A pilácsba fűzzél Osram Night Racert vagy Night Breakert, esetleg olcsóbb de nem rosszabb megoldásként Tungsram Megalight 90+ izzót.
Csodákra képes. :-)
Tudtam, h Rád számíthatok
De azért remélem SV-nek már jobb pilácsa lesz, mint az NSR-nek. No de én inkább fényképezni megyek majd, meg vagy fél órával előttetek elindulok, mert ti ááááállatok vagytok, én meg csigagiliszta esetleg
Ha meg meglesz, majd igyekszek többet feljárni motorral, ha tudok, aztán majd nyár közepe felé ha majd már ér valamit a dolog, megfűzök valakit, h menjen előttem, hagy tanuljak a sok mestertől
Aprólia.
Megérdemli, hogy megrángassák, ugyanis némely motoros szeret hivatkozni a sebessége megválasztásánál arra, hogy ő hozzá van szokva. Amiben van is igazság szerintem is, csak nem lakotton kell bizonyítani. Jelen esetben a gyalogos átkelőhellyel kapcsolatos szabályok ellenére ÉS az előtte haladó ellenére sem úgy ment, hogy meg tudjon állni, ha szükséges. Tehát egyszer a követésit nem tartotta be, ill. ettől függetlenül nem úgy közelítette meg az átkelőt, hogy esetleges elsőbbségadási kötelezettségének eleget tehessen.
Őszintén szólva én annak ellenére benyalok egy-egy zebrát, hogy meg szoktam/akarok állni, elég egy kicsit másra figyelni és megengedett tempóval is rettentőt kell fékezni (vagy már azt se, csak fejben: bocs gyalogos). Márpedig a nyomorult, ha nem fut, 4-7 km/h-nál többre nem képes, akkor nem kéne hagyni percekig rostokolni.
Gondolom ha látja a kocsik,akkor kikerüli Vagy ezt is ki akarta próbálni?! De azért az tény,hogy ott a Kiss Ernőn mindenki megtekeri a szarvát.Egykerék,tiltás stb.. Saját maga kedvéért,az élvezetért,meg azért is,hogy a rutinosok had lássanak valamit. Mondjuk ma pont nincs motoros rutin.
Biztos hogy igen.
Követési távolság be nem tartása, sőt akár gondatlan veszélyeztetés (pl. ha a gyalogos már az Astra előtt járt volna, akkor áttolta volna rajta), egyebek.. :S
Nem unnád meg. Nagyon nem.. Én legalábbis függő lettem tőle..
A tempóról annyit, hogy olyan stílusban hogy marad benne "tartalék" az esetleges vészhelyzetekre, szembe sávot soha nem használva, a kanyarok olyan 60-110km/h vannak méretezve -kivéve persze a "visszafordítók", lásd a Szinva forrás utáni dupla - egyenesekben meg kedv kérdése. Szerintem max. 130 km/h-ra érdemes gyorsítani, de ritka az ahol elérhetsz ennyit. Meg felesleges is hiszen gyorsan jönnek a kanyarok, ahogy az előttem szóló is írta.
A megyehatáron túl (azaz a hevesi oldalon) pedig maga az álom.
Kivéve persze a kavicsfelhordást. Eger felől
Egyenlőre csak ábrándozok,de köszi ;O) Valószínű majd élni fogok ezzel a lehetőséggel is
Igen,azon a versenyen meghaltak már páran.Meg mielőtt indulsz,adnod kell egy hivatalos végrendeletet.. Csak a 'tudás' miatt linkeltem. Azért még jópár év,és talán kezelni fogom fele annyira a gépem,mint ők.
Csodákra képes. :-)
Az egész napot, mint a résztvevők, vagy csak egy részét szeretnéd látni?
Tudtam, h Rád számíthatok
De azért remélem SV-nek már jobb pilácsa lesz, mint az NSR-nek. No de én inkább fényképezni megyek majd, meg vagy fél órával előttetek elindulok, mert ti ááááállatok vagytok, én meg csigagiliszta esetleg
Ha meg meglesz, majd igyekszek többet feljárni motorral, ha tudok, aztán majd nyár közepe felé ha majd már ér valamit a dolog, megfűzök valakit, h menjen előttem, hagy tanuljak a sok mestertől
Majd ha valamelyik hétvégén jó idő lesz, lehetne majd csinálni újakat az új géppel, hm?
Ma voltam benn Debben a Hondában, van új 250es CBR, egész elfogadhatóan néz ki
Megkérdezték melyikre cserélném el az SV-t
Megérdemli, hogy megrángassák, ugyanis némely motoros szeret hivatkozni a sebessége megválasztásánál arra, hogy ő hozzá van szokva. Amiben van is igazság szerintem is, csak nem lakotton kell bizonyítani. Jelen esetben a gyalogos átkelőhellyel kapcsolatos szabályok ellenére ÉS az előtte haladó ellenére sem úgy ment, hogy meg tudjon állni, ha szükséges. Tehát egyszer a követésit nem tartotta be, ill. ettől függetlenül nem úgy közelítette meg az átkelőt, hogy esetleges elsőbbségadási kötelezettségének eleget tehessen.
Őszintén szólva én annak ellenére benyalok egy-egy zebrát, hogy meg szoktam/akarok állni, elég egy kicsit másra figyelni és megengedett tempóval is rettentőt kell fékezni (vagy már azt se, csak fejben: bocs gyalogos). Márpedig a nyomorult, ha nem fut, 4-7 km/h-nál többre nem képes, akkor nem kéne hagyni percekig rostokolni.
Követési távolság be nem tartása, sőt akár gondatlan veszélyeztetés (pl. ha a gyalogos már az Astra előtt járt volna, akkor áttolta volna rajta), egyebek.. :S
A tempóról annyit, hogy olyan stílusban hogy marad benne "tartalék" az esetleges vészhelyzetekre, szembe sávot soha nem használva, a kanyarok olyan 60-110km/h vannak méretezve -kivéve persze a "visszafordítók", lásd a Szinva forrás utáni dupla - egyenesekben meg kedv kérdése. Szerintem max. 130 km/h-ra érdemes gyorsítani, de ritka az ahol elérhetsz ennyit. Meg felesleges is hiszen gyorsan jönnek a kanyarok, ahogy az előttem szóló is írta.
A megyehatáron túl (azaz a hevesi oldalon) pedig maga az álom.
Kivéve persze a kavicsfelhordást.
Eger felől
Igen,azon a versenyen meghaltak már páran.Meg mielőtt indulsz,adnod kell egy hivatalos végrendeletet.. Csak a 'tudás' miatt linkeltem. Azért még jópár év,és talán kezelni fogom fele annyira a gépem,mint ők.