Köszönöm a válaszokat.
Akitől a motort vettem azt mondta, hogy 1:30-ba keverte a benzint, viszont így folyik az olajos lé a kipufogóból és a hátsó sárvédőt is telenyomja vele. Ezért kérdeztem hátha ez egy kicsit sűrű pláne ha még csak most kezdem és csak endúrózgatok, meg a power nyitáskor is érezni, hogy a felhalmozódott olajat ki kell dolgoznia először magából és csak azután lendül neki, na meg akkor tekintélyes füstöt is kiereszt magából. Ha rendesen forgatva van akkor nincs gond alul felül veszi a lapot gondolkodás nélkül nem füstöl, csak hát erdőben elég nehéz ismeretlen terepen folyamatosan nyélen menni Egyébként az universalmotor.hu-n hirdetnek most vasárnapra Nyáregyházán amatőr cross versenyt.
nekem 2004 es rm em van es meg nem volt hozza nyulva! en a valtoba Motul espert et hayznalok (technoszintetikus) a benzinbe meg castrolt, vagy motul 800 asat! 1:40 es keveresi aranyhoz keverem endurozashoz, crosszozashoz meg 1:33 hoz!
A keverési arányt a szervízköny írja, szerintem Neked 1:30 lesz.
Olajat csak full szintetikusat használj.
A váltóba váltóolaj vagy 10W40-es négyütemű motorolajat tegyél, s azért 10 üzemóránként cseréld.
Dugócsere: én is most cserélem először a gépemben. Elvileg akkor kell, amikor elerőtlenedik a gép hirtelen , elkezd csörögni. Szeirntem ha most vetted, akkor nézd meg, milyen állapotban van a dugód meg a hengered, lehet, hogy más cserés lenne. Én fél év után néztem bele, nagy szerencsémre, mert túlhordott volt a dugóm, pedig igazán nem éreztem gyengének. Elvileg 30 üzemóra a csereperiódus, de amatőr szinten ez lehet 50 is (egy szenzon kb).
(ui: ezeket nekem is úgy mondták , én csak gondoltam, továbbadom )
Sziasztok.
Most vettem egy 2000 SUZUKI RM 250-et. A segítségeteket kérném, hogy milyen keverési aránnyal kellene használnom a motort, és melyik az az olaj ami már nektek bevált. A sebváltóba milyen olaj kell, milyen gyakran kell cserélni, ill. az érdekelne hol találok hozzá kezelési(szerelési) kézikönyvet.
Valamint honnan tudom meg azt, hogy mikor kell dugót cserélnem, milyen jelei vannak.(nem tudom pontosan mennyi üzemóra van a dugóban)
Előre is köszönöm a segítséget.
Nem saját tapasztalat, csak tapasztaltabbak mondták:
edzésen, amatőr szinten úgy keverd, amit a gyár előír.
Amúgy a versenyzők szokták soványabbra keverni a nagyobb teljesítmény miatt (1:40, 1:50), de úgy meg a kenés nem az igazi.
nincs valakinek elfekvőbe honda cr250r 91 es, fogaskerék kihajtó tengely 4-ik (21-t, fogak száma).
Köszi előre is.
És egy kérdés, mindenkihez, (másik forumon megoszlottak a vélemények, mint a haveri körömben is), szoval mi az optimális benzin olaj keverék arány, 1/30 illetve 1/50. Aki versenyzik az megírhatná, hogy verseny illetve edzésen hogy keveri a brenyát.
semmi motorikus javitás,csere stb...
Akitől a motort vettem azt mondta, hogy 1:30-ba keverte a benzint, viszont így folyik az olajos lé a kipufogóból és a hátsó sárvédőt is telenyomja vele. Ezért kérdeztem hátha ez egy kicsit sűrű pláne ha még csak most kezdem és csak endúrózgatok, meg a power nyitáskor is érezni, hogy a felhalmozódott olajat ki kell dolgoznia először magából és csak azután lendül neki, na meg akkor tekintélyes füstöt is kiereszt magából. Ha rendesen forgatva van akkor nincs gond alul felül veszi a lapot gondolkodás nélkül nem füstöl, csak hát erdőben elég nehéz ismeretlen terepen folyamatosan nyélen menni Egyébként az universalmotor.hu-n hirdetnek most vasárnapra Nyáregyházán amatőr cross versenyt.
Enduroban meg talán itt nézz körül: http://www.enduro-sport.hu/
A keverési arányt a szervízköny írja, szerintem Neked 1:30 lesz.
Olajat csak full szintetikusat használj.
A váltóba váltóolaj vagy 10W40-es négyütemű motorolajat tegyél, s azért 10 üzemóránként cseréld.
Dugócsere: én is most cserélem először a gépemben. Elvileg akkor kell, amikor elerőtlenedik a gép hirtelen , elkezd csörögni. Szeirntem ha most vetted, akkor nézd meg, milyen állapotban van a dugód meg a hengered, lehet, hogy más cserés lenne. Én fél év után néztem bele, nagy szerencsémre, mert túlhordott volt a dugóm, pedig igazán nem éreztem gyengének. Elvileg 30 üzemóra a csereperiódus, de amatőr szinten ez lehet 50 is (egy szenzon kb).
(ui: ezeket nekem is úgy mondták , én csak gondoltam, továbbadom )
Most vettem egy 2000 SUZUKI RM 250-et. A segítségeteket kérném, hogy milyen keverési aránnyal kellene használnom a motort, és melyik az az olaj ami már nektek bevált. A sebváltóba milyen olaj kell, milyen gyakran kell cserélni, ill. az érdekelne hol találok hozzá kezelési(szerelési) kézikönyvet.
Valamint honnan tudom meg azt, hogy mikor kell dugót cserélnem, milyen jelei vannak.(nem tudom pontosan mennyi üzemóra van a dugóban)
Előre is köszönöm a segítséget.
molnardanielheviz kukac fibermail pont hu
Ha van valakinek kawa KX250-hez szerelési kézikönyve vagy tud linket ahol elérhető és nem fizetős, légyszi segítsen!
Köszi!
És hol?
Email.:deakpeter.mester@gmail.com
edzésen, amatőr szinten úgy keverd, amit a gyár előír.
Amúgy a versenyzők szokták soványabbra keverni a nagyobb teljesítmény miatt (1:40, 1:50), de úgy meg a kenés nem az igazi.
nincs valakinek elfekvőbe honda cr250r 91 es, fogaskerék kihajtó tengely 4-ik (21-t, fogak száma).
Köszi előre is.
És egy kérdés, mindenkihez, (másik forumon megoszlottak a vélemények, mint a haveri körömben is), szoval mi az optimális benzin olaj keverék arány, 1/30 illetve 1/50. Aki versenyzik az megírhatná, hogy verseny illetve edzésen hogy keveri a brenyát.