Az én gépem is 95ös, ráadásul sokkal ritkább és mégis van hozzá alkatrész. Egyébként meg VFR-hez nem tudom mennyire kell alkatrész, mert olyan mint az óramű. A hirdetést olvasva az jön le, hogy a tulaj igényes, gondját viselte a gépnek, és őszinte, mert leírta, hogy csúszássérült. A helyedben, ha megvan a keret rá, minden további nélkül elmennék megnézni. A helyszínen több kiderül.
Én mindenképpen az SV-t vagy a VFR-t javaslom, azok jó kis sport-túra gépek, pont neked valók. Az ezres szerintem utcára felesleges, ha túrázós vagy, akkor meg pláne felesleges annyi erő. Engem a szívem a VFR felé húz, nyígós fogaskerekes vezérlés meg V4 ugye, különleges motor, egyénisége van. Ezen kívül rendkívül üzembiztos és nem igazán fog sok szembe jönni, pont megvan benne az, amit egy motorban keresek. Na jó, ez kicsit ömlengős lett
na szóval nem agrandésat, dew most meglestem, sztem jó, meg árban is okés. :)
Jó vagy AAAA :D
Gratulálok!
Csak egy kicsit félek a korától... lesz-e hozzá alkatrész stb...