Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem kellemesebb,mint becsúszni kocsi vagy valami alá,és összetörni a gépet Vagy a Bükkbe azokba a méteres árkokba
nekem is van nyugi de nekem azért mert szar az első , vagyis azt mondják, aztán nem vigéckedek mert drága volt a fényezés.. jónekem a nagypapikanyar , egyeneshuszár vagyok ( egyenlőre ! )
Na,nekem tuti lesz vagy5-5 centi az még az elején Na,ha remekel a gumi,akkor grat
Nekem nem volt vele bajom, bár nem teligázzal szoktam kigyorsítani a kanyarból. Sportos utcai használatra első osztályú, májercsík nem maradt a szélén.
Végülis nem baszogathat érte.. Nem csak én használom ilyen feltételekkel,hanem sokan mások is. Mondjuk megvan a nagy A kat.-om,szóval már édes mindegy. És régen ccm szerint volt kategorizálva,erre pár éve hozták be ezt a kw-os szarozást Így sokkal nehezebb lesz eladnom,ráadásul j árban.. Lehet,hogy papirok nélkül kéne
Jah jah!
20 kw hát abba lehet kötnek.
Hát ha szerencséd lesz és árban eltudod adni majd!
De emlékszem,amikor AF1 fórumban nyomtad a hirdetést,hogy eladod.
A görcs álljon az olaszokba,hogy hányszor tankoltam ki vele,aztán tolhattam Azon semmi visszajelző nincs,ráadásul az én csapom 2 állású Nyit meg zár
Jaja,én is így vagyok vele,nem akarok rákölteni,pedig lehetne (festés me ilyenek) Majd mostanában megnézem,beindítom,aztán meghirdetem. Csak vegye is meg valaki Friss műszakival lesz,mert most jár le április elején. De tuti bele fognak kötni,mert forgalmiban 20kw van,és A1-el csak 11kw-ig lehetne.. Én is azzal vezettem,és nem volt ilyen bajom sose.. Mondjuk nem is igazoltattak.
Én szerettem ezt a motort meg ha lesz munkahelyem tuti veszek a nagy mellé egy ilyen 125-öst AF1-et vagy RS-t.
CSak hát nem volt rendszáma oszt baszogatott a jard.
Figyelj 165-be vettem lepukkanva (+ pár alkatrészt kaptam hozzá). Én sok mindent csináltam rajta, de bőven ráfért volna még pár dolog.....festés......de így hogy elakartam adni minek rákölteni.

Szét volt kókányolva az egész elektronikája, egyszer lángra is kapott ....eloltottam, de a vezetékeke szénné égtek. Azt újra vezetékeltettem. 35 ropi volt ezért buktam sokat érted.
Az enyémen 160-as Polini henger volt + gyári 34 delortó.
Azt is terveztem összehangolni de elakartam adni......
Amúgy hálás kis gépek. No meg szeretik a hasukat.
Ja,gondoltam.. Nekem is van egy hasonló,25-ös henger,34-es karbi.. Papíros,de még mindig nem hirdetem Csak kíváncsi voltam az árra Vételhez képest buktál?
A bukót is le kéne passzolni.. Ja,nem néz ki rosszul,csak párszor leejtettem Meg ki akartam nyitni a szellőzőt,és a kezemben maradt az a csúszó műanyag
na ppppááá
én is azt hittem egy darabig de végülis nem kell a kutyának sem most kicsit szétszedtem, megcsinálok ezt azt meg kap egy új dizájnt és megint hirdetem. nem kell két motor mert sokba kerül fenntartani.
Nocsak, jól nyomod! Azt hittem a ktmen túl adtál tavaly. Jóféle a cibere!
MEg!

145 -be de buktam rajta.
De legalább megszabadultam tőle.
Az a bukóm már nincs meg, eladtam....... de szép volt,tetszett!
mármint a cbr en fáj a hátam, meg a vállam.. amúgy adja nyiregyházára járok vele suliba 1 hete de holnap is megyek
na jó nem tavaly október körül bizniszeltem egy rokonomtól. volt a családban két CBR is aztán ugy megtetszett... de a KTM is megvan még.. jelenleg anyi bajom van vele hogy fáj rajta a hátam
beadta az órát
Most látom, hogy van egy ciberéd, dicsak... Hogy-hogy erre esett a választás a ktm után, meg mióta van meg?
Alattam még nincs motor De ha meglesz,akkor se akarom összetörni.



killer: Megkérdezhetem (választ is kapok? ),mennyiért passzoltad el a Futurádat papírok nélkül?

Meg nekem is van egy olyan 'Diablo' sisakom
én CBR el simán megfordultam. pedig előtte erősen gondolkoztam hogy fog e menni
Szerintem majd idegesítem Robit a rutinpályán Megnézem nála,hogyan kanyarodik a gép a csíkos sapik között. Mondjuk pár éve láttam nála egy gixxeres ürgét,saját motorral járt le rutinozni,és elég setén kanyarodnak ezek a gépek Visszafordítóban is elég furcsán fordult
állj félre butch !
Te én pofán lőttem Marvint bazmeg!