Nekem nem okozott nehézséget az a kis rejtvény. Nekem írhatsz nehezebbet
Kicsit komolyabban. Az alatt mit értesz,hogy alkatrészügyben segíteni?
Vagyis.. kb mire gondoljak? ÁFA nélkül? Vagy ilyen kaminyonos?
izom sorvadás + csontritkulás, többszörösen áttétes...+ össze omlott a hormon háztartásom (nem termelődik a tesztoszteron) ja és most már ráadásul depresszió..
Lépj át az előítéleteiden és ha nem hiszel magadban és a mocidban, add át egész nyugodtan az oktatónak és ő megmutatja hogy a motorod TUDJA azt amit lehetetlennek érzel. Sőt, elárulok valamit. Ha ügyesen (kicsit merészen és bevállalósan de a fokozatosság elvét tartva feszegeted a határaid) csinálod a gyakorlatokat, a végére nem kell ütközésig tekerni a kormányt mégis könnyedén megcsinálsz majd bármit!
Azzal pedig hogy figyeld magad és a többieket, pont rád gondoltam. Rutinos öreg motoros vagy, ehhez sok mindent nem lehet már hozzátenni, esetleges rossz beidegződéseket lehet kijavítani (mindenkinek vannak, a gyakorlott szem pedig ki is fogja szúrni) viszont ha figyeled magad és másokat lesznek dolgok amiket gondolatébresztőnek fogsz találni ezt garantálom.
Csúnya dolgok... Tavaly az első lánckerekemet hagytam el a Kurityán két részét összekötő susnyásnál egy jobb kanyarban.(csak egy seagergyűrű tartja) Természetesen jött szembe egy autó. Mikor, ha ilyenkor nem. Kétszer blokkolt le a kerék, mire megálltam. Mit ne mondjak, helyt kellett állni...
Azért nem mert a privát telefonom és mittomén. Alkatrészben szívesen segítek de nem szeretem reklámozni a dolgot.
A rendezvény egy vezetéstechnikai tréning, motorosrendőr oktatóval. Nem tesz mindenhatóvá és nem csinál belőled Rossit, nem pályanap és nem is ér fel vele mert teljesen más tudáshoz juttat. Az utcai motorozás túlélésében segít. Egy nap nem változtathat azonnal de alapot ad arra hogy tudd mit gyakorolj és hogyan tedd. Mit építs be a motorozásodba és azt hogyan tedd tudatosan. Elgondolkodtat dolgokról, a fékút és a fizika törvényeinek áthághatatlanságáról, a saját fizikai és pszichés korlátaidról. Mindenkinek mást ad. A kevésbé rutinosnak rutint és motorkezelési biztonságot. A gyakorlottabbaknak is nyújthat pluszt. Az igazán gyakorlottaknak néha csak egy mozdulatsort segít tökéletesíteni és sokszor az igazán gyakorlottaknak van lehetősége megfigyelni magukat és a többieket hogy miként alakul a teljesítményük és talán a legtöbbet épp nekik van lehetőségük gondolkodni a többieket lekötik a feladatok. És arról nem is beszéltem mennyivel más az oktató szemszögéből látni és megélni azt a fejlődést amin szinte mindenki átmegy a nap végére. Tavaly volt alkalmam ezt is megtapasztalni. Belülről is más megélni és ott állni és nézni a "produkciókat" is egy külön élmény.
Mindezt biztonságos körülmények között, mert ha leversz egy bóját hát levered, nem történik semmi. De ha a bója helyén Pistike szaladna a labda után vagy egy Astra lökhárítója van mert nem fogta a látványod az agya a vezetőjének, akkor már komoly a tét. Ne a forgalomban döbbenj rá hogy amire 50-nel simán képes vagy, 60-nal már igencsak nehéz, 70-nel pedig gyakorlatilag lehetetlen.
nekem a lánc tísztításra a petroleum vált be!
én már nem motorozok ,eladok mindent sisakot ,kabátot nadrágot,motort mindent....ez lett a vége
ha valaki tud valamit ,kérlek segítsetek.
Hát, azért egy biztos, én, tutira nem fogom a kormányt csapkodni jobbra balra ütközésig, mert alapjában ezzel az orrnehéz hasalós kis valamivel a kis sebességű manőverek csak alapszinten működnek.
Jaja,jártam már én a MaxxPowerbe. A nevét elfelejtettem,de hosszúhajú a szerelősrác. Nekem ő véleményezte az Apriliám. "Hamar megölöd magad azzal a telóal,csak óvatosan,életveszélyes!"
Ált. ingyé van a tanács.
Náluk van fém fékcső 1 méter= 4ezer HUF,adnak mellé 2 véget,meg csavart,így darabja kb 8ezer a fékcsőnek.(ha kevesebbet veszel,kevesebbet fizetsz)
Azt nem tudom,honnan szedjek majd olajszűrőt (meg milyet) olajat (milyet?) meg egyéb csekélységeket. Meg kéne valaki aki bevállal egy első teló olaj+szim cserét Sörözés mellett persze Fú de sok bajom lesz a gépeel,ha meglesz végre....
Nittelő szerszám sokféle van, a DID-féle tekerős-nittelőt többféle betétfejjel ennek több mint a háromszorosáért tudnám intézni még magamnak is. :-(
Jenőéknél meg felrakta a srác a láncot és összenittelte 2e-ért. A lánckerekeket kicseréltem odahaza, az nem nagy mutatvány, óvatosban lecsattogtam az Avasról és kicserélték a láncom.
Kicsit komolyabban. Az alatt mit értesz,hogy alkatrészügyben segíteni?
Vagyis.. kb mire gondoljak? ÁFA nélkül? Vagy ilyen kaminyonos?
tavaly én is így jártam))
Azzal pedig hogy figyeld magad és a többieket, pont rád gondoltam. Rutinos öreg motoros vagy, ehhez sok mindent nem lehet már hozzátenni, esetleges rossz beidegződéseket lehet kijavítani (mindenkinek vannak, a gyakorlott szem pedig ki is fogja szúrni) viszont ha figyeled magad és másokat lesznek dolgok amiket gondolatébresztőnek fogsz találni ezt garantálom.
A rendezvény egy vezetéstechnikai tréning, motorosrendőr oktatóval. Nem tesz mindenhatóvá és nem csinál belőled Rossit, nem pályanap és nem is ér fel vele mert teljesen más tudáshoz juttat. Az utcai motorozás túlélésében segít. Egy nap nem változtathat azonnal de alapot ad arra hogy tudd mit gyakorolj és hogyan tedd. Mit építs be a motorozásodba és azt hogyan tedd tudatosan. Elgondolkodtat dolgokról, a fékút és a fizika törvényeinek áthághatatlanságáról, a saját fizikai és pszichés korlátaidról. Mindenkinek mást ad. A kevésbé rutinosnak rutint és motorkezelési biztonságot. A gyakorlottabbaknak is nyújthat pluszt. Az igazán gyakorlottaknak néha csak egy mozdulatsort segít tökéletesíteni és sokszor az igazán gyakorlottaknak van lehetősége megfigyelni magukat és a többieket hogy miként alakul a teljesítményük és talán a legtöbbet épp nekik van lehetőségük gondolkodni a többieket lekötik a feladatok. És arról nem is beszéltem mennyivel más az oktató szemszögéből látni és megélni azt a fejlődést amin szinte mindenki átmegy a nap végére. Tavaly volt alkalmam ezt is megtapasztalni. Belülről is más megélni és ott állni és nézni a "produkciókat" is egy külön élmény.
Mindezt biztonságos körülmények között, mert ha leversz egy bóját hát levered, nem történik semmi. De ha a bója helyén Pistike szaladna a labda után vagy egy Astra lökhárítója van mert nem fogta a látványod az agya a vezetőjének, akkor már komoly a tét. Ne a forgalomban döbbenj rá hogy amire 50-nel simán képes vagy, 60-nal már igencsak nehéz, 70-nel pedig gyakorlatilag lehetetlen.
De így estére ez nekem már nem nagyon jött át
én már nem motorozok ,eladok mindent sisakot ,kabátot nadrágot,motort mindent....ez lett a vége
ha valaki tud valamit ,kérlek segítsetek.
Ált. ingyé van a tanács.
Náluk van fém fékcső 1 méter= 4ezer HUF,adnak mellé 2 véget,meg csavart,így darabja kb 8ezer a fékcsőnek.(ha kevesebbet veszel,kevesebbet fizetsz)
Azt nem tudom,honnan szedjek majd olajszűrőt (meg milyet) olajat (milyet?) meg egyéb csekélységeket. Meg kéne valaki aki bevállal egy első teló olaj+szim cserét Sörözés mellett persze Fú de sok bajom lesz a gépeel,ha meglesz végre....
Jenőéknél meg felrakta a srác a láncot és összenittelte 2e-ért. A lánckerekeket kicseréltem odahaza, az nem nagy mutatvány, óvatosban lecsattogtam az Avasról és kicserélték a láncom.
Amúgy ez milyen rendezvény lesz?