ezret. Valami túrásabb kellene, ami többet kibír, úgysem vadulok a kanyarokban.
Új gumi kéne mindenképpen.
Continental ContiForce-ről van valakinek véleménye?

Kössz
Zoli
Sziasztok !
Michelin Pilot Power 180/55 és Power 2CT 190/50
Eladók
Nem hagyhatom szó nélkül...
Annak ténynek, hogy te 420-as (16,5 coll) gumit keresel, az égvilágon semmi köze az igencsak közönséges stílusodhoz!
Továbbá, hogy "sok rossz gumit vettél már új néven" a Te hibás is, legyél figyelmesebb, hogy kitől vásárolsz, nem mindenki akar átverni, aki gumit árul (bár sajnos én is tapasztalom, hogy "ipari hulladékot" is árulnak "pár körös" gumiként)!
Viszont, drága "fiatal barátom" ez azért szerintem is kissé flegma megjegyzés volt: "nem ilyen öreg raktáron maradt érdekelne,meg minden féle hülyeség.... méregdrága boltban, arra nekem nincs pénzem"
Ha normálisan fogalmaztál volna, én segítettem volna....
Azért ilyen a szövegkörnyezet mert már vettél rosszat előtte? Van érzéked a fogalmazáshoz. Olvasgass egy kicsit más témában is. Művelődj hidd el nem ciki.
Ehhez az érveléshez tényleg nem lehet hozzáfűzni semmit.
Viszont a 420 r ből szerintem bárki rájött, hogy 16,5" collméret gumit keresel. Hogy supermotora, azt meg a fórumtársaid nem tudhatják maguktól.
Rossz nap lehet, telebölcseled az összes fórumot, és még egy paraszt is beszől a gumiknál. Hagyjuk is rá. Elköszönök a végére.
Szia.
különösebben nem tűnt fel,mert itt ahogy nézem sportmotora való gumik vannak, nekem pedig supermotora kellene, és ráadásul 16,5es...elég ritka,nem sokan mennek vele

a szövegkörnyezet nem véletlen,sok rossz gumit vettem már új néven.

ha nagyon a lelkedbe gázoltam boccs, tudom hogy csak a jószándék vezérelt a beszólásoddal.....
viszont ha jobban megnézzük a dolgot, te sem köszöntél....
A paraszt én vagyok mert beszóltam.
Viszont a kérések előtt illik köszönni, meg az sem mindegy milyen szövegkörnyezetben helyezed el a kérést.
Az nem is tűnt fel, hogy senki nem válaszol? Pedig jóárasításban jártas emberek is olvasnak erre.
Lehet ki van járva a közepe és azért nehéz borogatni vele.
Megint beszólt az "okos" sün
szerintem nem voltam paraszt,de igazából nem is foglalkoztat különösebben a véleményed....
ez egy gumi topic,én meg kérdeztem ... ha valakinek lenne az írt volna nyilván, nem ajándékba kértem,és nem is szivességet..
peace!
Ugyan ilyennel járok, nincs vele gond.
Gumiba kell több nyomás....szerintem.
nekem az r1 akkor csinált ilyet, mikor kevés volt elöl a nyomás szinte beborult a kanyarba, tempónál már jó volt
Köszönni? Nem futómű és gumi gondod van neked, hanem intelligencia! Mi ez a finom fogalmazás? Sokkal egyszerűbben. Kő egy gumi b---ok meg! Ha időd nincs köszönni és kérni, akkor én kérek elnézést.
az első 5letem nekem is ez volt ha ez bevált volna nem is kérdezgetek erre de a guminyomást minden nap nézem így azzal nem nagyon lehet gond, jó is lett volna ha csak ennyi.
na mind1 akkor megy majd rá egy michelin azzal nem volt ilyen ha jól emléxem
á, dehogy, a szövet ugyan látszik, de rá se ránts
Gyári mintás sport-, versenygumik:
kicsit túl mélyen van vágva nem