Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindegy, csak ne szart vegyél! Mit néztél ki?
Szevasztok!

A véleményetekre lennék kíváncsi:
Tartósság szempontjából hobbi célra Hondát v. Yamahát érdemesebb választani?
Esetleg tapasztalatok?

Előre is köszi!
Csákesz!
Faisst:

Hogy sikerült Szeged?
Hali!

Bocs, de nem voltam sokat netközelben.
A pálya ahhoz képest amilyen idő volt elég jó állapotban van. Arragurultam ma autóval, és szerintem ha holnap netalán kivirul még por is lehet. De reméljük nem lesz.
Szerintem jó lesz, gyertek.
Szia.

Érdekelne, hogy mi a helyzet felétek, mennyire ázott szét a pálya?

előre is köszi
szép az a ktm
koszi
mondtam én hogy odacsap a kéznek rendesen
jaja eléggé szar volt...
lehet hogy mosthétvégén lemegyünk ricsi barátommal monorra...
lyukas ugratót is vállalnom kéne
Lentebb leírtam a hátsó teló beállítását is. A képen a kis sárga csavarral középen tudod állítani a nyomófokozatot, a rugóláb alján is van egy állítási lehetőség, azzal pedig a huzófokozatot tudod beállítani.
na hali

olvastam hogy fos volt a szegedi party.....

mi meg egy krva jót motoroztunk monoron. a végén nekiestünk az "ugróiskolának" .
már csak 1 méter kell hogy meglegyen....de addigra már hulla voltam.
tényleg meredek (kézkitépős) az eldobó....de nem vészes, és szépen ívesen dob...szóval gyakorolni nagyon jó.

leültetett kawa
hali
hatarozottan jobb lett az elsotelom a hatsot nem probaltam meg allitani. ja es ha tudnal vmi tippet adni h allitsam be mert most probalkozom kissebb ugratasokkal 2-2,5 meter magassag szal arra puha beallitas kell nem?
kozponti telon 1 allitasi lehetoseg van?
Hello mindenkinek!

haveromnak nemsokára megjön a 2008as sx450
most s ramonja van
monnyuk nem meglepő hogy ktmb en utazik..hiszen ktm boltja van
ő csakis a ktm re esküszik
KTM-nél lehet fordítva mennek a dolgok?
Tesztnapon próbáltam több sárga csodát is. Jó vele menni, de az ára az vmi rémisztő ahhoz képest, hogy itt csinálják a "szomszédban". Egy barátom azt mondta, hogy ha sokat akarsz szerelni akkor vegyél KTM-t, ha meg mocizni akarsz akkor vegyél japán motort.
haverom 2001 es sx én felülre van írva a rebound....
hát nemtom..de nekem tuti hogy felül kell állítani a befelé csillapítást..mert amikor megvettem kőkemény volt..pár klikk vissza és jó is lett..
szal nekem felül befelé..alul kifelé
Hali!
Most kicsit bizonytalan lettem, a könyv azt írja a felsőre, hogy "front fork compression" (druckstufen), az alsóra pedig "front fork rebound" (zugstufen). Értelmezésem szerint a felső a nyomó, az alsó a huzó.
Régebbi évjáratoknál ez nem így van?
ezzel azért a nyomót állítsd .....felül pedig a húzót sokkal jobb lesz ....hátsó telónál van fordítva !/ott a felsővel a becsillapítást az alsóval a kicsillapítást állítod/
Ma hallottam hogy kaka volt a pálya is meg a szervezés is.
ez az igazi...
csak kár hogy szar volt a verseny...
Sziasztok!

Eredetileg sporttúrában utazom, de nagyon babrálja a belső szerveimet a motocross téma
Én mint teljesen kezdő, kiprópálhatom valahol a cross életérzést?
Lentebb leírtam. Kb. a 10 klikk úgyis középérték körül lesz. Ha próbálgatod, arra figyelj, hogy egyszerre csak 1 helyen állíts a telón. Értem ezalatt azt, hogy pl. csak felül, vagy csak alul. Ha egyszerre állítgatod itt is ott is, akkor nem tudod, hogy melyik állítástól mi történik. Nem olyan egyszerű dolog belőni a telókat. Nagymértékben függ az első a hátsótól, ill. fordítva. Próbáld ki először a lentebb írt beállításokkal. Ha eddig szar volt a telód, akkor azt szoktad meg, egy jó beállítás ilyenkor is rossznak tünhet. Türelem és idő kérdése a dolog. Próbáld ki és várom a fejleményeket!
ah kosz most megprobalom :D
a felsohoz kell allitani?
mert akkor eztis ugyanugy allitom
Ez az! Ezzel állítod a húzófokozatot. Ugyanúgy klikkek mint felül.