Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmm..
A Brembo meg a Tokico nyereg között minőségi betéttel kb annyi a különbség mint egy 28 meg egy 30 centis fasz között. Kihasználni nem tudod normálisan egyiket sem, mert inkább fájdalmat lehet vele szerezni mint örömöt annak aki nincs hozzászokva, de jól hangzik...
Magyar manualt elég nehéz lenne keríteni.
A pattogás sok mindentől lehet, a villaszár pedig ha nem kopott a telószimering akkor többnyire kifejezetten száraz, főleg ha lemosva nézted meg a gépet. Ha már olajpárás, akkor kezd kopni a szimering.
Kemény olaj és felkeményített rugó (hézagolólapkák vagy betekert állítócsavarok, láttam már ilyesmi aberrációkat "sportos" motorosoknál) ugyanúgy okozhatnak túl feszes, pattogós rugózást és persze eltömődött (kopadék képződik a telóolajban is) átömlőfuratok is lehetnek a probléma forrásai. Ha nem beállítási (állítócsavarok gyári állapotba tekerése) gond okozza a problémát, akkor ne csak olajcserét végeztess hanem teljes felülvizsgálatot és belső kitakarítást. Szerintem legalábbis. Utána mehet bele a gyárilag ajánlott viszkozitású olaj. Aztán belövöd a gyári beállításokat és mehet a menet. A gyári alapálláson csak akkor változtass ha eltérő a testsúlyod a japók által feltételezett kb 75-80kg-os pilótáénál. Akkor pici rugóelőfeszítést és kis csillapítást lehet adni a megváltozott rugóerő miatt.
A pályamotorozást nem is nagyon lehet finanszírozni Na igen,nem sok különbség van a 2 fék között,de a Brembo csak jobban hangzik A villával annyi a bajom,hogy szerintem csont száraz.. A szára száraz volt,és amikor lassítottam vele,akkor úgy éreztem,hogy kicsit pattog az eleje Külséremi nyom nem volt,meg semmise.. Gondoltam szimering+olaj. Igen,keménységet megnézem mindenképpen,hogy mi kéne bele.Találtam 1 service manualt (igazából ezt: Suzuki gsx r 600 2000 2003 manual de reparatie ) Majd később letöltöm,és beleolvasgatok.130mega És gondolom nem magyar
Jó, most lehet a Tokicora fújolni de most őszintén! Utcára Átlag Pistikének mi lesz a feltűnő azon hogy Brembo helyett Tokico van rajta? Megmondjam? Semmi. Ahol ez a különbség kijön az nem hiszem hogy a te szinted lenne. Teszel bele egy jó utcai szinter Brembo betétet a ki tudja milyen (lehet hogy cserélték már GoldFrenre vagy ócsógagyira) és meg leszel vele elégedve.
Hogy előre milyen olajat tegyél a villába azt nézd meg a mocid service manualjában. Sokan tudnak sokféle fasságot írkálni a kemény futóműről, ami tükör aszfalton tényleg sokat ér és baromi jó dolog, de egy kanyaríven a keménység miatt elpattogó első kerék minimum egy összefosást fog okozni a tulajnak de a jelentős anyagi kár sem kizárható. Nem szabad utcára elkeményíteni a futóművet.
El kell különíteni az utcai motorozást a pályamotorozástól. Ahol tizedmásodpercekért megy a csata, ahol egyetlen szempont a győzelem, AZ utcán nem a győzelemért küzdesz hanem az életben maradásért, ellentétben a pályával itt nem tükör az aszfalt, nem huplimentes, nem kátyúmentes, nem por és aprókavicsmentes. Szóval az utcai motorozásnál a pálya kompromisszummentességét nem lehet bevállalni.
Igen,én se márkára gondoltam,hanem viszkozitásra. 5-10-15w? Ilyen átlagos használatra nem tudom,milyet kéne belerakni.. Tehát kemény legyen,vagy puha. Azt mondják,a kemény jobb,ha van valami hirtelen megállás,vagy valami Brembo alatt én a fékre gondoltam,hogy annak jobban tudnék örülni,mint ennek a tokico-nak.
Én nem hiszek de én is 10w-40-re gondoltam.Szerintem a gyári is olyan. Majd utánajárok ezeknek,van még 1 hónapom.
Az az érdekes azt jelenit h szar az út?
Akkor rendelek neked 4 lityi REPSOL-t, hétfő délután már itt lesz, de ha kedden jöttök érte az se gond.
azt irta valami ujság hogy az s1000 rr jó meg minden csak széthullik
na erre gondoltam én is.. hogy jó mind a kettő... de inkább legyen repsol..
Villába olajat még nem kellett cserélnem ezen a gépen, jövőre lesz kb esedékes. Ami azt illeti a márkát pont telibe fogom szarni, a viszkozitása legyen olyan amit a gyár előír és onnantól jónapot. Esetleg ha nagyon nem tudok majd mit csinálni a pénzemmel, kap majd egy Wilbers progresszív rugót, mert picit lágy az eleje, azt mondják azzal sokkal jobb lesz és ahhoz egy keményebb olaj dukál.
BREMBO megoldható, van többféle keverékkel is a gixerhez, nem egy GoldFren árfekvés, de nem is megfizethetetlen., cserébe tényleg jó.
Az hogy a Suzukik gyári olaja mi, a fene se tudja, de mint írtam az olaj leginkább hit kérdése. Amihez érdemes ragaszkodni az a gyári ajánlás, főleg a viszkozitás tekintetében (az API SG-s teljesítményszintet ma már minden 10W+40-es olaj röhögve tudja az API SJ a gyakori). Felesleges egy utcán használt motorba a 10W-50-es hájpörszjúpör teknorécsing olajakat pakolászni mert jó drágák, de lehet el se éri egy ilyen olaj az üzemi hőmérsékletét átlagos utcai használattal. Az hogy 1-2 pályanapra kimegy vele az ember, azt is bírja a gyári ajánlású olaj. Sokan vannak tévedésben az olajokkal kapcsolatban, napi szinten találkozok alapvető tévedésekkel.
Majd egy képet
Szóval AGIP olaj? :D Mi a javaslat? Nem tudom,elvileg a Suzukik Motullal jönnek.. Nem ragaszkodok ilyen 8e/l árhoz Igazából nem tudom,milyen áron van,majd rákeresek.
Motorommal tényleg csak 1 kis kört mentem,de azért jobban örülnék valami Brembonak..
És villába az olaj? =) Tényleg,te milyet használsz? Mondjuk túrád van,de úgy mégis..
Z1000-en a gyári perempolír nagyon odab@sz. Most is épp perempolírral kínlódok, egy 900-as Hornetét sikerült bevállalni. Brutálisan jól fog kinézni a nagy széles felni.
Motulról tapasztalat híján nem alkotnék véleményt. Ha akarsz tegyél bele azt. Én autós/motoros/teherautós vonatkozásban tudom hogy minimális a különbség két ugyanolyan specifikációjú/gyártástechnológiájú olaj között, de az ára már jelentősen eltérhet.
Légszűrőt bármilyen hihetetlen szintén HIFLO-t javasolnék bele. nem kell a fúvókázással/injektor illesztéssel tökölni, nem kell 2ekm-enként szétszedni az egész motorod egy tetves tisztigatásra és a blokk is meghálálja ha nem kínozod sportszűrővel Ha gyenge vagy annak tűnik akkor a blokk kicsi és/vagy nem neked megfelelően hangolt, nem pedig a szűrővel kell baszakodni.
Hátsó fékbetét kopása jellemzően városi és/vagy rossz időjárási körülmények között való használat és a nyomatékon tartás párosítása miatt ennyire számottevő. Egyébként a motoros legjobb barátja csak kicsit makrancos valami ezért tudni kell kezelni.
hali
októberben jártam arra utóljára. egertől a megyehatárig jó, utána elég érdekes.
BMW s1000rr jó sport gép
Az én álmom egy Z1000-es , talán 3-4 év múlva , ha az ég is úgy akarja

Hondát talán már olaszban ragasztják.. Yamaha meg megyeget,de nem tudom.. R6-ot néztem nagyon,de lebeszéltek. Sokáig tököltem De szerencsére találtam egy gixxert Néztem még Kawa 636-ot is. Nem szerettem volna túl öreg járgányt.
Milyen sajátos stílus ez a h.fékbetét koptatás? Mindig tanul az ember..
Éééés valami hidra olaj telóba? Bocsi,de ha jó a Motul,akkor lehet,hogy szerzek Hogy különcködjek kicsit
Akkor miféle légszűrőt javasolsz?
Sztem a Suzuki ár/érték arányban egy nagyon jó kis moci. Nekem sincs bajom a sajátommal, így 32ekm után. Jól fogyaszt, megbízható, kezes. Kicsit zabálja a gumikat, kicsit nyújtogatja a láncot, a sajátos stílusom miatt lezabálja a hátsó fékbetétet, de ezek nem feltétlenül a motor hibái. A Honda meg évekkel ezelőtt még tényleg HONDA volt, ma már inkább csak a név nagy meg az arcok a név miatt de az ártöbbletet nem éri meg újonnan egyik se. A Yamaha meg elmehet a 'csába az árazásával...
Motult nem tartunk, azt azért nem kapott a gép.
K&N-t a hosszú gondtalan barátságra való tekintettel ÉN nem javasolnék neked és senkinek sem. Akárki akármit mond, minimális kosz átmegy rajta, az pedig nem tesz jót a blokknak.
HIFLO szűrőnk van, azt tudok adni. Olajból AGIP, REPSOL, MOBIL1 és az általam soha senkinek nem ajánlott kasszrol meg Shell van.
Igen.. Annyira azért nem nyerő már BMW S1000RR a nyerő manapság. Igazából én is Hondát vettem volna,de nem futotta ki Majd egyszer olaszból egy 2006 felettit,ahol ülés alatt megy a kipuff.
De a Suzuki se rossz
Malaguti XTM 50-esem nem pörgi ki magát, csak 4800-at forog maximálisan, tudtommal kb. 10.000-t kellene forognia. Segítséget kérnék, mi lehet a gond?
Okozhatja gyertya, vagy máshol keressem a hibát, esetleg a digitális kijelzőm, vagy a fordulatszám jeladója lenne problémás?
Motul? Szerintem nekem majd az kéne.. Meg hilfo szűrő,esetleg KáendeN légszűrő. Szerinted a gyári cuccban higgyek,vagy kérdezzem meg a Suzukisokat,hogy milyen trutyit töltenek bele?
Tényleg,már majdnem mindent öntöttél a motorodba,Motulról tudsz valamit? Azon kívül,hogy még 20 év múlva is törleszteném azt a pár liter olajat
Az egyetlen olyan sportmotor ami még nekem is kéne de leginkább csak nézegetni valami szépen megvilágított helyen a lakásban.
Néha picit megjáratni valami neki való versenypályán (nem Kakucson, valamék nagyobb ringen) és aztán lemosva szépen eltenni megint a nappaliban a helyére.