nem baj. írjál, csak tanulunk belőle amugy értem én mit mondasz, azt is meg kell érteni, hogy csika is csak azt fogja ajánlani amiből pénze van persze azt jól cisnálja !
Ahogy Laci is mondta 33ért megkapom az öhlins vagy WP telót olajjal a jelenlegi szar forint-euró helyzetben is! Érdeklődtem, hogy mennyi lenne legyártani és nem jönnék ki olcsóbban, és a minőség kérdőjeles!
Néztem a srác referenciáit, én nem kételkedek a tudásában, nekem az nem jött be, hogy elmondtam a problémámat és hogy mit szeretnék de ő erről élből lebeszélt és a saját módszerét erőltette! Elég mélyen utánajártam az XT gyári rugójának tulajdonságainak és kb 20%al gyengébb pl a DRZ rugójától (gyári SM)! Szóval maga a rugó gyengébb, és javít a helyzeten ha átlemezelni de a rugóm még ugyanolyan gyenge marad! Szóval úgy lenne a tuti, hogy átszelepelés plusz rugócsere! De erre nincs pénzem szóval marad a rugócsere
Úristen mennyit írok erről már mindenki profi lesz XT futóműből
Egyből nekem is ez ugrott be Meg Mike is csináltatott már. Én meg azt gondolom hogy a legyártás, hogy minden elvárásnak megfeleljen, többe kerül, mint egy sorozatban gyártott tuning öhlnis vagy valami amit a supermoto topicban is ajánlottak neki 33 ezerért.
amugy csika ilyen nemzetköz tanfolyamokra jár meg mindenféle versenyekre készített már telókat, nem lehet hogy mégis csak jó lenne amit ő mondd ? csak kérdezem.. ha neked rugó köll hát vegyél
Beszéltem vele, de nem volt hajlandó megérteni, hogy mit szeretnék! Az átlemezelést erőltette, pedig én rugót szeretnék cserélni! Ennek egyszerű az oka, érzem, hogy túl gyenge a rugó és szerintem egy kicsit meg is fáradt! plusz5-6XTssel beszéltem akik a gyárit progresszívre cserélték és megoldódott a probléma, elégedettek vele! Ennyi nekem is bőven elég lenne, nem mondom, hogy nem lenne jó átlemezelni és személyre szabni, de gyári rugót mindenképpen cserélni szeretném! És a kettő együtt nem fér bele... per pill a rugócsere sem, de azt idővel meg fogom csinálni, ezért érdeklődök rugó ügyben!
Breki itt a kabátom link
15volt kiállitáson, ezért mondom hogy várjál
Ha túl puha vagy túl kemény kattintok egyet-kettőt lent-fent és pipa, hibátlan
Az enyémnek ez a párja, mondjuk tavaly motorkiállitáson is 20 volt szóval...
Néztem a srác referenciáit, én nem kételkedek a tudásában, nekem az nem jött be, hogy elmondtam a problémámat és hogy mit szeretnék de ő erről élből lebeszélt és a saját módszerét erőltette! Elég mélyen utánajártam az XT gyári rugójának tulajdonságainak és kb 20%al gyengébb pl a DRZ rugójától (gyári SM)! Szóval maga a rugó gyengébb, és javít a helyzeten ha átlemezelni de a rugóm még ugyanolyan gyenge marad! Szóval úgy lenne a tuti, hogy átszelepelés plusz rugócsere! De erre nincs pénzem szóval marad a rugócsere
Úristen mennyit írok erről már mindenki profi lesz XT futóműből