Azért itt - gondolom tapasztaltad - nagyon sok kanyarba nézhetek, csak nem látok semmit, pont az általad említett növényzet miatt.
A fakitermelős mellett még van 2 szar rész, az egyik még (Miskolc felől) a répáshutai elágazás előtt vagy 5-6 kanyarral, egy egyenesbe amiből egy enyhe jobbos következik, van most felhordva sok piszok, beteríti az egész sávot nagyon veszélyes, a másik meg utána szintén egy jobbos, vmi panzióba van ott egy felhajtó, onnan is kihordják rendesen a kavicsot.
A felezőt én is bukásnak/ütközésnek/betonfalnak kezelem.. :)
Nem alattomos az, ha kihasználod a sávot és nem borítasz túl hamar: előbb benézel, aztán borítasz (jobban belátod, nem pedig megjelenik a kavics a már fixált íven).
Az egyik nagyon rossz rész az esős évszak előtt is ott volt (elsőre felezőérintős lett, az ilyet bukásnak, vagy ütközésnek tekintem), a másik meg a farakásnál, de ugye ahol kitermelnek, ott sarat is felhordanak. A belógó növényzet gázosabb, mert várhatóan átjönnek a szembejövő kocsik emiatt.
Mindig az ívkülső "keréknyom" a tisztább, a kocsik külső kerekein nagyobb a teher, letakarítják a koszt.
Nekem egy ragadozómadár jutott, ami 3-4 m-en siklott az út felett, szép nagy volt, de épp a mérete miatt bíztam benne, hogy nem akkor fog rájönni a szükség.
No, meg a dögszag.
Egyetértek a vezetéstechnikai dolgokkal kapcsolatban.
A Bükk is nagyon alkalmas arra hogy az ember próbálgassa/tapasztalja miben segít a helyes tartás, laza karok, ellenkormányzás, stabil gáz, stb..
Persze az igazi a pálya lenne..
Most jó lesz, mert úgy néz ki egész hosszan lesz nyári meló, szóval a motort kicsit kipofozni lesz pénzem, meg motorozni is annyit, amennyit. Tervezni nem akarok, de pár alkatrész lesz, pont azok, amik szükségesek. A többi már csak rajtam múlik, fejlődni köll azt jauvan. De nem mondom, azért jó lenne kemény tempóval térdelgetni
A fogyasztás meg... az olyan 6 liter környéke, egész jól fogyaszt a kis gép, pedig nem alapjáraton használom.
A vezetéstechnikai dolgokat szeretem amúgy nagyon, meg úgy látom te is ilyen vagy, hogy szereted kielemezgetni, hogy mit hogy kéne csinálni. Ezért lenne hasznos nekem pl egy igazi pályamenőtől kérni tanácsokat, hogy mit hogy csináljak.
Bükkös csikicsuki szakaszok Hát a mostani szarrá kopott első gumimmal úgy korcsolyázok a lassú kanyarokban, hogy nem igaz. Szóval a Bükk az még felejtős így egy darabig. Remélem bejön az, ami korábban, hogy új gumival megjavul a motor kezelhetősége.
(nem csak neked:) Felállni nem is kell,csak a lábaidra helyezni a súlyt. Már az nagy diffi. Úthibánál meg nagy fék előtte, aztán felengeded, hogy ne összenyomott rugózással kapd el. Egyébként meg 5 cm lyuk az aszfalton, bedöntött géppel addig nem gond, míg úgy mész tovább, mintha sima út volna: elcsukott gázzal, kormányzással, fékkel sokat lehet rontani, úgy meg arrébb megy kicsit a kerék és folytatja az íven a motor. Amit érdemes még nagyon gyakorolni, hogy a kormányt mindig lazán fogd, a kanyarbelső oldalon különösen. Egész könnyed lesz tőle a motor.
Ha megveszed, majd azért oltanak, hogy miér' nem ér le a füled kanyarban... Egyébként nem rossz választás, főleg, ha egy enduro kerékszett is van hozzá, bár túraenduro gumikkal elmegy könnyebb terepre (laza talajú földút már elég a kisebb csúsztatásokat, egyebeket szokni, gyakorolni). Ha meg cibálod a gázt, erőnlétileg rendbetesz.. Az ülés szivacsának kivágása esetén (házilag, ha számít a $ ) olcsó alternatíva lehet lovasboltból zselépárnát szerezni, egy cm abból több cm szivacs pótlására alkalmas, tehát az alacsonyabb ülés se lesz kényelmetlen.
A nekem tervezettet ismerem, a ZX-7R volt számomra olyan. De pont ülésszivacsilag ma a jelen géppel is sikerült előbbre lépni.
Ne túlozzunk... :)
Majd amikor kezd egy kis pénzed lenni, akkor időd lesz kevesebb, meglátod. Viszont akkor egybe elmész pár tank benzint.
A pályán kezdetben mindenki béna, de nem is ez a lényeg, ott is fokozatosnak kell lenni. Bár sokkal jobb a p. , de utcán is kell menni, erre akkor rájöttem, mikor pá év után először mentem a Mátrába(n) és full görcs módon haladtam. Még 2-3 oda-vissza, aztán alakult. Meg erőnlétileg is muszáj, de majd meglátod a kawa estin... (50%-nál jobb legyen a fékbetét, fékfolyadék friss legyen, de legalábbis a nyeregből kipumpálni, hogy a tiszta jöjjön, meg félretenni a megfelelési kényszer és akkor jó lesz).
Erőmotoros: ez olyan, mint az autósok. Nagy részük lassan fordul, tehát vagy lemaradsz és kivárod a tiszta utat (vakon nem kell előzni) vagy mész még egy kört. Amúgy meg nem kell neked se nagyon nyelezni, pl. a bükki kanyarok ~80-100, ha az egyenest nem viszed túlzásba, a fogyasztás se lesz rossz (gyorsítás, légellenállás).
Nem gondolok semmit, nem szokásom leszólni meg szapulni az embereket ilyesmik miatt. Inkább csak azt kívánom, hogy járasd be, legyen minden ok a géppel és mindig legyen pénz benzinre és olajra.
""Csak benzinre"" 300 km-t mentem a hétvégén 8 rongyból Felújítás óta meg több,mint 900-at,ami azzal jár,hogy ma kigyulladt az olaj lámpám,+még 3. Szóval itt az üzemanyag sem elhanyagolandó tétel. De igazad van(már ha most azt gondolod) én vállaltam.
A kicsinél pl úgy volt, hogy az egyik a függőleges pozíciót, a másik pedig a vízszintes pozíciót állította. Ennél tekergetem oszt semmi változást nem láttam.
Ööööööm tudom melyik tekerőkre gondolsz, de nem tudom merre kell őket csavarintani, sosem állítottam még a lámpán. Am egyszerű, sztem az egyik az egyik lámpa, másik a másik, állj oda szemben a falhoz, kezd tekerni és meglátod merre megy.
Vitka megtudnád mondani, hogy a lámpatekergetőket melyiket és merre kell tekergetni ha túlzottan a motor elé veti a fényt? Kicsit távolabbra kéne állítani.
Hát nem ártana már, ha csak benzinre kéne költeni és másra nem. Nekem is alakulgat a dolog, egy első gumi, fékbetét szett, fényezés és asszem az évre rendben vagyok.
Ha ennyivel megúszom,no problem. Ennél komolyabb bajom ne legyen már vele. Az elmúlt fél évben sokat költöttem erre a két kis hálátlanra,most már szeretném élvezni is lassan.(nem lassan)
A fakitermelős mellett még van 2 szar rész, az egyik még (Miskolc felől) a répáshutai elágazás előtt vagy 5-6 kanyarral, egy egyenesbe amiből egy enyhe jobbos következik, van most felhordva sok piszok, beteríti az egész sávot nagyon veszélyes, a másik meg utána szintén egy jobbos, vmi panzióba van ott egy felhajtó, onnan is kihordják rendesen a kavicsot.
A felezőt én is bukásnak/ütközésnek/betonfalnak kezelem.. :)
De a farkas az mindent vitt Szombaton.. :D