Legyen a tiéd a legolcsóbb az adott évjáratúak közül (irányár) és ha alkudnak akkor hacsak nem pofátlan az ajánlat érdemes elfogadni. Lehet hogy kevesebbet kapsz majd érte mint amit kigondoltál de el fogod adni a gépet.
Félreértetted a mondandóm lényegét. Először is azt sem tudom mennyit kérsz érte. Én arra céloztam, hogy ha ÁR ALATT kínálod, biztosan megvennék hamar. Ezért írtam, hogy vagy adod olcsóbban (ÁR ALATT!) és locsolsz mellé még kesst aztán válogathatsz kedvedre. Vagy árában adod a gépet, de akkor kitudja mikorra veszik meg. Remélem így érted mit szerettem volna mondani.
Valamit valamiért. Vagy vársz még 2-3-4-5-6 vagy akár több hónapot, hogy az általad kért árat megkapd érte, vagy odaadod ár alatt, locsolsz még mellé kp-t és akkor ízlésed és igényed szerint válogathatsz. Vagy lejjebb adsz az elvárásaidból és cserélsz olyanra amit kínálnak érte. Nyilván itt nem minden ócska szirszarra gondolok, hanem bizonyos határon belül.
Köszi a válaszokat.Csak megerősítettétek bennem a dolgot,hogy rosszabbra nem cserélek,jót meg nem lesz könnyű keríteni.Lehet,hogy nem is kéne eladnom,hisz ez annyira megbízható és ha bele nyulok valamibe.....brrrrrrrrr.
Ha már átülsz valamire, akkor annak legyen jobb a futóműve (merevebb villák, állíthatóság, stb). Bandit topikban keress "típushibát" v. hasonlót. Magam csak minimum fejidomos gépre ülnék át. A 400 bandit nem csak belpiacos, de régi is, ez pedig fokozza annak lehetőségét, hogy a nem közismert fajta karbantartásokat nemigen látta még a kiszemelt példány. Azt te tudod, mennyire 2 v. 4 henger párti vagy, én mindig is sor4/v4 kedvelő voltam, így az első, 2 hengeres (tanulógép) után már csak a jellege volt kérdés (sport/túra).
Ha el is cseréled, valahogy próbáld ki hosszabb távon, hogy érezd, hogy viselkedik. Nem rángat nem fullad, jó-e az alapjárat? Nekem folyamatosan leállt a gsxf utánna meg amíg vissza nem hült a blokk baszott beindulni. Gondolhatod mennyit toltam...
Bár nekem még nem volt, de eddig csak jókat hallottam a banditokról. 250-ről és 400-ról is egyaránt. Az hogy belpiacos, az egy dolog, de bontóból bármit betudsz hozzá szerezni. Meg Japánban biztosan vannak még vatta új, gyári alkatrészek. Szép a hangjuk, jól mennek és gondolom kényelmesek is. Én biznyicelném helyedben.
Én annyit hogy a belpiacossága miatt az alkatrészellátottsága elég hitvány és a S4-ek alul agyhalott viselkedése fokozottan kijön rajta, nyomatékból nem igazán lehet vele menni mert az nincs benne, felül megjön bele az erő de ha tűzön kell tartani lezabálja a hajad. Inkább várj hátha valaki elviszi a géped, azon az áron ahogy árulod sokszor adnak Hyo GT650-eket, azok azért komolyabb jószágok.
srácok mit tudtok a kis 400ccm banditról?mennyire jó kis gépek,mert én csak azt tudom,hogy belpiacos,de azon kívűl semmit...
EGY ILYEN GÉPET AJÁNLOTTAK MOST AZ ENYÉMÉRT...ezért kérdezem.
Hello fegyi! Kellene nekem egy darab 120/70*17es sportgumi. Van valami jóféle nálad? Ha kép is van róla az sem baj Leginkább valami jóféle használt érdekelne.
a Hollósi elág,meg Répáshuta közt,meg persze feljebb is, van egy jópár olyan kanyar,amelyiknél egyikből rögtön dobni kell át a másikba,ezeket nagyon szeretem, és ráadásul némelyik még hellyel közzel belátható is. Nekem ezek a csúcs kanyarok.
Őszintén szólva a növényzet csak annyiban érdekelt, hogy átjövő autót is kalkuláltam az ívbe. De az enyém hasalósabb, meg 10-20 cm-re a zárótól/tiszta útszélről borigatok rá - ha sikerül. Ez is vez.tech. gyakorlás, az az ív nem is jó, amire túl korán dönt az ember: korrigálni kell.
Kavics meg tényleg csak pár helyen gáz, nagyjából látható / emlékezet is segít, a többit védheted egy kisebb tempójú kanyarodással a külső /tiszta/ keréknyomon. Első Bükköknél imádtam a több egymást köv. vesz. útkanyarulat táblákat a 2 km-es kiegészítéssel... amik 2 km-rel arrébb megismétlődnek, és újra..
Vitka: nekem se a szomszédban van - sajnos (200 km egyenes út Gyöngyösig meg vissza).
Na igen, pont itt jön ki a helyismeret. Nem Miskolcon lakom, ezért nem ismerem a Bükköt. Ráadásul az egész szakasz Lillafüred és Felsőtárkány között teljesen beláthatatlan, szóval tapasztalat híján csak tippelni tudom, hogy egy kanyar egyenlő ívű, esetleg szűkül, vagy hol van rajta kavics. Ennek lett az eredménye a hegesztett fejidom.
Ezeken kívül egy szál magukban más 120/70es utcai sportgumik, pl Pilot Power 2CT, Bridgestone Bt016, Conti Sport Attack stb akad?
"Én egy relatív új hondát soha nem adnék oda egy tizen plusz éves sor négyes motorért"
400-as belpiacos géppel csak a bajod lesz. Nekem volt, tapasztalatból mondom. Inkább gondold meg.
http://www.motorhirdetes.com/m...
EGY ILYEN GÉPET AJÁNLOTTAK MOST AZ ENYÉMÉRT...ezért kérdezem.
Kavics meg tényleg csak pár helyen gáz, nagyjából látható / emlékezet is segít, a többit védheted egy kisebb tempójú kanyarodással a külső /tiszta/ keréknyomon. Első Bükköknél imádtam a több egymást köv. vesz. útkanyarulat táblákat a 2 km-es kiegészítéssel... amik 2 km-rel arrébb megismétlődnek, és újra..
Vitka: nekem se a szomszédban van - sajnos (200 km egyenes út Gyöngyösig meg vissza).