Én sem hiszem, hogy anyagtakarékosságból. De ha már anyagtakarékosság: egy K1 gixert ha megpatkázol simán mehetsz vele tovább, ha egy mostani vassal kicsit gyorsabban jösz le a szegélyről, már viheted görgőztetni a felnit
Az Y szabályosabb rendszert feltételez,(könnyebb légtelenítés)az újabakból meg ki lehetett hagyni azt a kis közösítő biszbaszt a csavarjaival,alátéteivel együtt,de nem hinném,hogy csak anyagtakarékosságból tértek rá erre a megoldásra. Bár... Manapság ezt nem lehet tudni.
Őszintén szólva nemtom, a régebbi motorokon Y van, az újabbakon meg átvezető csöves. Mivel a fékfolyadék összenyomhatatlan, így szerintem mindegy melyik van, de vannak nálam okosabbak, majd ők megmondják melyik a jobb.
Melyik jobb ami fent a főfékhengernél van elosztva tehát külön cső jön le a jobb és bal nyereghez, vagy ami egyikből a másikba van fűzve? Szerintem az első, de ha nem így van cáfolgátok meg miért.
Na csak összehozod valahogy A helyedben én ragaszkodnék a fém fékcsőhöz, mert sokat javít a régebbi rendszereken, pl az enyémen is. ÚÚÚ alig várom az alkatrészeket, remélem királyos lesz a fékem tőle, ráférne már, mert a félrekopott betétekkel majdnem a markolatnál fog
Ez még az "ősi" Y fajta nem kéne,hogy az átívelő csőben maradjon levegő,mivel nincs neki olyanja. Hétvégére kitakarítom az összes retyót,aztán hajts Mekibe.
Ajaja ha már kiveszed a kereket érdemes megtisztitani a féknyerget és a munkahengereket. Na meg fékolajat is cserélni. Én is nemrég csináltam ilyen hadműveletet, mert új gumikat raktam fel.
A régi fémfékcsöves szimpla volt,ez meg gumifékcsöves,dupla(a szimpla főfékhengerével,úgyh elég bent fog) ami viszont a legpiszokabb az egészben,az az,hogy ki kell takarítani az összes karmantyú alatt a hornyot,mert fog a fék,és ez annak köszönhető,hogy nem engedi visszapofozni a dugattyúkat a tárcsának. Ma már az egyiket megcsináltam,de a másik is elég gáz. Viszont ma megjöttek a hengerek,meg dugók a másikhoz.
Ezt most jól mondtad Vitka,ugyanis a régi féke jobban működött,ez meg csak dob egy kicsit a kinézetén. (egyenlőre) Viszont a telóval nem bírok betelni. Az csúcs szuper lett az előzőhöz képest.
ac pumpa pumpál benzint mikor beindítom azt hallom beindul és tegnap motorztam is vele és menetközbe leállt....vagy valami kosz eltömítette vagy fogalmam sincs...de beindul csak leáll....
Amúgy lesz egy korona jel sztem és azzal tudod elfogadni. De ha nem megy kérdezz, szívesen segítek:)