Ha tudnád,mi erő szunnyad egy ilyen kis szarban,és ehhez képest egy hulladék motorral rendelkező 125-ös ETZ tempóját mehetsz vele,és járatás alatt is lemegy vagy7-8liter azon a két 34-es karburátoron,azt hiszem,neked is ökölbe szorulna a talpad is.
Tudod,ha a gyárival megegyező méretű,jellegű,és legalább megközelítőleg minőségű cuccokat kapok,akkor már régesrég verethetném ezerrel,mostmeg,megint a postát gazdagíthatom, meg várhatok ki tudja meddig a cuccomra. És mostmár a henger sem 100-as. Erre mondják, joggal,hogy az olcsóbb néha drágább.
Végre megoldódott az MZ-m elektromos problémája. Most már csak teleszkóp rugó és szimmering csere, műszaki vizsga és lehet motorozni. El sem hiszem, hogy elértem idáig...
Nyugi Zoli! Te legalább motoroztál pár száz km-t...nekem lehet, hogy ez az év kimarad. Sikerült elkapkodnom a motorvételt, dugattyúszettre várok még, remélem a munka összejön nyáron, mert annyi pénzem sincs, hogy éhen haljak. Ezenkívül a 2 gumi már csereérett, cserélve lett: fékbetétek, teleszkópszimering, akksi...nem tudom még mit hoz a holnap meg a jövő. Reményeim szerint érettségi után -jövőre érettségizek- egy Akorl. jogsit.
Lehetséges, persze függ a változattól. Behozott motoroknál egyesek hajlamosak az évjáratot keverni az első (Mo) forgalombahelyezés dátumával. Példának okáért itt egy gpz500 2002-ből..
aZ A BAJ,HOGY AMÚGY NEM JÖVÖK KI A SÓGORRAL.
A GPZ szerintem is régebbi,de 2001 nek hírdetik,500ccm S model.Az a baj,hogy az egyik konkurens lapon hirdetik(azon amelyik a boonba van) és ide nem engedi belinkelni...
Csak ez viszont már hüvelyes,ezt azért már nem kezelném teljesen úgy,mint egy nicasilost. A mi Szandránkkal meg tessék rendesen beszélni! Tök normális kis csaj,nem vmi beképzelt liba.
Egyetértek abban amit nem értesz... (nem véletlen nyomom többnyire egyéniben: én kellek a feelinghez, meg a segédeszköz)
A problémádat illetően pedig a leírtak alapján a sógortól - ha nem is mindenben - de tudsz inspirációt szerezni, életfelfogást ellesni.
rgvzoli: leszakad a power, vagy mi a fene eszi meg a dugattyúkat? Ha igen, mitől?
Hát ez majdnem versenymoci,nem nagyon kell járatgatni szinte üzemórásként kell kezelni,csak ezt sokan nem tudják.Volt több NS-em 250-be,meg R-is.Semmi bajom nem volt velük.
A GPZ szerintem is régebbi,de 2001 nek hírdetik,500ccm S model.Az a baj,hogy az egyik konkurens lapon hirdetik(azon amelyik a boonba van) és ide nem engedi belinkelni...
A problémádat illetően pedig a leírtak alapján a sógortól - ha nem is mindenben - de tudsz inspirációt szerezni, életfelfogást ellesni.
rgvzoli: leszakad a power, vagy mi a fene eszi meg a dugattyúkat? Ha igen, mitől?