Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is kell hogy hozzányúljon, nézze meg, véleményezze. Tanácsot általában ingyen adnak még a szervízben is. Legalábbis a Suzuki szervízben sokszor válaszolnak szakmai kérdésre is. De ha elkérnek 1-2e-t a felülvizsgálatért, akkor is inkább tegyék de a lánc csúnya dolgokra képes.
Nem, pont hét számjegy ha figyelmesen visszafejted.
Tudom, nekem ne is mond. Nem ez lesz az első és szinte mindig van ilyen last minute hely.
Említettem Tibinek hogy lesztek páran sportmotorral, vagy legalábbis erősen sportmotoros üléspozícióval, láthatóan örült neki mert ez eddig nem volt jellemző, de országosan kezd tendencia lenni.
Ez stimm. Volt olyan érzésem,hogy gyűrűs.. Állt a motor pár évet,és ilyen lett a lánc. Kipróbáltam,nem csattogott,meg semmi. Csak aztán el ne szakadjon. Kicsit igénytelen leszek vele az elején,nem lehet mindent egyszerre. Meglátjuk,milyen állapotban van,ha elhoztam.

(aki meg ért hozzá,és nem haver,ismerős,ergo szerelő,vagy ilyesmi.. nem feltétlen fog hozzányúlni,vagy csak drágán )
küld mailben zsolt54321@freemail.hu
A Superbike magazinban láttam ilyen nittelő szerszámot nemrég, és valami 5 eft környékén. Én, lehet, hogy beszerzek egy ilyet...
1-el nem lett több szám?
Annyit tehetsz hogy lemosod brigéciollal (nem károsítja az O gyűrűt ha csak alkalmanként használod) aztán olajozod és valami keményebb de nem durva műanyag sörtés kefével (fogkefe, körömkefe, dörzsis szivacs zöld része) lesikálod. Aztán beolajozod jó vastagon váltóolajjal (80W-90-es) mindenhol és menni vele, ha beragadt patentszem van akkor az talán feloldja. Ha továbbra sem akar engedni, esetleg fogóval megmozgathatod, de általában hamarosan megint beáll és akkor nem marad más hátra mint a csere. Nekem is így járt a láncom az idén, beálltak a szemek meg zörgött már az összes görgő plusz szakaszosra nyújtotta a V2.
Nem egyszerű itt ebben a mai világban bármit is leszervezni, mert sokunk nem igazán ura saját életének, ezáltal inkább be sem vállal valamit, amihez amúgy volna kedve, vagy, ha már bevállalta, vissza kell lépnie, és ez még cikibb.
Ha ennyire fogalmatlan vagy a lánccal kapcsolatban inkább vidd el valakihez aki ért hozzá (nem rosszindulat). A rozsda önmagában még nem gáz. Ami lényeges, az az hogy ne legyen szakaszosan nyúlva, ne legyen elnyúlva a lánc, ne legyen cápafogas a lánckerék, szabadon mozogjon minden egyes láncszem, ne szoruljon.
Nagyteljesítményű motoroknál tutira veheted hogy valamilyen gyűrűs lánc van fent. Nem is nagyon van más. Gyári láncok még csak nem is patentszemesek vagy nittelősök, hanem gyárilag végtelenített láncok. Csak flexszel jönnek le vagy ha kiszereled a lengővillát. Nem gyári szerelésű láncoknál a kisebb teljesítményű gépekre (50LE környékéig) ajánlanak csak patentszemes láncot, azon felül biztonságosabb a nittelős megoldás, amit célszerű célszerszámmal felszereltetni szervízben.
30ezer okom van rá Hogy érted,hogy hányat? Ez még mindig az Kis gixxerke,csak még nem hoztam el. Miért,nem préselősek? Mert olvastam valahol,hogy a paraszttttya úgyse tud hozzájanyúlni,mert nem patiszemes Azért kérdezem. De majd megnézem,hogy mivan vele. Igazából nem kopott,szóval azért bajlódnék..
Hány motort veszel még?
Szerintem az ilyen préselős láncok "egyszer használatosak". Rozsdás lánccal nem tudom mit lehetne kezdeni, mennyire érdemes vele foglalkozni.
Nem basszus a részvételi díj kalkulálása és mindenki által történő befizetése után ma hiába vártam egy díjat. Felhívott a srác hogy vasárnapra beosztották dolgozni. Mindegy, lebeszéltem Tibivel ma (ma voltam kifizetni a pályabérletet és az oktatói díjat) hogy nem kell variálni, megoldja hogy ennyiből kijöjjön amennyit beszedtem.
Hmmm. Holnap keress meg. Huszas, öt5négyharminc32nyóc.
Tenkjú,de csak májusban hozom el a motoromat
Akkor nem csak Kaszás urunk fordított hátat a lehetőségnek?
Adee,tudsz majd nekem segíteni? Szedted már le a láncod az mocidról? Úgy tudom ezeken nicns patentszem,hanem préselni kell,vagy mi. Na,nekem az lenne a bajom,hogy amit veszek motort,azon elég rút a lánc. Képemen nem tudom,mennyire létszik. Itt-ott rozsdafoltos. Remélem nem gumigyűrűs,mert akkor tuti csere. Az lenne a kérdésem,ha nem gumis,akkor mit tudok vele kezdeni? Leszedem lánckerékkel együtt? Meglazítom a kereket,é úgy szedem le? Arra gondoltam,hogy olajba kéne áztatni. Vagy rossz ötlet? És ha így le is szedném,hogy rakom vissza,hogy elég feszes legyen?
Itt készült Miskolcon. Pont most vasárnap lesz egy tréning (rendőrös, ahol nekem is megmutatták ezt is meg mást is), amire van egy last minute hely egy visszalépő miatt, de itt az eddigi gyér érdeklődés miatt nem hirdettem, de ha érdekel, JÖHETSZ!
Valószínűleg 23 éve még nem igen volt 10-es gyertya, mert az én motorjaim eléggé ki vannak hegyezve, de csak 9-eset ír hozzá a manual.
C1800Rider:

Elárulod,hol készült a bólyakerülős képed? (első a képeidnél) Merre van ez?
Nekem 10-es NGK volt benne. Nem volt vele semmi probléma.
Jah...tavaly elvittem, van itt szántón egy jófej, rendes motoros ismerősöm, szerel sok motort, én is levittem hozzá, de ott nem baszkódott, úgyhogy nem tudott mit mondani: cseréljük ki a gyertyát de grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .
Hát megköszönném
Az, idegesítő, de a legnagyobb szopások az ilyen rejtélyes hibák. Ráadásul ha rászánod magad hogy elviszed szerelőhöz,mert unod a szopást vele, ott tuti megriad a hibajelenség a műhelyszagtól és még véletlenül se fogja produkálni.
Tudjak?