Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Uj motort akarok venni segitsetek!

250 4T v 450 4T ?
csak 250., a vb menők is erősnek mondják a450 et, 2010től jön a 350 a 144es most acsúcs a kettő közt van 48 lovas és nemkel forgatni .
Adatlapomon rajta van kx250f-em van 2004-es .Gyakorlatilag 3éve hajtom hiba nélkül. Olajat Putolinét használtam meg Castrol atevot, most meg Midland olajat .Elsö év után cseréltem benne a négy szelepet és a dugót azóta semmit nem kellett rajta csinálni
Nem a terepszínű kabátos, hanem a fekete csukjás felsős! A Szebivel voltam.

hi!

szerinted érdemes 450-es kxf-et vennem ujjan hobby célra cross pályás edzésekre abbol a szempontbol hogy nem kell anyit szervizelni mint egy 250 4t-t . ás a 250 es se tudnám kihasználni .
hi milyen olajat teszel bele ? és milyen tipusu motorod van? kxf 250-est nézegetem.
Kösz Kaktusz,jó kép lett,ha van még rólam tehetnél fel.Amugy ki vagy?Kociánék haverja?Aki tegnap terepszinü kabátba volt?Ja és ez már mx1:) csak nyársapáton zakoztam csütörtökön elég nagyot,5percig elment a kép is:)amugy a segggggeeem fáj picit,az ilyetség nagyobb volt,és tegnap kicsit fostam bevallom!Na csááá
Tudna nekem vki segíteni h a yamaha yz 250-ben mekkorák a gyári fúvóka méretek 99évj.. Vagy h hogyan kell szakszerűen beállítani a karburátoron a levegő csavart? !
MX2 akcióban Kolontáron.
Hali!Háromszor használt axo nadrág eladó:
Nem találsz hibátlan motort úgysem! De ez nem véletlen, hanem üzletpolitika!
Hello...
Ktm SX250 nek vacakol a váltója?Mert az Rm 250 nek igen..és a kx nek is...
Tud valaki vmilyen infót?
Köszi
Hobbi szinten ,ha normálisan használod a 450 évekig birja simán. Nekem 250 4t-m van most van benne dugó csere óta kb 100-110 üzemóra. nyár elején fogok benne cserélni dugót vezérmüláncot a biztonság kedvéért . ennyi idő után is indul rendesen hidegen melegen első rúgásra. Mindig takarítsd a légszürőt rendesen és cserélj olajat 6-8-10 óránként akkor nincs ezekkel semmi gond .
125 2T motorom volt 85%-ba tudtam kihasználni!
igazábol én nem versenyzek csak motorozok krosszpályákon
heti 3x 4x motorozok
ha a 450 es tényleg kevesebbet kell szervizelni akkor feladom a 250 4T fordulékonyságát cserébe .
de ha a 250 es 4t hez olcsobbak az alkatrészek stb akkor más a helyzet
amugy 188cm magas vagyok és 92kg
szerintetek ?
És szervizelésbe is gondolom sokkal tovább birja egy uj 450-es mint egy 250 es nem ? vagy a 450-es jobban eszi a kuplungot meg mindent ? mert erőssebb ? 92-ből most szerintem lefog menni ám 5kg tuti v több
2-3 gázfröccs kell neki indítás elött! És addíg járjon dusítón, míg elbírja, vagy körözz vele lassan, úgy előbb melegszik.
Az kevés neki én minimum 20percet melegítem és utána van rendes alapjárat ilyen időben lassabban melegszik be. Üzem melegen sem jó?
Szevasztok! Most motoroztam először az idén, és olyan bajon van az rmz250 el /2004/ hogy hidegen dusitóval gáz nélkül 2-3 rúgásra indúl, majd 3-4 perc elteltével visszatollom a dúsitót és leáll a motor melegen sincs mindig alapjárat a szelephézag jó 17 órás! gyári fúvókák levegó1-1.5 gyertya 17órás mi a baja? Karcsi
Szerintem ha 92kg vagy jobb választás a 450-es és a magasságod miatt is .450 picivel magasabb mint a 250-es . Alkatrész ár elenyésző a két motor között tudtommal.
125 2T motorom volt 85%-ba tudtam kihasználni!
igazábol én nem versenyzek csak motorozok krosszpályákon
heti 3x 4x motorozok
ha a 450 es tényleg kevesebbet kell szervizelni akkor feladom a 250 4T fordulékonyságát cserébe .
de ha a 250 es 4t hez olcsobbak az alkatrészek stb akkor más a helyzet
amugy 188cm magas vagyok és 92kg
szerintetek ?
szerintem mindkettőt kell szervizelni
450es jobban bírja mert nem forgatod
de ne e szerint döntsd hogy milyet veszel
hanem hogy mire akarod használni?
milyen szintű a motoros tudásod?
hi kawasaki kx

de szerinted 250 4t vagy 450 4t az volt itt a fő kérdés kinek mi a véleménye szervizelés oldalról megközelitve.
Villa, dobtam neked egy mélt !
Azt akarom megkérdezni 2008as kawasakin van uzemora méro?