Luxus adó nincs,viszont egy 1000-es sportgépre szűk 40 a teljesítményadó. A CB500-ra,mivel jóval kisebb teljesítmény van a forgalmiban,mint a valós,aprópénz.
19°C, villámlik, dörög, szakad az eső. Minden utcán hömpölyög a víz, az árkok tele vannak vízzel, a (majdnem) szomszédunk udvarán nemrég épített (kő)fal leomlott, épphogy hazaértünk a barackosból. Azért nem ilyen lehűlésre számítottam.
Mikor Luciussal voltunk a Bükkben,akkor "lelte valami" a kéket,ami talán holnap derül ki,de előtte az is marha erős volt.Azt az erőt viszont abban a motorban még soha nem éreztem,sajnálnám,ha oda lenne benne valami. A pirosra sikerült olyan futóművet,meg féket kerítenem,hogy pazar lett. Ez is még ma derült ki. Úgyhogy lassan láthatsz akár kettőt is azokból az izmos 2t-kből.
A mostani gépedtől ezek mind csak erősebbek. FZR se csúnya,de tényleg öreg,és ha ebbe motort kell csinálni,az nem ugyanaz,mint az én öreg motorjaimba. ZXR-t drágállod? Ennyikért külf papírost veszel,ez viszont egy szééép itthoni motor. Havernak volt ilyen,azt mondta,nagyon jó súlypontú "kanyarvadász" motor volt,nekem is rágják a fülem,mikor veszek már egy ilyet.Nekem kedvenc "elérhető" motorom. CB500?Nagytesó.Szerintem neked a legjobb választás a mostani után.Ezt már megszoktad,csak kicsit erősebb,meg kicsit nehezebb. Nem beszéllek rá semmire,de a te stílusod,nyugalmad, nem igazán sportgépre való.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
igazatok van nem kell nekem speed,minek (?)én már inkább öreg uras vagyok...)))
És miért találnád gyengének meg kicsinek? Ne értsd félre, de szted a harmatgyenge CBF250 után lesz olyan motor, amit nem találsz erősebbnek?