Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze. Ennyi ember gyakorlatilag áttekinthetetlen a túravezetőnek. A túravezető kb 10-12 emberig képes egymaga egy szárnysegéddel (esetleg kettővel, de én így szeretem) tempós túrázást lebonyolítani teljes figyelemmel, kb 20 főig tud vinni egy szárnysegéddel egy laza túrát. Efölött vagy megbontja a csapatot és több kisebb bolyban haladnak vagy segítőket alkalmaz akik figyelik amire kéri őket a túravezető.
Nevetséges lehet mindez de mindannyian épségben hazaértünk.
Az összesnek. Tudod a diktátort a halálba is.
A túravezető vagy más néven diktátor döntéseit és kéréseit mindenkinek követnie kell és tiszteletben tartania, akkor is ha nyilvánvalóan fasságot csinál, de a KRESZnek és az élet és vagyonbiztonságnak azért nem mond ellent. Természetesen a szakadékba nem kell követnie senkinek.
Szóval mindenki jött utánam, de hamar észrevettem hogy nem a jó irányba megyünk, egy bevásárlóközpont parkolójában gyorsan megfordítottam a menetet, aztán már a jó irányban továbbhaladtunk.
Szóval csopvezhely-eket is tartasz. Így már némileg érthető, hogy egész simán mentek ezek a manőverek. Ekkora apparáttal fasza lehetett forgolódni.
Ááááá,EZT annyira bírom.. Érdekes kis videó. Hogy küzd..
Neked és még hány motorosnak volt elnézett lehajtó?
Nem véletlenül írja elő a gyár azt a tűhegyű, aranyozott elektródás 10-es elektródás cuccot, elhiheted...
Igyekeztünk olyan tempót menni és olyan útvonalat választani (amellett hogy minél kevesebb fordulóval oldottuk meg a dolgot) ahol nem nagyon előzgetett minket senki. Aki mégis, arra voltak a kukásmellényesek beállítva a sor szélére időközönként, a diktátor "szakaszparancsnokai" voltak ha így tetszik. Ők külön figyeltek és ha előző autót láttak akkor a maguk mögötti szakaszt libasorba "parancsolták" hogy az autó elférjen. Egyébként mivel fegyelmezetten motorozott a sor, más egyéb teendőjük nem volt. Most skierült olyan sorrendet beállítani hogy a sor nem szakadozott, mindenki a gépének és a motorjának kb megfelelő helyen motorozott.
Egyébként mindig van mit tanulni a túravezetőnek is. Például most fel let írva hogy a túra útvonalát be KELL járni. Volt egy elnézett lehajtóm Kassánál.
BR9EVX ?
Kissé teherautósra sikeredett akkor a vége. Ott kell többet nézni hátra, mint előre. Amúgy, ha gyorsabb autó jött, hogy tudott elmenni mellettetek. Gondolom, nem egyszerre. Ez azért némi veszélyt hordoz magában...
No, ez az utolsó mondat lesz a mérvadó nekem is.
Az jó óccsó gyertya b@szod...
Nekem is élmény volt bármikor a tükörbe nézni vagy a szerpentineken a hosszan elnyúló sort nézni magunk alatt. Ez is egyfajta élmény. Túl sokszor nekem sem menne, ezért van csak kétszer egy évben.
A végére fejben nagyon szétcsúsztam, a tükröt tán többet néztem mint az utat magam előtt.
Elég jó élet lett itt estére, de én most lépek köszönöm a válaszokat! Jah, egyébként megvan a gyári adat: NGK B10EG. Jó éjszakát!
Nem hinném hogy ott foglalkoznának ilyesmivel. ha te biztonsággal tudod kezelni a motorod akkor a kutyát sem érdekli hogy hol fog az első fék meg mennyire fog a hátsó. Sportmotoron, vagy nakeden esetleg túraenduron kicsit még pozitv is a kevésbé harapós hátsó fék. Néha még most sem megy tökéletesen a vészfék, meg-megnyikkan a hátsó. De gyári gumival, kis rutinnal folyamatosan zenélt. Elkérte, kipróbálta, csodálkozott hogy az ő DL-jéhez képest mennyivel érzékenyebb a fékje, de megértette miért nem tudom rendesen megcsinálni a feladatot. Sokadik próbálkozásra azért csak összejött. Tán utolsónak vonultam le a fékezési gyakorlatról... Évek rutinjával a hátam mögött.
Tanúsíthatom. Mint a náci hadigépezet.(még a nyerő időikben) Lassan,de feltartóztathatatlanul, rendezett sorokban...
Hát, komám! Ki fogja fegyelmezni a környékbeli négereket ezután?
Hát, sztem sajnálhatod a hétvégét, nagyon jó volt. Igaz a legtöbbeket nem állította különösebb kihívások elé, mert mellettem egy 150-es Keewayjel iparkodott egy fiatal kissrác, egyébként meglepően ügyesen, de nagy csapatban ilyen fegyelmezetten motorozni ahogy ez a negyvenpár motoros tette, hát ez is egyfajta teljesítmény, le a kalappal mindannyiuk előtt.
Igen,de ha valamiben nem vagy biztos,pofátlanul kérdezz rá. Bocsi,ha sértettelek,vagy ilyesmi. Majd rádírok Vagy hívlak.
Erre a motorra ne nagyon üljön rá az oktató, aki egyben rendőr is, mert ott helyben leveszi a rendszámot. A hátsó fékemről már beszéltünk, hogy ugyan létezik még, de vajmi keveset ér, az elsőt meg szokni kell, mivel a dupla tárcsát egy szimplához kitalált főfékhenger működteti, és a kar igencsak közel van a gázszektorhoz, mire valami fékerőt nyújtani szíveskedik. Amúgy jó fékhatása van, de első próbálkozásra olyan, mintha nem is volna féke...
A három kereszt a laborodon azt jelenti hogy azért a sorért megihatsz három unikumot.minden nap és még a kedved is jobb lesz, tehát depresszió ellen is jó a laboreredmény. Sok sorban sok három unikum meg még jobb nem?
nem egyszerű eladni vagy elcserélni egy ilyen vasat...
nem csüggedek egy jót motorozztam és ,amíg kifogom bírni tolni addig megyek is vele , bár veletek nem valószínű..((
dehogy nem. az áttétes az igen pozítiv..))
EJNYE! ilyen dolgokat nem kérdezgetünk még telefonban sem nemhogy nagy nyilvánosság előtt!
Sajnálom cimbi. Ne csüggedj lehet szeretni egy 250-es robeszt is, én már csak tudom pedig hogy küzdöttem magamban ellene. Egyébként a 400-asok szinte ugyanakkorák mind súlyra mind méretre csak egy kicsit erősebbek.
A Brigéciol 93%-ban tiszta petró, szóval nagy bajt nem csinálsz ha azzal pucolsz. Persze nem a környezetvédős változata mert az egy rakás hígfos, hanem a régi jól bevált narancskupakos petró alapú.