Csak olyan emberrel menj aki figyel rád. Ha minden második kanyar után várnia kell rád, ezt cikinek fogod érezni és aztán könnyen túlvállalhatod magad ha próbálod tartani vele a lépést (csak hogy ne legyen ciki). Vagy menj egyedül.
Kaszásnak a buktája után felajánlottam hogy segítek neki összebarátkozni a gépével, nem ő lenne az első. Ha gondolod neked is él a felajánlás, de ehhez egy alapos személyes beszélgetésre azért szükség lesz.
Nézd meg ezt a videot alaposan. Hiányolsz róla valamit? Persze a kavicsos bukótéren kívül, itt ha elesel meghalhatsz. Na? Mi hiányzik?
A forgalom többi, béna, dilettáns, a járművének pusztán a kezelésére is épp hogy képes, esetleg frusztrált nem különösebben rosszul vezető, de baleseti forrásként simán elmenő embertársak hiányoznak.
Évek motoros rutinjával és százezren felüli motorosként gyűjtögetett km-rel a hátam mögött tavalyelőtt helyre lettem téve a tudásommal kapcsolatban. Mindenkinek kellene ugyanez. Nem csak motorosnak, autósnak is! Elhiheted hogy a reális tudása nagyon keveseknek ér a közelébe a maga által gondolt tudásszintnek.
Tisztelem és csodálom ezeket a versenyzőket, de aki a közúton próbál hasonlóan motorozni a példaképek után, hát az nem normális.
Adták annyiszor hogy elég nehéz elfeledkezni róla. Ezért nem járok a Mátrába sem. A Bükk nyugisabb, nem annyira sportmotorosoknak való terep. Itt még gyönyörű napsütéses időben is kevesebb az önjelölt Rossi és normálisabban is megy mint a Mátrában mert mások az ívek, kevesebb és rövidebbek az egyenes szakaszok és nem látható be a kanyar úgy mint ott.
Főleg a Bükkben nem...
Még a vonalon vagy ahhoz közel is veszélyes motorozni. Ha lenézel és a vonal nem a fejeddel hanem a derekaddal van egy vonalban, akkor derékig a másik sávban lógsz... Onnan főleg a határon vagy ahhoz közel motorozva egy hirtelen feltűnő vonalig sodródó sporttárs vagy távolsági busz tud kihívást jelenteni.
A Bükk kanyarjai nem ezt a tempót és nem ezt a motorozási stílust kívánják. Eleve az egyest le kell venni a videon látottból és akkor is félelmetes már a tempó.
Eddig egy C800-as chopi volt amiről hasonlóképp le kellett lógnom ahhoz hogy értékelhető kanyarsebességet produkáljon és ne csak csiszatolja a lábtartót. A többiről nem kellett csimpaszkodni lefelé. Mellesleg ha ügyesen motorozol nem kell a térded nyújtogatni az aszfalt felé, az aszfalt magától jön majd közelebb a térdedhez.
Igen,a vége sokszor ment most is 100-110-et úgy, hogy az elején épp csak elérte a 90-es számot a mutatóm. Addigra összegyűlnek a hibák és bizony hátul már rutinos, erős motorral megáldott motorosoknak kell menniük mert ha nem menthetetlenül szétszakad az egész. Ha kiállok biztosítani, igencsak tökig kell rángatnom úgy a csoport feléig a gázkart meg belezavarni a gépet a 140-150-be, hogy vissza tudja térni előre, pedig ott max 90-100 a tempó. Talán egy laza együtt guruláson ez nem gáz, de amikor több mint fél percet állsz a kereszteződésben és esengve várod hogy a lemaradottak hamarabb érjenek oda mint az az autó aki előtt keresztben megálltál, hát az nem mókás. Biztosítani pedig célszerű a kereszteződéseket 8nema lámpásokat persze) és a körforgókat. Ennek több értelme is van, de a leglényegesebb ha együtt a csorda akkor az a legbiztonságosabb a csordának is meg az autósoknak is. Általában max fél-egy percig tartjuk fel őket és többnyire nem veszik zokon, inkább örülnek az ingyencirkusznak amit 20-25 motor látványa nyújt.
A jobb szélen barátnőjével álló sráccal előtte való nap még együtt buliztam a Csavargyári tónál rendezett klubos összeröffenésen. Írta is a falra, hogy buli után azért húzós volt...(fekete TDM)
Aki tért már haza kisebb(ne adj Isten)nagyobb sérülésekkel egy motorozásból, az nem fogja nevetségesnek tartani. Kimondottan értelmes megoldások. Mi, mikor tavaly mentünk Alacsony Tátrába, direkt ledumáltuk, menjek elől, lehetőleg nem túl gyorsan, mert euróban, talán még a forintnál is szarabb bírságot fizetni,így hát nem siettem. És még így is volt, hogy úgy elnyúltunk, hogy a végének kellet jönnie 170-et, hogy utolérje az első traktust. Ja, kb 12-en lehettünk.
Ja! Forgolódás leszámítva a bevásárlóközpont parkolóját nem nagyon volt, ott meg volt tér bőven.
A legzavaróbbak egyébként a lámpás kereszteződések ekkora csoportnál, de sztem egy egész jó dolgot találtam ki rá. Legalábbis egész jól működött. Persze a legjobb a sisakbeszélő lenne
Kaszásnak a buktája után felajánlottam hogy segítek neki összebarátkozni a gépével, nem ő lenne az első. Ha gondolod neked is él a felajánlás, de ehhez egy alapos személyes beszélgetésre azért szükség lesz.