Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

könnyebb benne mozogni
sok a crossos , had hulkljon a férgese
Meg tudnátok mondani nekem, hogy miért használnak a crossosok más páncélt mint az endurosok? Cross páncél látszólag sokkal gyengébb...
Na miez?
Hali!

Castrol A747 olajat próbáltam, igaz ennek már 8 éve, akkor volt utoljára 2T mocim.
Ricinusolajból és szintetikus összetevőkből álló olaj, alacsony hamutartalommal, azaz teljesen elég, nem hagy maga után lerakódásokat. Téli időszakban fagymentes helyen tárolandó, mert bedöglik. Mindig csak annyit keverj le belőle amennyit elmotorozol. Tökéletes kenést biztosít. Akkor érdemes ezt használnod, ha digitális a jobb kezed, nyél gáz, vagy semmi. Tötyörgésnél nem frankó, mert nem ég el a cucc, és folyik az olaj a kipufogódobból. Tapasztalat, mert volt, hogy lábon ballagtam ki vele a pályára és pár alkalom után megjelent az olaj. Aztán ilyenkor hamarosan jöhet a tömés cseréje, de ezt talán nem kell mondanom. Egy dolog fantasztikus benne, mégpedig az elégett olaj illata, valami mennyei.
Szóval csak akkor ajánlom ha mindig C hangon szól a géped, ha nem, akkor elég az olcsóbb synt 2T olaj is.
Köszi gero, úgy lesz
ÜDV!
Először is Kellemes Karácsonyt nektek!
Szerintem a krosszba a DRZ-del is belekóstolhatsz, meg az enduróba meg főképp
láttam már drz-t aki amatőrben krosszozik
ha már mindkettőben van tapasztalatod akkor eldöntheted hogy melyik fekszik jobban
de csak ha komolyabban versenyzel acsak akkor érdemes krosszt venned
ez a véleményem!
Kezdésnek a 250 4t ajánlanám nagyon kezes jószág Szerviz évente fogalmam sincs hogy mennyi lehet ha nincs gond egész évben vele akkor csak a fogyó kopó alkatrészekre kell költened ami azért nem olyan vészes. Akkor zsebbe nyúlós ha valami motorikus alkatrész megy tönkre.
Felszerelésem már van, arra célirányoznám a kérdést, hogy maga a szervíz mennyi évente? 100óra 450 4t. Vagy kezdésnek mindenképpen egy 250-es kéne? DRZ-m van...
Ezzel kb el is bizonytalanitottad
Hali. A költségek 4t motornál 6-10 óránként olaj csere min: 4-10ezer ft szűrővel együtt . Fogyasztás a jobbkezedtől függ óránként 2-6 liter körül lehet attól is számit mekkora a motorod 250-450,de mindenképpen kevesebb mint egy 2t motor.Gumik 8-10ezertöl indulnak. Szervizelés dugó csere 25ezertöl szelepek 12-15 között darabja főtengely felújítás 30-40 környékén.A védöfelszerelés sisak érdemesebb venni valami nem gagyi fajtát 35-töl felfele csizma szintén 30 körül kezdődik páncél vagy proti ing 20tól nadrág 20 tól mez 3-5 töl kesztyü 3-10. hirtelen ennyi.
Kedves krosszos motorostársak! Endurozni szoktam, de párszor belekóstólam a crossba is. Azt szeretném megérdeklődni tőletek, hogy KB mennyi egy ilyen sport fenntartási költsége? Számoljunk mondjuk évi 100 óra motorozással, ez cirka mekkora tőkét követel szervízzel, benzinnel, gumikkal, egyebekkel?
Még valami: RMZ-k miért ilyen olcsók a többi motorhoz képest, nagyon tuti gépeknek néznek ki.
van valakinek tapasztalata Castrol A 747, vagy K-997 olajokkal?
sziasztok!

Meg tudná mondani valaki pontosan, hogy hány mm vastagok az yz 450-esek tengelyei? 2003-2005
Köszi
Jó, mindegy, akkor nem lesz Pro Circuit csövem
MX2! Nekem "97-es Yz 125-öm van, és kell a rendszer. Az e-mail címem: marco8@t-email.hu vagy zelei.mark@dirtzone.hu, bár utóbbiról nem tudok küldeni, ott csak fogadni tudok sajnos. Nekem küldheted utánvéttel, jónak kell lennie a motoromra, nem küldöm vissza. Egyébként ez a gépem, nézd meg ilyenen volt-e:
Küldtem mailt. Előre is köszi a segítséget.
hello nem nagy cucc kicserélni a teloszimeringet 30perc alatt megvan én teljesen magam kezdtem el és nem volt semmi baj! ha gondolod e-mailban leirom neked!add meg a címed! az enyém hepptommy@citromail.hu
Úgy fest megoldódott a probléma..
Üdv..
Tud valaki eladó kx 250-hez 96-99 lengőkart?
Uram, msot olvastam el a nevét, véleményem szerint én Önt magázom, de most le kell feküdnöm.
Viszont látásra!

Goreeeny
Ne mosd le ...most olvastam el a nevedet ...mindent értek!
várj, várj, várj szal akkor nem érdemes bakra tenni télire?
...a képlet 1xű tegyél le vmit az asztalra és kapol motrot!