Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csoki
okés...a csizmám viszont 44-45 ös....szal az ha érdekel akor tuti próba aztán duma..de a többi az jó cucc..vegyél fel msn re aztán dumálunk
Sziasztok szerintetek homokba melyik gumma a legjobb előre is kőszi
oksa felveszlek és beszélgetünk!Nekem 46 os csizma kéne vagy 7 es nem tudom 5 ös lábam van gondolom nagyobb csizma kellene
szega
Sziasztok
szeretném kérdezni nincs e valakinekeladó drz je?
Ez nagyon frankó oldal
Légszűrőt cserélni? Hm, szerintem ha megsérül (szakad). Érdemes többet tartani belőle. Ja, és létezik spec légszűrőtisztító folyadék is, pl a motorex-nek van. Én azt használom,bevált. De a benzin is jó.

http://www.xmoto.hu/index.php?... itt érdekes dolgokat olvashatsz pl a guminyomásról is.
Gondoltam én is, hogy kicsit sok a nyomás csak nem tudtam meddig mehetek le a guminyomással. Akkor engedek belőle és remélem úgy majd javulni fog a tapadás, mert eddig nem voltam vele teljesen elégedett. Még nem volt ilyen motorom ahol olajos volt a légszűrő és igazán nem tudtam mit is kezdjek vele. Mostmár így világos. Azt még megmondanátok mennyi idő után célszerű cserélni?
Hello!

A guminyomás kb 0,7 - 1,0 bar között legyen.
hello
kiveszed a légszűrőt, de még a házban rajta legyen az a lényeg és szépen megfogod és megforgatod ugy egy kis benzinben hogy a légszűrőház kőzepéd fogod belűlről.....és igy kell hogy átmosd egy kicsit benzinben , hogy belűlről kifelé follyon a homok, de ha nagyon sáros akor valamivel előtte kicsit megkapargatod a homokot róla hogy leválljon a szivacsról. aztán ha a benzinessel megvagy akkor jöhet az hogy forró ultrás vízben szépen átmosod 2x és végül kifújatod egy kompresszorral belűlről kifele majd kirakod a napocskára száradni..enyi az egész......nagyon oda kel rá figyelni mivel ha ezt az ember elkúrja akor nem kis galibát tud a homok okozni a dugóval. nekem ez a módszerem én igy csinálom már 3 éve, és bevállt...ja és persze a ha napocska megszárította a szűrőt egy zacsiba belerakod és kb fél deci légszűrő olajat ráöntesz és egyenletesen elnyomkodod a szivacson ha kevés lenne az olaj kicsit öntsél rá...találd el az arányt sok sikert üdv
hello
nekem lennének eladó cross cuccaim..ha érdekel esetleg vegyél fel msn re és megdumcsizzuk
bukó, szemcsi, mez,naci,kesztyű,csizma
ser_zo@hotmail.com
Sziasztok.
Olvastam, hogy nagyon oda kell figyelni a cross motor légszűrőre, hogy rendesen legyen takarítva.
A kérdésem az lenne, hogy hogyan kell takarítani, karban tartani a légszűrőt, ill. mennyi üzemóránként illik cserélni.
Valamint még az érdekelne, hogy a guminyomás mekkora kell, hogy legyen egy 250 2t-nél, most 1,4 van a gumiban.
Köszönöm.
Szerencsére még nem volt problémám a váltóval. A 250-esben egyszer megált a hajtókar,de nem okozott semmi más kárt.
Azt hittem ujjonan vetted a gépet azért egy 450-esben nem kéne ilyen hamar cserélni nem?Nekem 4 éves a motorom ,de még eredeti a hajtókar igaz nincs is hajtva. Váltóval nem volt még problémád ? ismeretségi körbe mindenki javitatta már a Yamit köztük én is volt egy 2001-es yz-m abban is 4vagy öt fogaskereket kellett cserélni, és két léptető villát.DE gondolom ezen már azért modositottak.
Pontosan nem tudom fél éve van nálam a motor. A 250f-esben 80 óránként cseréltem igaz a 2001-2002-esekben kicsit gyenge volt a hajtókar csapágyai. 2003-tól jó.
Mennyi üzemóra után cseréltétek a hajtókart?
Nem az erő a lényeg, hanem a kezelhetőség és a futómű! Mindkettő többre képes, mint amit amatőr ki tud hozni belölle.
Szia kerkyra. Nagyon zörgött már, főleg alapjáraton és ha már szét volt szedve kapott új dugót és vezérműláncot is
Mit szólnál ehez,tip-top 1050.000.-ft
Miért kellett cserélned hajtókart a mociban?
Szia Esista. Nekem van egy 2006 Yamaha yz450-es motorom. Sajnos családi okok miatt meg kell váljak tőle (családi ház építése).980000FT ha érdekel hivj 06 30 3978811. 10 órás dugó,hajtókar,vezérműlánc. Hat éve van yamahám komoly bajom még nem volt velük persze kellő odafigyelés mellet.
Sziasztok!

Motor vásárlás előtt állok! A problémám pedig az hogy nem tudom eldönteni hogy SUZUKI RM-Z 450-t vagy YAMAHA YZ 450 F-et vegyek. Ezstétikailag a suzuki jobban tetszik de ez semmit sem jelent. Elég jól informálódtam mind két motorról de sajnos még csk egy YZ-t volt lehetőségem kipróbálni, úgyhogy tapasztalotok hiányában nehéz dönteni!

Ezért szeretném a véleményeteket kérni! Melyik a megbízhatóbb, erősebb stb.... Szépen kérek mindenkit aki kicsit is informált ilyen téren az írjon.

A hozzászólásokat és a véleményeket előre is köszönöm!
ÜDV: ISTVÁN
Nerm az adatlapomon rajta van kawasaki kx250f de ugyan az mint az rmz még a gyári cikkszámok is megegyeznek
kerkyra neked rm-z d van?sok vele a gond?
hát most amit néztem motort pont 4 éves és ki tudja mit kapott szegényem az előző tulajtól azt írtah nem volt vele versenyezve de messziről jött ember ...érted de reméljük igazat mond kötelező szervizbe nem kell vinni ugye?elég ha én nézegetem meg faterom szerelő igaz autó szerelő de motor mániás is volt nagyon vágja mi merre de igazándiból nemudom mitszólnék hozzá ha matatna a mocomba
4 év után látszik még a henger falán a honolás nem mérhető semmilyen kopás.