Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezekből lehetne jó kis részeket kivágni és megnézni
Még az említett öszvérrel, meg egy "valódi" Danuviával, meg egy 175-ös Czetával indultunk el a hegyen keresztül Tardonára "lagzit lesni" Innen elvetődtünk valami disco-ba, mire visszaértünk, leszívták a benyát mindhárom motorból. Amint írtam, a hegyen keresztül voltunk, Annyi anyag maradt a motorokban hogy felértünk vele a Tardonai tetőre, ahonnan kb 2 km-t gurultunk lefelé. A túloldalom kb 3 km olyan 12-14%-os emelkedő, aztán megint gurulás, olyan 3 km. Itt értünk le a Varbói tó völgyébe, de még messze a tó fölött. Innen már nagyjából egyenes terepen tolhattuk még a motorokat olyan 8,5 km-t. Kis falunkba érve felállítottuk sztendelre, és ráborulva majdnem elaludtunk ott, az út szélén. Ellenségemnek nem kívánom ezt az ""utat"".
Akkor téged már az újabb bírságolási rend szerint büntettek, nem a százalékos szerint. Mellesleg én láttam már a cimbora 300-at érő képét. Múcsony kivezetőjén ahol már csak egy sorban vannak házak, kicsit megeresztette egy hajnalban az M800-as chopiját. 175-tel mérték be lakotton. mikor telefonban elújságolta egy darabig röhögtem rajta szép együttérzőn.
A hőskorban (8 évig jártam jogsi nélkül motorral, aztán kocsival még négy) volt pro és kontra is. Volt, hogy leléptem előlük, volt, hogy visszamentem a kis kőhídon túlról,(ahol a Diversion teljes harci díszben nem fért volna át) és még a havert is visszahívtam. Szóval,,, én már a gyökereknél elb@sztam a kapcsolatot a hatósággal, és mint teherautótulajdonos, mostanában is van mit penelni. Egy 29 éves erdőn, és országúton egyaránt használatos öreg üszkön mindig lehet "fogást" találni.
Mikor én megvettem a simómat ( örültem, mint majom a farkának) lementem, vele a hernádra a zöldbe. Hazafelé meg azt mondta, hogy BLŐŐŐŐŐ.. Nyár volt, szélcsend, 30 fok, földúton, partnak felfelé....
Nekem anno a Szimóba Danuvia blokk került. Ezek előtt sikerült a környék leggyorsabb Szimóját kifaragni belőle, csak hát mindig is üzemanyag ellátási problémákkal küszködtem, és hát mikor apám egyszer kitankolt az 1200-sel, mire hazaértem suliból, egy fejszével leverte a hengerfejet szegényről. Az a blokk, talán nem kell részleteznem, kuka lett... Ekkor jött a képbe a Danuvia. Megvettem két kosár szart, ebből éppen másfél blokk jött ki. Szimóhoz képest kissé lomha, de baromi erős, és nyomatékos kis valami volt. Ja, és ment vele 100-at. No,ez volt az a blokk, amibe egyszerően nem lehetett lánckerék, és lendkerék éket abszolválni kellő minőségben. Ez még bőven az ""átkos rendszer""ben volt, amikor, ha valami kellett, Vasgyárból, Digépből,stb-ből bármit beszereztél, és ez nem vicc, tényleg bármit. Haver hozott dörzsár lapot. Ez volt az anyag, ami elvitte a pálmát. A tengelyek kb 70 fokban verődtek ki, de az ék túlélte a motort is...
maximálisan egyet értek,nekem sem volt még bajom velük!
kocsival + ok nélkül még nem büntettek meg...
A hétvégén Szinpetri, és Jósvafő között kellett tarcsira tennem. Szegaga kérdezte is, mennyire elég ez? Mondom, vagy 30 km... 40.6-nál álltam be Barcikán a kútra. Az ujjamat már nem lepte volna el, ami maradt benne. 180 km-t mentem a 17 l-es tankkal (kb 15,5 lehetett benne)félig meddig még járatós tempóban
3-mal kezdődött, de egy nullával kevesebb. Ez a 3 kilós játék csak a ""nagyok"" sportja... (mármint a pályán 280-nal "közlekedőké")
Ha nincs majd lesz. Engem se sokszor állítottak meg ezidáig egyszer se . Mióta meg van a motorom már 2x. Pofa befog, papír oda ad azokkal meg minden rendben, további szép napot Nem kell fosni, ha minden rendben van. Igaz nekem sport dob van rajta, aminek nincs E betűs jelzése, de ha szóvá teszi, próbálok normálisan hozzá állni nem osztani az észt Ha meg bunkó akkor meg tök mindegy..
Nekem nem sok van.. Mármint tapasztalat a kékekkel szemben. Motorral még nem állítottak meg. Na nem úgy.. Nem is akartak.
Érdekes A kommentek, meg megint felesleges szócséplés. Mindenkinek vannak tapasztalatai ezzel és a rendőrökkel kapcsolatban. Vagy pozitívak vagy negatívak...... . Ez az élet ez van. Igazság nincs és nem is lesz. Szegény csóri népet szopatja a csóri nép mert a gazdag nép így akarja. Semmire nincs pénz ebben az országban és az állam ott húz be ahol csak tud és lehet Nem a trafi mögött álló rendőr dönti el hova áll és miért. Előre ki van adva, hol és meddig kell állnia. De nem akarom részletezni ezt, mert felesleges úgyis parancsot hajt végre ...és igen olyan parancsot amivel a kisembert kell szopatni, de ez nem az ő sara és döntése. Nekem is van több rendőr ismerősöm és legszívesebben szemen köpném, amit néha leművel némelyikük, de mit tudok csinálni? Éreztetem vele, hogy bunkó vagy bazd meg, de annyira bunkó, hogy szarik rá ki mit mond ezzel együtt kell élnünk, hogy pénzbehajtás a lényeg nem az, hogy a mocskos tetvek be legyenek fenyítve, meg hogy a sok jampec töke meg legyen szorongatva. Lehet rinyálni de azzal nem lesz jobb, sajnos..ez a valóság.
nekm a multkor niyregyen mondta a gép hogy BLŐŐŐŐ
Ki akartam menni Szimóval a Nyék-re a tóra.. Elindultam innen a belvárosból,eljutottam a nyéki kereszteződésig,ahol Debrecen felé lehet menni. A kereszteződésnél pirosat kaptam,megálltam,még sebességből se vettem ki,megadta magát a gyertya,amivel előtte jó sokáig járkáltam.. Ráadásul szép barnára volt kiégve,ahogy kell. Még jó,hogy volt nálam másik gyertya. Kicseréltem. Amit kivettem olyan forró volt.. Örülök,hogy nem gyulladt rám a hátizsák. Persze akkor nem volt vicces Mondjuk most se az
A Simsonom az egy külön történet. Egy időben ette a kisipari hulladék főtengelystifteket. Akkoriban az egyetemmel szemben laktam az Avason. Volt hogy a Szemerétől toltam haza, de olyan is hogy november végén éjjel tizenegykor Kistokajban adta meg magát. Onnan is haza lett tolva, persze akkoriban ugye mobil sehol, anyámék meg paráztak hol vagyok. Aztán csináltattam fúrószárból. Soha többé nem volt gondom vele.
Nem baj az.. Fő,hogy nem kellett hajnalig sétálnod.. Én meg mentem volna a Kiss Ernőn,és kitankoltam valahogy ott a kanyar után.. Arra a kanyarra gondolok a végénél,ahol egyirányú utcákból lehet kimenni.Onnan Dgyőr felé az első kereszteződésnél ohne Benzin. Na,onnan eltoltam a Petrolig. Ez Simsonnal volt (zárható volt a tankom,de nem volt tartalékom) Aztán jöttem a másik irányból a K Ernőn,az Újgyőri felől. Ott meg olyan sokáig volt piros,hogy megállt a motor.Most se értem.. Beindítottam,beindult,gurultam vele egy kicsit,aztán meg kitankolt Az is a Petrolhoz közel volt. Ez meg az Apriliával volt,amin szintúgy nincs tartalék. Bár ott lehet,hogy hibás voltam,mert nyeleztem neki.
Nekem a DL-lel nincs szerencsém ilyen téren (mármint a hülyék defektje nevű kitankolással) egyszer kitankoltam melóba menet, mert siettem és nem akartam az időt húzni vele. Közel 3km gyaloggalopp a motor mellett. Lógott a nyelvem.
Aztán kitankoltam Egerben, mert Sirokon nem volt bankkártyás fizetési lehetőség, igaz akkor malacom volt mert Sirok felől az első lámpánál a híd előtt állt le. Gyorsan megnéztem a GPS-t, így legurultam a hídon és csak pár száz métert kellett tolni.
Legutóbb meg az évadzáró után sikerült kitankolnom és nem volt nyitva vasárnap késő délután a parasznyai kút, visszavitt cimbi nyálért a Ssztpéter végén lévő MOL kútra. Motorosként utasnak lenni...
Tudom,hogy így van. Tavaly pont lekakikltam Kb 100 méterre a kúttól elfogyott a nafta.. 35 fok,én meg talpig bőrben.
Ja. Meg legyen becsatolva is, ne csak a fejed tetejére téve dísznek! És ez tényleg nem vicc.
De Bukót viselj, mert különben bírság
Ezt nem lehet kérdezni, ez így picivel a Krisztusi koron túl már nem lehet kérdés egy Forest Gumpnál értelmesebb lény esetén...
A sebességed volt 62 vagy a számla? Akkor szerintem én csak tolni fogom a motort,és úgy is látják,hogy van motorom
"Mindenki a fasz rossz végén áll akinek nincs valami vezető beosztása. " Még jó,hogy nem kérdezted,hanem mondtad. Mert végülis ez így van
Akkor az 3 kiló volt?