Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én oly szinten leszálltam róla, hogy nagyon.
501ccm-től 24 forint az illeték ccm-ként.
Épp ezt akartam mondani.
Már épp hiányoltam Szkráccs kollégát,gondolván mióta megvan a néccázas,azóta le se száll róla.
Luxus adó nincs,viszont egy 1000-es sportgépre szűk 40 a teljesítményadó. A CB500-ra,mivel jóval kisebb teljesítmény van a forgalmiban,mint a valós,aprópénz.
akkor 1000ccm -nek 1000*18 ? annyi a különbség? Luxus adó vagy le adó van külön?
Akkor majdnem jól emlékeztem.
bocsi valamit elszámoltam...
nekem 40900 ft jön ki ezzel a számítással...
ennyire ocso lenne?
12000ft (törzskönyv+forgalmi) 15500ft eredetvizsga, és 18ft*500 (ccm-kénti illeték) összesen 36500ft
Erre van külön képlet, ha jól emléxem köbcentinként 19 vagy 24 forint, de nagyon nem biztos.
mennyi kb egy 500 vas átíratása?
gatyáig áztam mire haza értem melóból...
igazatok van nem kell nekem speed,minek (?)én már inkább öreg uras vagyok...)))
Ehhez képest nálunk elég szolid a dolog. Kicsit dörög, esik az eső, de semmi komoly. Pont jó kis hűvösebb esős idő a nagy meleg után.
19°C, villámlik, dörög, szakad az eső. Minden utcán hömpölyög a víz, az árkok tele vannak vízzel, a (majdnem) szomszédunk udvarán nemrég épített (kő)fal leomlott, épphogy hazaértünk a barackosból. Azért nem ilyen lehűlésre számítottam.
Elég nekem egy is De az olyan legyen, hogy ne bírjak utána menni
Mikor Luciussal voltunk a Bükkben,akkor "lelte valami" a kéket,ami talán holnap derül ki,de előtte az is marha erős volt.Azt az erőt viszont abban a motorban még soha nem éreztem,sajnálnám,ha oda lenne benne valami. A pirosra sikerült olyan futóművet,meg féket kerítenem,hogy pazar lett. Ez is még ma derült ki. Úgyhogy lassan láthatsz akár kettőt is azokból az izmos 2t-kből.
Hát én is Mert nem tudom mikor láttam utoljára izmos két üteműt hasítani valami jó kis szakaszon.
Most,mintha nem igényelné a járatást. Nem szoros,erős,pörgős,remélem,mostmár beválik.
A mostani gépedtől ezek mind csak erősebbek. FZR se csúnya,de tényleg öreg,és ha ebbe motort kell csinálni,az nem ugyanaz,mint az én öreg motorjaimba. ZXR-t drágállod? Ennyikért külf papírost veszel,ez viszont egy szééép itthoni motor. Havernak volt ilyen,azt mondta,nagyon jó súlypontú "kanyarvadász" motor volt,nekem is rágják a fülem,mikor veszek már egy ilyet.Nekem kedvenc "elérhető" motorom. CB500?Nagytesó.Szerintem neked a legjobb választás a mostani után.Ezt már megszoktad,csak kicsit erősebb,meg kicsit nehezebb. Nem beszéllek rá semmire,de a te stílusod,nyugalmad, nem igazán sportgépre való.
Ki legyen belőle verve a motor? 1: Honda 2: nem speed gép, túrásabb naked magyarul a blokkja sincs halálba hegyezve, tartósabb.

És miért találnád gyengének meg kicsinek? Ne értsd félre, de szted a harmatgyenge CBF250 után lesz olyan motor, amit nem találsz erősebbnek?
félek tőle ,nehogy ki legyen verve belőle a motor...Nem fogom kicsinek találni...?
Meg sornégy. Miért baj neked az 500 ccm?