Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dede lehetséges hogy én voltam....ha 750 est láttad akkor tuti...:)
na nekiugrok lassan...tokajba is szoktam gurlgatni csak ott sok a retek rendőr....
Mondjuk szerintem, ha beindul és utána leáll, nem a karbi van eldugulva. Nem tudom milyen rendszerű az üzemanyag ellátása a tiédnek, de ha vákuumos akkor a vákuum szivattyú nem ok, ha elektromos, akkor ott a bibi, és azért indul be, mert valamennyi át tud folyni rendszeren.
Nem Te mentél hétvégén előttünk bényén a nagy parton? Amugy a karbi pucolás nem nagy dolog, de az állító csavarokat ne szedd ki. Kiszeded a karbit, keresel egy tiszta helyet. Szétszedsz mindent sorban, és úgy tedd le, hogy tudd, hogy honnan vetted ki. Aztán kompresszorral alaposan fújkáld ki, hogy biztosan semmi ne maradjon benne. Mielőtt szétszeded, kívülről is takarítsd meg.
akkor a fuóvkákhoz nem érdemes hozzányulni.....akk mit ajánlotok vigyem szervízbe..?
Zoli!
Elküldöm az emailedre a számom, megtennéd hogyha kell valami info a dugóhoz megcsörgetsz? Csak csörögj rám, visszahívlak, csak ne kelljen már fölöslegesen utazgatnom.
A kinézetén sokat dob, de gondolom fékhatásban annál inkább

Nekem is esélyes a héten egy garnitúra fékbetét és fékolaj, meglátjuk mit dob.
Ördögöd van Vitka. A műhelyben tudnák még mit csinálni,de nemsokára megyek be Miskolcra,és már nem akarom összedzsuvázni magam. Amúgy a két Robur tegnap ki lett állítva az itteni külsz bányához,ma 80q szenet kellett volna elvinnem,dehát fel sem tudták hozni ez a szar eső miatt,úgy storno. Milyen lett az "új" eleje a kéknek?
Ghost haver! Örülök,hogy van valaki a "másik táborból" aki azért még motor számba veszi ezeket a méltánytalanul visszafejlesztett kis méregzsákokat,sőt... Azt a bizonyos fekete 400-ast amit néha látni itt felbukkanni,én már a télen leinformáltam,akkor 750-re tartota a gazdi,mostanában 6-ért hirdeti,hát nem nagyon kapkodnak érte. Azt mondta,ez végül is egy 500-as blokk+főtengelyek,sőt a hengerek is kiadják az 500-as méretet,de így sokkal tovább tart a blokkja. 138kg. 87le 240 körül a vége. ZXR400 elsőfutómű,idomok, nagyon stabil,jól megy hozzá ez a futómű. Akkor,mikor beszéltünk,2200km volt benne fúratás óta,hát gondolom,mostmár kicsit több. Ezt nem reklám ként írtam ide,csak hogy én ennyit tudok róla. (de amúgy meg vedd meg,és ezt meg majd te adod ide kipróbálni. )
Oksa. Köszönöm szépen a segítséged!
Kitalálom: szakad az eső és nem tudsz dolgozni. Nálam ugyanez.
Nem tudom már mi a neve és a dobozát sem találom már sehol. Azt tudom, hogy kicsi doboza volt vagy 2decis kb.
A féktisztító hálás dolog,levegőspraye, ahogy a székely ember mondaná, "már akinek kompresszorja nincsen". Lucius,azt a gumit cseréld le,ha módodban áll, a másikat meg szupermotóra még el tudod passzolni,azokból ugyanis elég sok belsővel megyen.
Én a féktisztító sprayt ajánlanám meg a levegő sprayt,
Attól,hogy az úszóházból leengedsz,némi üledékes benzint,a fúvókában még bennemarad az,ami a hibát okozza. Az említett ragasztót nem oldja a benzin,de én spec tankot nem ragasztanák vele. Ilyen gondom volt már régebben,simán beforrasztotam. Mondanom sem kell,atomra fémtiszta felület,sósav,gyanta nélküli ón,és azóta nem volt gondom vele.
Nem políroztam,első telót dobtam ki belőle,mert már több volt,mint zavaró,+ kapott dupla tárcsát előre.
Mai nap folyamán rákérdezek neked,este írom,mire jutottam.
mivel poliroztad fel?:)am szép lett...
nem tudod annak a lötyinak akkor a nevét?ja csak szerintem az alapjárati fúvókák eltömődtek és beindul a gép és nem kap neftát és leáll.....vagy esetleg a karbin van ilyen ülepítő ha azt leengedem akkor is kijön némi kosz persze ha volt benne......még annyi hogy a kétkomponensű regasztót nem tudjátok oldja a benzin?

üdv
A tegnap estét(éjszakát) a műhelyben húztam le,de valami változást talán látni a régi énjéhez képest. Nem,nem a sárvédőre gondoltam.
Ha történetesen a levegőcsavarok járatát is megtisztítod, akkor igencsak pontosan kell jegyzetelni, melyik hogyan állt és egyébként is célszerű minden alkatrészt ugyanoda (bal szélső dolgait a bal szélsőbe vissza) tenni összeszereléskor, ahol volt. Ha valami koszos v. félig eltömődött, akkor bizonyára lesz olyan mérvű változás, mintha elállítódott volna.
Azt ugye mondani sem kell, hogy az ilyesmit tiszta helyen kell csinálni, mivel, ha egy fuvallat tol némi port a szívósorba, az sok jót nem fog tenni élettartam szempontjából (és egyébként is pormentes, tiszta motort érdemes/szabad csak szétszedni).
köszi,valószínű csere lesz,már nézegetem is az r17.hu-n
Az én szimóm 8évet állt, kb 1év alatt sikerült úgy helyrehoznom, hogy többet nem kellett hozzányúlni dugulás miatt. Mostam sokszor rozsdamaróval, kavicsokkal, benzinnel, meg volt valami löttyöm, csak már nem tudom mi a neve, ami direkt erre való...ilyen rozsdás cuccokra. Zöldes-kékes színű volt, ha jól emlékszem és keveset kellett csak bele tölteni. Azzal is átöblítettem 2x és jó lett.
rozsdamaró+egy marék csavar vagy egy darabka lánc... sokszor egymás után... az elsö motorom (simson) egy idös bácsitol volt.. kb 3 évet állt üres tankkal, gondolhatod hogy nézett ki! De ezzel a módszerrel sikerült kitisztitanom... kb 2 délután alatt
rozsdás de elég druván szerintem már menthetetlen és bontós tankot 25 ezerért küldenek...mit lehet a belsejével csinálni....?homokkal kifuvatni?az a baj h mindig eltömődik valami tettem be pedig benzinszűrőt is..!már csináltam maró kavicsokat tettem bele és úgy ráztam!
Tankot? Mi a baja a tankodnak? Rozsdás? Ha igen akkor rozsdamaro+marék csavar vagy egy láncdarabka és hajrá... öblit cserél ismétel...végén benzines öblités... ha csak simán koszos akkor benzinnel kiöblögeted és kész is... karbikat kompresszorral ki tudod fujkálni... membránokat szintén