Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kerestem volna egy porgosebb fotot!
Ha ez, akkor egy kicsit megdontottem volna, meg egy kicsit kivilagositanam a motorost!
5 pont!
Osztájozzátok a képet 1-10skálán,kommentárral,csak azért hogy ne unatkozzatok!:)
Haliho!
Nem tud valaki olcson kormányátalakitot?
KÖssssssssszi!
Naja sajna a motor anyagilag nagyon rosz befektetés...
"Megérni"?
Egyik sem éri meg!
Szerintetek melyik éri meg jobban verseny célra a 2t vagy a 4t ?
eladva
Nagyjából ez az igazság.
Csak nem a maximális fordulat a támpont,hanem a max teljesítmény leadásakor jelentkező fordulatszám.Ami ugye nem egyenlő a teljes fordulattal.Így tehát előfordulhat az is hogy egy üzemóra elteltével csak pl 50 perc telt el.
Eladó a páncélom, könyökvédőm, térdvédőm!18000egyben
Adatlapomon képek, telszám illetve msn/email cím
Szerintem egy üzemóra alatt azt az időintervallumot kell érteni, amely alatt, a motor legnagyobb teljesítményéhez tartozó furdulatszámot alapul véve, a főtengely ezen a fordulaton egy óra alatt fordul. Tehát pl. (egy óra = 60 Perc) 60 x 13 000 1/min = 780 000 fordulat. Tehát egy üzemóra alatt a főtengely 780 000-at fordul. Ezt a 780 000 furdulatot meg tudja tenni egy óra alatt is, de ha tötyörgő tempóval haladunk akkor akár több óráig is eltarthat.

Szerintem

Szólajtok ha tévedek
RMZ 250 a legjobb vétel: http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Mindig kinnt vagyok!

Jó pálya,meg van cross motorom is.
Ott a Helyem!
Bocsi, még a régi plakátott tettem fel de természetesem most vasárnap azzaz 10.28-án reggel 7 órától várunk mindenkit szeretettel.
Sziasztok

Mindenkit szeretettel várunk a hétvégén megrendezésre kerülő amatőr crossversenyen a Vértesszőlősi pályán.
Majer László vezetésével "Enduró és Cross Suli" indul 2007. november 11-én!
Helyszín: Sóskút, cross pálya
Érkezés: 10.00 órától
Kezdési időpont: 11.00 óra
Befejezési időpont: ~16.00 óra
Edzői díj: 2000 Ft/fő/alkalom
Motortartó bakot mindenki vigyen magával!
A későbbi edzésekkel kapcsolatos részleteket ezen első edzés alkalmával tudhatják meg a tanulók.
Majer László fontosnak tartja az alapoktól elkezdeni a tanulást, mivel csak az alapok elsajátításával lehet építeni a minél tökéletesebb fejlődésre.

www.enduros.hu
Kedves barátaim(remélem szólíthatlak így benneteket)
Az üzemórának és a "tank benzinnek"nem sok köze van egymáshoz!
A KTM gépkönyvekben például azért mellékelik elfogyasztott üzemanyag arányában a megközelítőleges üzemidőt,mert nem minden modellen van gyárilag üzemóra számláló(pl. SX,vagy régebbi EXC ).
Az azomban igaz hogy az elfogyasztott benzin mennyiségéből lehet következtetni az üzemidőre(pl.8liter/óra)De gondoljunk arra is hogy a motorunk nem minden körülmény között fogyaszt egyenlő mennyiséget!Előfordulhat hogy 8literrel elbohóckodhatunk egy egész délutánt(bámészkodó,kiránduló pöfögés)Ilyenkor is csak egy üzemórát ment a motor?

Erről ennyit TÖMÖREN!
Tömör professzor legközelebb a tényleges üzemidő méréséről,és elvélőr mesél nektek.
Remélem így érthetőbb.A viszont látásra
igen szerintem sem hülyeség mert nem hülyék hozzá és igen én isolvastam már hogy megvan határozva hogy egy x mennyiséghez kell számolni szal szerintem vhogy ez igy van !
pontosan
az üveg és a közet gyapot is tökéletesen megfelel.
nekem közetgyapot van benne ami 1000 fokig jó és ha belegondolsz sosem fogaj a kipud elérni ezt a hőmérsékletet
Nem teljesen hülyeség, a 4T KTM-ek kezelési könyvében is úgy vannak meghatározva a szervizintervallumok, hogy "x üzemóra vagy y l üzemanyag elhasználása".
bazdmeg az cumi,nem is kicsi 3ilyen zsir verdát elvesziteni
uristen egy szalonba is ilyen hülyeségeket beszélnek ha józan paraszt ésszel belegondolok,akkor is tudom,hogy 1 "gyaloglási óra" nem 20,nem 30 és nem 5km hanem annyi km amennyit megteszek egy ora alatt szerintem a tank benzinnek nem sok köze van az üzemorához