Adatlapomon rajta van kx250f-em van 2004-es .Gyakorlatilag 3éve hajtom hiba nélkül. Olajat Putolinét használtam meg Castrol atevot, most meg Midland olajat .Elsö év után cseréltem benne a négy szelepet és a dugót azóta semmit nem kellett rajta csinálni
szerinted érdemes 450-es kxf-et vennem ujjan hobby célra cross pályás edzésekre abbol a szempontbol hogy nem kell anyit szervizelni mint egy 250 4t-t . ás a 250 es se tudnám kihasználni .
Kösz Kaktusz,jó kép lett,ha van még rólam tehetnél fel.Amugy ki vagy?Kociánék haverja?Aki tegnap terepszinü kabátba volt?Ja és ez már mx1:) csak nyársapáton zakoztam csütörtökön elég nagyot,5percig elment a kép is:)amugy a segggggeeem fáj picit,az ilyetség nagyobb volt,és tegnap kicsit fostam bevallom!Na csááá
Tudna nekem vki segíteni h a yamaha yz 250-ben mekkorák a gyári fúvóka méretek 99évj.. Vagy h hogyan kell szakszerűen beállítani a karburátoron a levegő csavart? !
Hobbi szinten ,ha normálisan használod a 450 évekig birja simán. Nekem 250 4t-m van most van benne dugó csere óta kb 100-110 üzemóra. nyár elején fogok benne cserélni dugót vezérmüláncot a biztonság kedvéért . ennyi idő után is indul rendesen hidegen melegen első rúgásra. Mindig takarítsd a légszürőt rendesen és cserélj olajat 6-8-10 óránként akkor nincs ezekkel semmi gond .
125 2T motorom volt 85%-ba tudtam kihasználni!
igazábol én nem versenyzek csak motorozok krosszpályákon
heti 3x 4x motorozok
ha a 450 es tényleg kevesebbet kell szervizelni akkor feladom a 250 4T fordulékonyságát cserébe .
de ha a 250 es 4t hez olcsobbak az alkatrészek stb akkor más a helyzet
amugy 188cm magas vagyok és 92kg
szerintetek ?
És szervizelésbe is gondolom sokkal tovább birja egy uj 450-es mint egy 250 es nem ? vagy a 450-es jobban eszi a kuplungot meg mindent ? mert erőssebb ? 92-ből most szerintem lefog menni ám 5kg tuti v több
Szevasztok! Most motoroztam először az idén, és olyan bajon van az rmz250 el /2004/ hogy hidegen dusitóval gáz nélkül 2-3 rúgásra indúl, majd 3-4 perc elteltével visszatollom a dúsitót és leáll a motor melegen sincs mindig alapjárat a szelephézag jó 17 órás! gyári fúvókák levegó1-1.5 gyertya 17órás mi a baja? Karcsi
Szerintem ha 92kg vagy jobb választás a 450-es és a magasságod miatt is .450 picivel magasabb mint a 250-es . Alkatrész ár elenyésző a két motor között tudtommal.
125 2T motorom volt 85%-ba tudtam kihasználni!
igazábol én nem versenyzek csak motorozok krosszpályákon
heti 3x 4x motorozok
ha a 450 es tényleg kevesebbet kell szervizelni akkor feladom a 250 4T fordulékonyságát cserébe .
de ha a 250 es 4t hez olcsobbak az alkatrészek stb akkor más a helyzet
amugy 188cm magas vagyok és 92kg
szerintetek ?
szerintem mindkettőt kell szervizelni
450es jobban bírja mert nem forgatod
de ne e szerint döntsd hogy milyet veszel
hanem hogy mire akarod használni?
milyen szintű a motoros tudásod?
250 4T v 450 4T ?