Igazad van,Vitka,nem (csak) az ülésen múlik,hanem legalább annyira a hátsó lábtartó üléslaphoz számított távolságán is. RGV-n kb25cm ez a távolság,én nem ülnék oda,az tuti.De nekem nem is kell. Túrásabb jószágokon ez jóval lejjebb van,ettől azért kicsit kényelmesebb lehet ott.
A VFR-nek spec,éppen egyben van,és az a motor a v4,meg tulajdonképpen az alakja miatt is tetszik. Ha már túrásabb kell(ene) a fehérnépnek. Egyik RGV meg úgyis megmarad mindenképp dühöngő motornak. V2-es négyüteműekért nem vagyok oda,teljesítményüket,nyomatékukat elismerem, és díjazom is,de nem kéne. Téged viszont nem beszéllek le arról a legkissebbik SV-ről,mert az már azért mégis csak egy kategóriával feljebb van a mostani gépedtől.
SV400 Én eddig abban a hitben éltem, hogy SV-ből 650es és 1000es van. Annyi, hogy ez az eggyel régebbi gömbölyű SV. Valaki homályosítson már fel, hogy mi is van most. Ja de erre van a motorcyclespecs.co.za
Hát figy, vagy felül erre, vagy vágjon hozzá savanyú képet Ne a női nem határozza már meg, hogy milyen motort vegyek. Am sem attól kényelmes egy ülés, hogy egyben az első-hátsó. De abban van igazság, hogy a külön üléses speed gépek egyik beceneve a "guruló kínpad"
Lucius,én többek közt azért is néztem VFR-eket,mert "egyben van az ülése". Asszonyság azt mondta,ha vinni akarom motorozni,olyan motorral tegyem,aminek "egyben" van az ülése,mert ezekre nem ül fel. Te mit tennél?
Hívtam délelőtt, de edzésen volt. Aztán 5körül visszahívott egy hölgyemény, hogy hova küldjék. Azt mondta, hogy rendben, akkor fel is adom. Gondolom vagy ma feladta, de inkább holnap, mert 5után nem hiszem, hogy van posta. És mi van, ha mégsem jó a méret? Remélem nem lesz ilyen, de ha mégis akkor jó lenne, ha gond nélkül kicserélné...
olvastátok?:http://www.boon.hu/hirek/BORSO...