Engem is ki akartak rakni!
De mondtam hogy nem akarom hogy ezen vitatkozzanak és kiléptem.
Nics harag, nincs sértődés!
Utána Orsi írt hogy ne butáskodjak és lépjek vissza, a meghívó még mindíg ott van a myvipen.
Nekem sincs időm erre.
Helló Zsolti,köszöntem a láncot,nagyon jó áron volt,tartsátok is meg ezt a jó szokásotokat. Van egy Erdőbényei srác,neki 125-ös RG-re kellene lánc,még a régebbi fajtára,írtam neki,hogy majd keressen itt téged. Úgyh nagy valószínűséggel jön majd még egy lánc bolt,szerintem egy napon belül.
Sztem egy megnézést megér ez a virgács, ha tetszik az állapota és tetszik a stílus amit képvisel akkor nem érdemes sokat filózni rajta.
Ezeket legalább nagy valószínűséggel nem hajszolták ki mert nem azért veszik meg őket.
sajnos ebben igazad van... biztos nem vennék kecskét..de a virgács régen közel ált már a szívemhez,de annak egyik hengere nem ment és ezért vettem meg akkor a cbf-t.Bár egy cb 1000 jobban örülnék))))))
Nem azért írtam hanem a csutka vs egyenes kormány miatt.
A stílusodhoz illőt kell választani, nem biztos hogy a szíved vágya is az mint ami illik a saját és a baráti társaságod stílusához.
A Viragok jó kis motorok, van az ismeretségi körben belőle, Apusé igencsak sokat szalad és semmi panasza nincs rá. Az igencsak sok az érzésem szerint az évi 20e-n felül van. Chopihoz képest jó erőben van mert a blokk viszonylag erős a felépítmény viszont könnyű, nem úgy mint a 800-as körüli cruiserek amik az ötvenpár lóerő (a 750-es shadow még 50 sincs!) mellé nyomnak alaphangon 270 kiló körül.
Ha tetszik akkor ez is jó választás lehet, bár a T kormány tréfás a kis erőkar miatt.
A VFR nem rossz moci, de mielőtt ilyenbe vágsz próbálj egy csutkakormányos géppel a saját tempódban túrázgatni és akkor kiderül hogy mennyire alkalmas arra a célra. A cimborám most adta el a ZZR600-át, vett egy ZRX1100-at. két okból. Az egyik hogy a ZZR agyhalott volt az alsó tartományban felül meg túlontúl erős egy kanyargós útra, hosszú (napi 4-500km-es) kanyargós szerpentines békés tempós túrázásra meg alkalmatlan volt mert 90-100-nál (a szlotákoknál ha gyorsabban mégy és kiszednek akkor megszívod) folyamatosan terhelte a csuklóját és a hátát. A ZRX-el nagyon elégedett.
ez mind szép , csak tudod nem olyan egyszerű eladni az enyémet ráadásul cserébe meg nem kissebbet keresnek az emberek....De ha tudsz valamit ,akkor szívesen megnézem,bár én minimum 600ccm gondolkodom.Tudod azt a kis súlyt valaminek cipelnie kell)))
Az egyik sárospataki srác hirdeti a használtautón a 400-as XJR-jét, ha gondolod nézd meg azt is.
Ha túrázni szeretnél meg a hegyekben kicsit bolondozni akkor inkább ne 600-as S4-et válassz. V2 vagy S2 lesz a legjobb barátod! Esetleg 1000ccm vagy a fölötti S4.
4-500e körül már adnak TDM-et is, azt is érdemes lenne megnézned, az alacsonyabb a DL-nél és ami nagyon lényeges a tanknál szűkebb ezért kistermetűek is biztonsággal meg tudják tartani.
Szia.
Látom xj-ket nézegetsz. Ez amit belinkeltél biztos hogy rendőr motor volt, az óra megforoghatott egy párszor. Amúgy az enyém is eladó lenne. 61000 km. Korrekt állapotban.
De mondtam hogy nem akarom hogy ezen vitatkozzanak és kiléptem.
Nics harag, nincs sértődés!
Utána Orsi írt hogy ne butáskodjak és lépjek vissza, a meghívó még mindíg ott van a myvipen.
Nekem sincs időm erre.