Mielőtt nagyon nekiállnál szétszerelni, nézd végig nem szív-e valahol falsot. Akár melegen is előjöhet tömítetlenségi probléma, ami hidegen zár, a melegtől kitágulva már nem biztos hogy tömít. Karburátor szellőzése jó? Nincs benne kosz? Pók nem fészkelt bele a csőbe (ha van)? Keverék nem szegény? Főtengelyháznál sem szív falsot vagy szuszog ki? Ha nem résvezérlésű, akkor a szívócsappantyú nincs kirojtosodva? Ha ezek mind rendben vannak lehet nézelődni a gyójtásnál, először éjjel. Nincs szikraeső sötétben a gyójtás környékén? Ha nincs, a trafó attól még kezdheti megadni magát, aztán ahogy visszahűl, megszűnik benne a zárlat. Láttam már olyat is ami azonnal leállt ahogy megmelegedett, de olyat is ami rejtélyes hőköléseket okozott, de még épp működött vele a gép. Motortest rendben van? Rossz testelésnek is lehet ilyen jelensége.
Nájsz. Nem tudom pontosan milyen.. Leghamarabb csütörtök este tudom neked megnézni. De az tuti,hogy most a 9-es van benne. De Adee-nek is ilyen motorja volt (AF1),ő szerintem többet nézegette,mint én.
A 10-es inkább "divatgyertya". Utcai használatra pont annyira túlzó a használata, mint az 5.1-es fékolajnak. Csak, míg a fékolajtól csak még jobb lesz a féked, ez, ha nem bír rendesen bemelegedni, akkor inkább szívatni fog, mint támogatni a haladásodat. ..
Most néztem NGK honlapján, hogy miket írnak a pegasohoz:
Standard Plug, V-Power Plug , Iridium Plug
holnap lehet, hogy szétnézek, meg megpróbálom azzal ami még itthon van. 9-es vagy 10-es legyen? dani! te milyet használsz pontosan?
Egy biztos, nem a benzincsap a bűnös. Az, hogy gyertya,(vagyishogy gyújtáskör) vagy karburátor hiba, azért elég jellemzően megkülömböztethető. Gyújtáshiba nagyon hirtelen kihagyást eredményez,(mintha elvágnák) karburátorhibával pedig lassan, horkolva erőtlenedik el...
9-es "hidegebb" időben kell.. (nekem sokáig az volt,aztán a felújításnál vettem másikat) 10-esnél néha rá kell pörgetni,hogy le tudjon róla égni a dzsuva.. Ha pl városban araszolsz a dugóban.. Ha nem ég le,akkor beköpi,aztán szitkozódás és suvickolás lesz a vége.
9-es kell bele a gyári adat szerint, ha jól emlékszem. Azért raktam ezt bele, mert egyik pegasos ismerősömnek is ez van benne és müxik faszán...na de túrok majd vmi ngk-t, hátha mégis jó lesz, úgyis ngk a gyertyapipám is
6-os hőérték nem kevés kicsit? Enyémbe is 9-10-es NGK volt.
Szerintem Adee majd tud segíteni. Ismeri azt a rotax23-at.
És van 9 vagy 10-es NGK-m,ha kell részing féle
Biztos jól mutatnák benne. Elajándékozta a sógornőmnek. No, hát rajta megnézném. Asszony is elég jól ki van párnázva,de sógornőm másfélszer olyan méret. Hááát,,, ott csak a pillangó látszik. Szerintem
(Ifiházzal szemben van)
Van egy 9-es NGK és ami a motorban van az: 7-es Magneti Marelli
Standard Plug, V-Power Plug , Iridium Plug
holnap lehet, hogy szétnézek, meg megpróbálom azzal ami még itthon van. 9-es vagy 10-es legyen? dani! te milyet használsz pontosan?
Én az NGK-t 2ezer felett vettem
Szerintem Adee majd tud segíteni. Ismeri azt a rotax23-at.
És van 9 vagy 10-es NGK-m,ha kell részing féle