Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

06304581229
jaja, meg kell nézni, h nincs e valami gixer a benzin útttyában. Meg lehet,h most hülyeséget mondok, mert vszleg akkor nem hirtelen lett volna ilyen, de nekem mikor NSR már így szenvedett ki lett égetve a kipuff.
De nézd meg, hogy jön e a tankból normálisan...
Benzinszint lesz az első amit állítok, arra gondoltam én is.
Nézd mar meg, hogy folyik e rendesen a benzin a tankból.. Meg, hogy nem e túl alacsony a benzinszinted...Tipikusan az a jelenség.
Én vagyok béna, vagy tényleg nincs italmondonál szimering?
Megpróbálom. Kitolom a motort a garázsból, szívató+önindító, beindul. Elindulok vele, szívató vissza, gyorsítani szeretnék, de alig lehet. Mikor húzok egy kis gázt, fulladással "válaszol". Szívatót ráhúzva is és szívató nélkül is csak horkol. Van, amikor lassítok, mert pl. egy kereszteződéshez érek és leáll magától, aztán 5-6. próbálkozásra beindul, de nagy gázzal kell elindulni, hogy ne fulladjon le. Az 5. és 6. sebesség sok neki, szinte használhatatlan még sík terepen is. Gyertyát már cseréltem (mert ugye mindig a legkisebbtől a legbonyolultabb dolgok felé keressük a hibát ), de nem lett jobb. De csak az utóbbi 5napban jött elő ez, eddig kipörgött normálisan, csak néha leállt magától a kereszteződésnél, mint most...
Leírod a jelenséget részletesen?
Előtte is az volt rajta. Olvasgattam utána nemrég amúgy. Van, aki azt mondja, hogy 34-est illik 160-ashoz rakni, van, aki azt írja, hogy 28-assal használta... nem fogok 34-est rakni rá, az biztos.
Előtte is 160 as henger volt rajta? Mert a 28 as karbi szerintem kicsi egy 160 as szetthez.
Kipucolok minden ki szart benne kompresszorral kifújom, ha úgysem jó, jön az úszószint + zoxigén + kaja arány játék
Ossian-on ott csápolok az első sorban!
Vitka! Jó lenne a t.számod,mert én csak szombaton jutok le Tokajba,és nem sok esélyét látom,hogy csak úgy véletlenszerűen összefussunk ott 1000 motor,meg motoros közt.
Látod,ez a dühítő,hogy előtte meg nem volt gondja. De hogy ez a jelenség mitől van? Egy biztos,kaja kell neki,még pedig nem kevés. Túrd szét,keress dugulást. Ha pedig sehol semmi,adjál a tűn egy rublikát,próbáld ki,ha még mindig nem jó,még egyet,ha így se 100-as,akkor már a benzinszinttel is el lehet "játszadozni". Keverékcsavart csak akkor bántsd,ha hirtelen gázadásnál meghorkol,lassan pörög csak fel. Remélem,valamit segítettem.
jaaaaaaaaaaaaaaa oks
28-as karbi, többit nem tudom. Igaz, már a karbi sem a legjobb...lehet, hogy be kéne ruházni egyre és a kettőből csinálni egy 100%osan jót. Nah, majd lesz valahogy, pénteken nekiesek, vagy még holnap este.

Zoli!
Azelőtt jó volt, úgyhogy most is jó kell(ene) hogy legyen.
c1800raider barátunk lehet ,hogy tud neked szerezni ,hozzá alkatrészt noormálisat...
Felújítás előtt megvolt ez a beállítási problémád?
Amúgy az olaszok ilyenek. A pegaso nekem azután működött rendesen, miutan darabokra szedtem és újra összeraktam. Mekkora karbi van a 160 as hengerhez? Milyen fuvókák? Milyen membrán? Tuareg fórumban rá kellene keresni, hogy 160 as hengerhez milyen fuvóka kell...
Bizony elég baj megpróbálok állítgatni a levegő/üzemanyag keveréken, hátha...mert én úgy nem megyek, hogy megáll magától, mert az ciki
Elég sok helyen olvastam hasonlót,hogy ürge felújítja a blokkot,aztán a motor csak vonszolja magát,nem pörög ki,stb. Elég baj ez.
kimentem fél órácskát motorozni ma este. 3x állt le, nem bír kipörögni normálisan, 5. 6.at szinte használni se lehet, még sík terepen se. Holnapra van dolgom, pénteken tudom esetleg megnézni, nem tudom, hogy megyek így szombaton
hm? nem értem