Sziasztok.Nos igen!Én is ugyan ebben a cipőben járok.Robogót meguntam mivel egyrészt gyengének találom másrészt pedig a monoton nyöszörgés kikészítette az idegeim illetve közuton halál félelmem van.Ezért gondoltam át nyergelek egy 125-ös ktm-re Én erről hallotam a legjobb véleményeket + olyan szinten ktm mániás vagyok hogy még a szobám falát is narancs sárgára festettem De van egy kis tudatlanság a fejembe és ezért szeretnék kérni valameik segítőkész motorostol hogy írjon nekem pár tippet,tanácsot a sport elkezdéséhez,például:mit hogyan kell és érdemes,mit nem szabad illetve mit szabad.Meg mindent amit tudsz és hajlandó vagy engem megsegíteni a tudásoddal. Előre is köszönöm!
köszi Keme!:) hát Dabas az nem vészes. persze ahogy végig gondolom,a 125-ös hosszú távon bizonyára jobb.
ha minden eshetőséget kalkulálok.
bár fater a minap azt mondta jó lesz neked a 80-as is:D
hogy mennyit tudnék szánni erre? hát talán max 300rongy. egyébként a felszerelést is kalkulálgattam. csizma alap...az 5 év bmx-ezéstől a bokáim elég ramatyul vannak. és a térdeim se null kilóméteresek. szóval védőcucc alap,legalább lábra fejre,gerincre.
Faisst! ha jól tippelek te szentendrei vagy csobánkai lehetsz....vagy borosjenői...vagy ürömi:D
Az hozzám BP. túloldalán van...bár nincs olyan messze, 60km kb.
Én is 85 kiló vagyok.
Szerintem hagyjuk is a 80-as géposztályt, felejtsd el. Mennyit szánnál az egész ügyre?
(ne felejtsd el, hogy sisak, szemüveg, kesztyű, térdvédő és csizma nem árt...meg jó minőségű keverékolaj)
szia!
köszi a bíztatást a 125-öshöz. egyébként pomázi vagyok.
mondjuk ezen a "majom a köszörűkövön" dolgon én is elgondolkodtam...kicsit mosolyogtam is ahogy elképzeltem hogy festenék egy 80-ason.
ja a másik...egyébiránt 85 kiló körül vagyok most,tehát ez egy újabb indok a 125-ös felé. azt hiszem.
valami rémlett hogy a magasság variálható,jó tudni hogy tényleg:)
egy dolog bánt csak....hogy talán jövő tavasz környékén lesz pénzem vásárlásra.ha minden jól alakul.
addig is infógyűjtés:)
Na igen. De azért a 125-ösnek is megvan a maga esze, aki rángatja a gázt, azt hamar óva inti a hülyeségtől
A ló is ledob, ha túlléped a tűrőképességét...
Ja, és még egy: a crossmotor magassága némileg állítható, a hét első telót kell feljebb tolni, és a központi rugóstagon lehet ügyeskedni még, de a 173 szerintem bőven jó. Ez nem chopper, hogy teli talppal állj mindkét lábaddal
A 80-as 25-27 ló körül van, nem lebecsülendő, de 150cm felett úgy néz ki rajta minden srác, mint a majom a köszörűn. Én 177 vagyok, és a 125 teljesen jó nekem, úgyhogy neked is jó kell, hogy legyen. A 42 ló bőven elég, egyszerűen kezelhető, ha nem mész kapásból nyélgázon. Merre laksz? Van egy eladó CR125-öm, nem rádsózni akarom, csak szívesen odaadom, hogy kipróbáld, hogy jó-e neked a 125.
sziasztok!
már régi vágyam hogy elkezdjem eme nemes sportot..
és lenne pár kérdésem azokhoz akik hajlandóak is lennének kisegiteni válaszaikkal.
mivel nem igazán vágom ezt a típusú fórumot igy kézenfekvőnek találtam ha ide írok...bocs ha rosszul tettem.
nos...szerintetek milyen motor lenne nekem ideális elkezdeni. én speciel 80-85ösre gondoltam. mivel relative alacsony és könnyű,könnyebben meg tudnám tartani ha para van. az ereje meg azthiszem elmegy szódával,és egy kis időbe beletelne mire ki tudnám használni teljesen. szerintem.
épp ezért érdekelne minden észrevétel,tapasztalat,vagy egyéb a kis szúnyogokról.
vagy pedig 125-ösben gondolkodjak? ezzel az egyetlen gondom hogy kezdőként kicsit tartok a negyvenegynéhány lóerőtöl,és kicsit talán magas a 173 centimhez.
mit javasoltok? köszi előre is.
Valaki tud valamit a 2008.szeptember.06.-ai, (most szombat) Tiszapalkonyai Kelet kupa motocross versenyről?
Mikor kezdődik, belépő, ilyesmi?
Kössz előre is!
hát nem fogok vitatkozni senkivel semmi értelme nincs! az tuti hogy egy agyig tuningolt badrécinges ktm-et ugy kerülte ki egyenesbe 10kg mal nehezebben mint ha állt volna! mindegy! azt irtam majdnem!
HI!
Tud valaki ezen kivül(www.krosszmotorok.cwi.hu)bontót ahol krosszal is foglalkoznak?
köszi!
Még mindig hátsó féknyereg tartót keresek 98 cr125(kz3p)
Akkor még nem használtál JE, vagy Yoshimura dugót. A Wisecó is kevés üzemórás dugó, mint a többi és amatőrnek teljesen mindegy, mi van a hengerben, mert úgysem tudja kimotorozni! A lényeg, hogy árban a legjobb a Prox! És tökéletesen megfelel!
Igazad van! Hengert leszeded és elviszed szakemberhez, aki meghónolja és kiméri, mekkora dugó kell bele!
Hajtókart én mindenképp cserélnék, meg csapágyakat is. Ezeket a dugókat már nem igazán kell járatni, mint 15 évvel ezelőtt! Az a "majdnem annyit tud, mint a 250", az kicsit sántít! Szerintem a közelébe sincs a 125. Akármit teszel bele! Márkában meg mindegy, hogy PROX-WERTWX -WÖSSNER-ATHENA-SRS, mert eggyikkel sem lehetne évekig elmotorozni! 30-40 óránál illő lenne a csere, ha kopott, ha nem. Ha van rajt még teflon, ha nincs.
ha minden eshetőséget kalkulálok.
bár fater a minap azt mondta jó lesz neked a 80-as is:D
hogy mennyit tudnék szánni erre? hát talán max 300rongy. egyébként a felszerelést is kalkulálgattam. csizma alap...az 5 év bmx-ezéstől a bokáim elég ramatyul vannak. és a térdeim se null kilóméteresek. szóval védőcucc alap,legalább lábra fejre,gerincre.
Faisst! ha jól tippelek te szentendrei vagy csobánkai lehetsz....vagy borosjenői...vagy ürömi:D
nem lehet tőled 60 ra
Én is 85 kiló vagyok.
Szerintem hagyjuk is a 80-as géposztályt, felejtsd el. Mennyit szánnál az egész ügyre?
(ne felejtsd el, hogy sisak, szemüveg, kesztyű, térdvédő és csizma nem árt...meg jó minőségű keverékolaj)
köszi a bíztatást a 125-öshöz. egyébként pomázi vagyok.
mondjuk ezen a "majom a köszörűkövön" dolgon én is elgondolkodtam...kicsit mosolyogtam is ahogy elképzeltem hogy festenék egy 80-ason.
ja a másik...egyébiránt 85 kiló körül vagyok most,tehát ez egy újabb indok a 125-ös felé. azt hiszem.
valami rémlett hogy a magasság variálható,jó tudni hogy tényleg:)
egy dolog bánt csak....hogy talán jövő tavasz környékén lesz pénzem vásárlásra.ha minden jól alakul.
addig is infógyűjtés:)
A ló is ledob, ha túlléped a tűrőképességét...
Ja, és még egy: a crossmotor magassága némileg állítható, a hét első telót kell feljebb tolni, és a központi rugóstagon lehet ügyeskedni még, de a 173 szerintem bőven jó. Ez nem chopper, hogy teli talppal állj mindkét lábaddal
ész nélkül nem motorozunk
már régi vágyam hogy elkezdjem eme nemes sportot..
és lenne pár kérdésem azokhoz akik hajlandóak is lennének kisegiteni válaszaikkal.
mivel nem igazán vágom ezt a típusú fórumot igy kézenfekvőnek találtam ha ide írok...bocs ha rosszul tettem.
nos...szerintetek milyen motor lenne nekem ideális elkezdeni. én speciel 80-85ösre gondoltam. mivel relative alacsony és könnyű,könnyebben meg tudnám tartani ha para van. az ereje meg azthiszem elmegy szódával,és egy kis időbe beletelne mire ki tudnám használni teljesen. szerintem.
épp ezért érdekelne minden észrevétel,tapasztalat,vagy egyéb a kis szúnyogokról.
vagy pedig 125-ösben gondolkodjak? ezzel az egyetlen gondom hogy kezdőként kicsit tartok a negyvenegynéhány lóerőtöl,és kicsit talán magas a 173 centimhez.
mit javasoltok? köszi előre is.
Valaki tud valamit a 2008.szeptember.06.-ai, (most szombat) Tiszapalkonyai Kelet kupa motocross versenyről?
Mikor kezdődik, belépő, ilyesmi?
Kössz előre is!
tatán lesz,ha jók a forrásaim....
Eladó matricaszett ha vkit érdekel.Nagyon jó minőségű...
Itt találsz többet is, nekem a Csetényit ajánlották.
Tud valaki ezen kivül(www.krosszmotorok.cwi.hu)bontót ahol krosszal is foglalkoznak?
köszi!
Még mindig hátsó féknyereg tartót keresek 98 cr125(kz3p)
Hajtókart én mindenképp cserélnék, meg csapágyakat is. Ezeket a dugókat már nem igazán kell járatni, mint 15 évvel ezelőtt! Az a "majdnem annyit tud, mint a 250", az kicsit sántít! Szerintem a közelébe sincs a 125. Akármit teszel bele! Márkában meg mindegy, hogy PROX-WERTWX -WÖSSNER-ATHENA-SRS, mert eggyikkel sem lehetne évekig elmotorozni! 30-40 óránál illő lenne a csere, ha kopott, ha nem. Ha van rajt még teflon, ha nincs.