Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösziiii
Okés, magamat ismerve elindulok már vagy hajnalban, hogy odatévedjek 3/4 9re
Én mentem már át motoros cimborával úgy, hogy 10-20! volt az átlagos kanyarsebesség. Másfél óra volt Egerből Miskolc. Nagyon félt a kanyarokban a srác és nem merte az istennek se bevállalni hogy picit gyorsabban menjünk. A végére pont elérte a számlálóm a 800-at, úgyhogy a Varga-hegyen cseppet megküldhettem végre a sárgát.
Hát, 40-50-nál én is elaludnák.
Az a baj a világgal hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg tele vannak kételyekkel.
Kíváncsi leszek hogy innen a két teljesen eltérő tudással és tapasztalattal ráadásul eltérő nézőpontból első tréningezőinknek mi lesz róla a véleménye.
Méghogy nyerges, de azokból is csak a három méter hosszú orrú Peterbilt, ésatöbbi Amcsi csőrösök...
Mármint hogy hol a volt határőrlaktanya, ahova menni kell.
Ettől félek én.
Hátul halálfélelmes

Ooookés, köszi, egyelőre azt nem tudom csak, hogy hol van az az ott.
Ezt a húzást én azokkal szemben használom, akiknek föl se tűnik, hogy reflektorral jönnek, és rájuk kell villognom. Ekkor ugyan leveszik, de azért én is tudok faszagyerek lenni...
Szandra! Kiviszlek én majd, pici gyakorlatot már úgyis szereztem benne múlt hétvégén. Bukóban tán még jobban is fogod élvezni. (ma végérvényesen be lett járatva a motor, mostmár megy, mint az ördög )
Nem tapasztaltam én sem. A ritkább esetekben meg ugyanúgy van motoros, aki gond nélkül nekem jönne a saját sávomban szemből.
Azoknak a motorosoknak, akik úgy érzik, hogy rájuk vadásznak, általában van némi vaj a fülük mögött.. Gondolom az úton is, amibe az utcánk torkollik, a 4-et leforgató idióta, ha tudná, az autót hibáztatná, ha kijönne elé.
A kreszt meg az nem tartja be, aki nem ismeri annyira, hogy derengeni tudjon számára a benne rejlő logika. Mert véleményem szerint az általános sebességkorláttól el lehet tekinteni, de attól sem bárhol, és csak relatíve gyorsabban menni, de pl. a 90-es útra nem ok nélkül szokott kikerülni egy pl. 60-as, hanem mert valamit(ől) véd. Persze el lehet tekinteni a kresztől, a fizika törvényeitől, satöbbi, motorozás, szabadság, mindenkimásköcsög, de ekkor előbb-utóbb találkozik az illető a realitással és fog fájni.
Lehet tolószékből szarni a családnak, vagy összedrótozva örülni, ha már nem fáj annyira, meg lehet gondolkodni.
Engem is csitított már tapasztaltabb motoros-barát.
Jaa,amúgy arra a pár 100 kanyarra értettem a dolgot,ami Mc-ről visz a Bükkön át Egerig. Ha ilyen 40-50-es tempóval kanyarognék
Bocsi,Mátrás vagyok.. Pécs környéki kanyarokat többet láttam,mint a Bükkieket
Dani! Üsd meg a szádat! Méghogy a Bükköt megunni? 15 évesen voltam fent először, most 43 vagyok, és még mindig elvarázsol... Nehogy megund már az első úton.
Elméletileg vasárnapra ezt terveztem és nem lesz más, úgyh tudok maradni végig.
Hol van az a volt határőrlaktanya?
Minden nap járok dolgozni és haza és boltba és gyógyszertárba és... Sorolhatnám. Nekem a motor mindennapos közlekedési eszköz. Látom amit látok. Évente 1-2 necces szitu van. legutóbb úgy egy éve akart egy lyány kivasalni. Állok a kocsija mögött, KOZÉPEN, a DL dupla lámpája a sötétben telibe világítja az autóját és erősen látható a közpéső tükörben. Négysávoson előtte forgalom. Egyszer csak rükibe veri és TOLATNI KEZD! Nem lassan, nem gyorsan hanem gyanúsan közepesen. Fekszek a dudán, húzom tövig az első féket, nekem koccan, épp nem lök fel. Megretten. Ül. Markolja a kormányt. Mellémegyek mondom kiskezitcsókolom nem teccett hallani a dudaszót? Aszongya aszitte a keresztező forgalom dudált. Aha. És az sem tűnt fel hogy épp akkor kezdődött az a harsány dudaszó amikor elkezdett tolatni és esetleg ok-okozati összefüggés van a kettő között? Nem szólt semmit. Mondom neki hogy gondolom a tükörben teljesen láthatatlan a dupla fényszóró meg az hogy a kis 106-os Peugeot belső tere hátulról fényárban úszik. Láttam szégyelli magát, csak annyit kérdezett hogy lett-e bajom, mondom nem de nem sokon múlott. Motornak van baja? Mondom nincs mert a gumimnak jött. kocsinak? Annak max fénysérülés mert a gumi tompított. Fellélegzett én meg ott hagytam. Most az ilyennel mit lehet tenni? Nem szándékosan csinálta, megsértette a KRESZ vonatkozó előírásait, de nem rosszindulatból. Dilettáns.
Pedig Mc-n nem egy érdekes eset van..
Castrol Actevo Extra van benne.
Amit C1800RIDER-rel beszéltünk tegnap az kocsiba lesz.
Lehet hogy picit többet motorozok a nagy átlagnál, de nem, nem tapasztaltam ilyen szintű anarchiát!
A legtöbben nem rosszindulatból, direkt csinálják azokat a dolgokat amiket, hanem egyszerűen nem nincs hozzá affinitásuk de kaphattak ők is jogosítványt a nyilvánvaló dilettantizmusuk ellenére.
Persze vannak anarchisták is, de ezek szerencsére elenyésző számban vannak és általában jól láthatóak a nagy drága batár fostalicskáik miatt.
Mondd azt,hogy nem tapasztaltál ilyen szintű anarchiát az utakon. Éjjel én se motorozok
Szóról-szóra senki mert esélytelen.
A különbség az hogy törekszel-e a szabályoknak megfelelően közlekedni csak olykor nem jön össze mert benézel ezt-azt vagy magasról szarsz az egészre, mindenki le van szarva te mégy ahogy csak jólesik. Nem ugyanaz. Hidd el ha ilyen szintű anarchia lenne az utakon akkor csak nyergesvontatók járnának egy idő után mert ők tudnak úgy menni ahogy akarnak és ha ők szarnának rá hogy más is van az úton az elég gáz lenne. Biztos láttad a videot a kínai robogósról aki elébement egy pótos teherautónak.
Nekem pl kissé magasra világít a lámpa, onnan tudom, hogy szoktak villantani ..én meg csá Majd pöppet lejjebb állítom, ha lesz időm. Este nem sűrűn közlekedek, nappal meg nem érdekel, látnak
Legalább elkezd gondolkozni.. És hányan is tartják be a kreszt?
Dani, talán rosszul értettem, de este mész a szembejövő sávjába tatát kerülni, és, hogy a szembejövő észrevegyen, nem tompítottal, hanem reflektorral teszed.
Kresz-el egybevág szerinted?
Szerintem inkább azért szokás villantani, mert
1. vakít a szembejövő lámpája és talán nem gondolja hogy már le kéne kapcsolni
2. nem vette észre, hogy nem kapcsolta le
3. kanyarból látja a szemből refist és jelez, hogy ő is jön, tehát már ne refivel bukkanjon elő
4. ótvarul van beállítva a lámpád és akár refi nélkül is vakítja a szembejövőt