Értem én, h gőzgép
Csak túl eklektikus vagyok
Van ami miatt azt mondanám, h speed, de bőven van érvem amellett, h naked, vagy hogy SM. Jelenleg SM áll első helyen, utána Naked.
Jaaaj mi volt az... Kis risza és kész, attól még nem kell magad alá vizelni Amúgy igen, az nem volt gáz, de nem is regéltél utána 15 percet, h nekem nem kéne motorozni xD
A helyzet az, hogyha megnézed Brian adatlapját (gumis topikban találod főleg a hsz-eit), akkor a ringen egy speckó ZXR400-al jobbat ment, mint pl. amit én perpill. ki tudok hozni az R1-ből ill. magamból. De még a te széria géped is bőven jó lehet normális gumikkal az én időmre ott, ha nincs gondod az üléspozícióval. A picit kevesebb lóereje a motorodnak (vs. gixer) arra kiváló, hogy nem tekeri el váratlanul a hátsót.
Viszont szvsz sose érdemes mással menni: ha gyorsabb vagy (kanyarban), menj te elöl, ha a gixxeres haver, akkor ő. Ne más vigyen a rosszba...
Igazad van, így visszaolvasva tényleg nagyarcú voltam, szóval elnézést kívánok érte
Ez a 160-nal kanyar dolog, amúgy pont a kis ZXR-re vonatkozott. Úgy vettem észre, hogy amíg a gixer nem húzza annyira, hogy erőből elmenjen, addig tudok vele menni a kanyarokban is simán a kawasakival, legyen az 70 vagy 170.
Am majd meglátod, hogy fogsz te többel is menni kanyarban, mint 160, ha meglesz a CBR
No ezek szerint félreérthető voltam vagy mi Én sem azt csinálom, hogy lábam a lábtartón, a seggem az ülés felett és nyomom lefelé a kormányt, mert igazad van, az tényleg hülyeség. De hasonlítsunk össze 2 féle üléspozíciót: legyen egy Honda CB meg egy speed gép. A CB egyenesen ülsz, az egész súlyod a seggeden meg a lábaidon van, a kormányt csak fogod és nem támaszkodsz rá. Egy speeden ezzel szembe előredűlsz és jut súly a csuklódra, melyik motoron mennyi, az enyémen elég sok, mert lent van a kormány és elöl. Persze, ott nem 40-50 kilókról van szó, ami a csuklómon van, de azért van rajta.
Futtatom magam. Az, hogy saját tapasztalatot írok meg saját véleményt az futtatás? Én mindig csak azt tudom, hogy én mit éltem át meg én hogy gondolom, de ettől még kurvára nem biztos, hogy így van. Ha nekiállnék általánosságban beszélni meg észt osztani, hogy ez meg az úgy van, akkor kapnám a lebaszást, hogy nem úgy van.
Am meg neszójjábe Nyugodtan lehet velem vitatkozni
A kormányra nem kell súly, óriási tévedésben élsz: azt békén kell hagyni és nem rajta támaszkodni.
A túl kemény futómű szintén nem jó ötlet (bár ez nem biztos, hogy a tiéd), mert azért pont a futóműnek van rugózása és csillapítása, hogy az tüntesse el / rugózza ki az úthibákat, ne a gumi, aminek más a dolga (mellesleg, ha csak olyan kemény a rugózás/csillapítás, hogy még éppen nem üt fel sehol, a gumi az úton marad, tapadni meg ugye csak ott tud).
Versenypályát leszámítva olyan motort kell venni, amiben van tartalék: a motor élettartamának, üzemeltetési költségeinek kedvezőbb. Egy állandóan leforgatott, versenyüzemben használt motorra, még ha utcán teszik is vele, sokkal többet kell költeni, különben a dolog megbosszulja magát.
JA és hogy mi lesz a következő arra csak azt tudom mondani hogy 99% CBR, hogy mikor arra sajna nem tudok választ adni mert "szart" nem akarok venni, így egy kis lóvét még gyűjtögetni kell, de szintén úgy gondolom mint Szandra néni hogy ha már veszek akkor hosszú távra gondolkozom , és normálisat kéne . amire pedig megéri várni egy picit, és gyűjtögetni hozzá
Bocsi! Tényleg! sok embernek ígértem, nem úgy jött ki a lépes, sajna. Nem annak örülök hogy eladtam , hogy " túl adtam" rajta hanem hogy találtam rá vevő, mert a mostani helyzetben ez nem egyszerű. Nagyon ráhangolódtam mostanság a sportmotorokra ( CBR ) és ahhoz hogy váltani tudjak ezt el kellett adni..
A fíílinget semmi nem fogja vissza adni hogy egy SUPERMOTO KTM-en ülök, a nulláról induló nyomaték meg a pehelysúly ( ! igen azért a sportmotorokhoz képest -60-70-80 kg minusz azért elég sok, még ha az SM ek közt nehéz is ) . De most más kell
Csak túl eklektikus vagyok
Van ami miatt azt mondanám, h speed, de bőven van érvem amellett, h naked, vagy hogy SM. Jelenleg SM áll első helyen, utána Naked.
Viszont szvsz sose érdemes mással menni: ha gyorsabb vagy (kanyarban), menj te elöl, ha a gixxeres haver, akkor ő. Ne más vigyen a rosszba...
Ez a 160-nal kanyar dolog, amúgy pont a kis ZXR-re vonatkozott. Úgy vettem észre, hogy amíg a gixer nem húzza annyira, hogy erőből elmenjen, addig tudok vele menni a kanyarokban is simán a kawasakival, legyen az 70 vagy 170.
Am majd meglátod, hogy fogsz te többel is menni kanyarban, mint 160, ha meglesz a CBR
" én is simán megyek 160nal vagy többel kanyarban"
Am meg neszójjábe Nyugodtan lehet velem vitatkozni
ismerős hely?)))
A túl kemény futómű szintén nem jó ötlet (bár ez nem biztos, hogy a tiéd), mert azért pont a futóműnek van rugózása és csillapítása, hogy az tüntesse el / rugózza ki az úthibákat, ne a gumi, aminek más a dolga (mellesleg, ha csak olyan kemény a rugózás/csillapítás, hogy még éppen nem üt fel sehol, a gumi az úton marad, tapadni meg ugye csak ott tud).
Versenypályát leszámítva olyan motort kell venni, amiben van tartalék: a motor élettartamának, üzemeltetési költségeinek kedvezőbb. Egy állandóan leforgatott, versenyüzemben használt motorra, még ha utcán teszik is vele, sokkal többet kell költeni, különben a dolog megbosszulja magát.
A fíílinget semmi nem fogja vissza adni hogy egy SUPERMOTO KTM-en ülök, a nulláról induló nyomaték meg a pehelysúly ( ! igen azért a sportmotorokhoz képest -60-70-80 kg minusz azért elég sok, még ha az SM ek közt nehéz is ) . De most más kell