télen nem lehetett kapaszkodni mert ráfagyott a kezed a csőre, az7 ablak meg belülről volt deres nagyon zörgött a selyemrét előtti dombon lefelé meg félelmetesen begyorsított
A súly/teljesítmény aránya viszont nem valami hűdehajde. :-D
Az ereje pedig durván a fele az általad említett 600LE-nek (ha érdekel megnézem pontosan).
Csalóka dolog a NYOMATÉK.
'stét!
De én mentem ma fel az Avasra, volt ott egy kis üzleti találkozóm.
Egyébként muterék is ott lakna így néha szoktam arrafelé motorozni.
Sárga DL nem sok van a megyében, eleve ritka (egy évig volt csak gyártásban és elég komolytalan szín) és csak egy másik sárgáról tudok valahol Miskolctól északra leledzik ha még megvan a tulajnak.
Aki egy ekkora szopás után még nem ült motorra, az nem is igazán tudja értékelni azt a teljesítményt, amit alaphelyzetben gond nélkül produkál a motor. Viszont egy hosszabb kínlódós időszak ezt hamar elfeledteti az emberrel..
Nekem nem ment rendesen, csak szenvedett, fulladt. Vagy menet közben fogta magát és leállt. Amikor többet mentem, szenvedett, utána jó ideig be se indult újra... Már minden bajom volt, h miért nem indul. .. mondták sokszor, h gyertya, aztán h karbi, majd hogy légszűrő, meg pár egyéb tipp, de minden okés volt, szétszedtem, de semmi gebasz nem volt sehol. Aztán tank meg légszűrő nélkül csak úgy nemtudom milyen felindulásból ráindítóztam... és pöccre indult.
Elkezdtem matatni közben benne, és ahogy megnyomtam a szivató bovdenjét egyből le is állt... Annyi baja volt, h jó ideig mehettem vele úgy, h a légszűrőház valamiért nyomta a bovdent és folyamatosan be volt húzva a szivató, jól megszívta magát szegényke és már erős hányingere vóóóót.
Visszaállítottam helyére, kiégettük a rendszert, aztán jól kihúzattam, tettem új gyertyát és jobb lett, mint újkorában. Le se lehetett lőni róla.
Ez sem egy bonyolult dolog, csak egyszerűen nem jutna eszedbe. Komplett karburátor tisztítás, tank szellőző, benzincsap ellenőrzés. A gyújtásban minden alkatrész behelyettesítéses cseréje. (akkor már megvolt a kék,volt mihez nyúlni) Egyedül az jelentett javulást, ha levettem a légszűrőt. No ebből a tünetegyüttesből szűrjél le valamit...
2 év (2 nyár) alatt nem mentem 1000km-et a mocimmal,mert mindig szerelni kellett.. Hm? Mit is mondtál? Na jó,talán megvolt azaz 1000,vagy a környékén (2000 maxon,sztem),de nagyon keveset használtam..
ja ja, aki ismer minket tudja hogy ha kell valami úgy is megcsináljuk..
nálunk ez ilyen családi vonás.. apám egy egész traktort össze rakott mert nem talált akkoriban olyat ami neki jó lenne.. szedresbe barackosba, ne legyen túl nagy.. meg túl kicsi.. nem megy ez egyik napról a másikra.. valakinek van érzéke hozzá.. valaki meg egy szöget nem tud beverni nincs ezzel gond... csak azt nem szeretm amikor lökik hogy szervízbe kell vinni mert az szervízz...
azok is ugyanolyan emberek mint mások ( talán )
Buszok
Az ereje pedig durván a fele az általad említett 600LE-nek (ha érdekel megnézem pontosan).
Csalóka dolog a NYOMATÉK.
De én mentem ma fel az Avasra, volt ott egy kis üzleti találkozóm.
Egyébként muterék is ott lakna így néha szoktam arrafelé motorozni.
Sárga DL nem sok van a megyében, eleve ritka (egy évig volt csak gyártásban és elég komolytalan szín) és csak egy másik sárgáról tudok valahol Miskolctól északra leledzik ha még megvan a tulajnak.
pá lapos toll
Elkezdtem matatni közben benne, és ahogy megnyomtam a szivató bovdenjét egyből le is állt... Annyi baja volt, h jó ideig mehettem vele úgy, h a légszűrőház valamiért nyomta a bovdent és folyamatosan be volt húzva a szivató, jól megszívta magát szegényke és már erős hányingere vóóóót.
Visszaállítottam helyére, kiégettük a rendszert, aztán jól kihúzattam, tettem új gyertyát és jobb lett, mint újkorában. Le se lehetett lőni róla.
azóta BLŐŐŐŐ ezen hasadunk
nálunk ez ilyen családi vonás.. apám egy egész traktort össze rakott mert nem talált akkoriban olyat ami neki jó lenne.. szedresbe barackosba, ne legyen túl nagy.. meg túl kicsi.. nem megy ez egyik napról a másikra.. valakinek van érzéke hozzá.. valaki meg egy szöget nem tud beverni nincs ezzel gond... csak azt nem szeretm amikor lökik hogy szervízbe kell vinni mert az szervízz...
azok is ugyanolyan emberek mint mások ( talán )