Az a jó, amikor lecsíráznak, aztán, ha kéred, hogy osszanak észt, nem megy.
Ami a vezetéstechnikát illeti, mivel te ifjú feltörekvő vagy úgy 20 körül, gondolom tanultál valami idegen nyelvet, netán még használni is tudod. Ha ez angol, akkor kaphatsz tömörítve, ill pdf-ben anyagot.
Én azokkal kezdtem, aztán az első mátrás túrán, amiri hívtak, a legtöbb kanyart paráztam, de mivel tudtam miket nem szabad tenni (fékezni), mit érdemes (jobban tapad a gumi mint gondolnánk kezdőként), pár kínomban indexet és supermoto stílusú lábnyújtást leszámítva gond nélkül, le se maradva vettem a dolgot. Utána meg szinte minden második hétvége a mátrába vezetett. Neked könnyű, ott laksz ahol a kanyarok. az elmélet volt az, amitől eltűnt a gumikról a kezdeti 1-2 cm csík, karcolt (mert puha a futóműve) a gpz lábtartó a kanyarokban, vagy épp leért az egyik kipuffkönyök. Erről átülni a 750-re semmiség volt, ott elsőre nem maradt csík (ettől még nem gyors az ember).
Szard le a "csírázókat", figyelj a tippekre, de fenntartással és ami a gyakorlatban működik, azt vedd át.
A kolléga supermoto tippje nem rossz, de ha a sor4 a vágy, akkor egy fazer-szerű, középúttal is rendben leszel, mellesleg kényelmesebb, mint az újabb hasalósok. Bár a 2003-05 R6 az ülés alapján még elmegy 4-600 km-ekre.
Én ilyet miért nem kapok soha?))
Tudtál beszélni az angyal motoros szerelő sráccal?
Ki a vissza térő a hd?Egyébbként voltak nyíregyről(vagy debrecenből) ,Tiszaújvárosból,Gyöngyös...
Az idén már nem tervezek több tréninget, kimerült az ismerősi kör.
Jövőre tavasszal egészen biztosan megint lesz, igény az van rá. Valószínűleg lesz olyan is ami a visszatérőknek kicsit több kihívást fog majd nyújtani, mert Tibi említette hogy pár érdekes feladat még lapul a tarsolyában.
Hááát, egy tank benzin ára kb amit én szervezek. Sok? Kevés? Kinek hogy. Amikor nincs még saját fizu és a szülőktől kell kérni akkor sok. Bár ha tudják miről szól akkor sztem szó nélkül adnak mert az egyik legértelmesebb dolog a motorozással kapcsolatban. Akinek már van sajt fizuja (nem csilliárdos, ők a drága tréningekre járnak) nos azok közül többen Pestről eljönnek mert az ára az ottaniakhoz képest még benzinköltséggel is kedvező. Az idén már volt négy pesti, és egy egri figura, a következőre sajnos még nincs meg a létszám, de két pesti már arra is biztos, egyiküknek annyira bejött a májusi tréning hogy ő visszatérő.
Nekem nem kell bemutatni milyen egy joghurtospoharat leamortizálni. A Majestyvel december végén szálltam bele (rövidre vett féktáv, rohanás, stressz, mind-mind egyéni hiba ugye) egy sárgára gázt adó de pirosra telitalppal fékező régi BMW-be. Azon a lökös sarkán karist, meg betört a jobb hátsó lámpája. Az én motoromnak a villája elcsúszott a lökös mellett fél centivel, így a fejidom, a belső kesztyűtartós idom, a hasidom, a lámpa, a plexi, a konzol, minden odalett. komplett eleje lett cserés. És sebességkülönbség se volt mert még csak el se estem. A Mátrában meg az első villa görbült el, akkor csodák csodája egy elem se sérült. :-) Igaz ennek is megvolt az oka.
a tréningről pedig amiket írtatok mindet olvastam és tetszik is nagyon, kíváncsi is lennék rá. Mikor szülinapomon voltak Szabó Ákosék, utána nemsoká ők is belekeztdek egy ilyenbe Gyálon, arra is tervezgettem,h jó lenne menni, csak az nagyon húzós.
Amúgy mennék szívesen, csak még nem tudom, h mikorra tudnám összehozni, mert ahhoz, h ilyeneket pluszba ki tudjak próbálni, télleg kéne legalább két melóhely a nyárra... az meg még mindig kilátástalan sajna.
Mennyibe ment el?
Ami a vezetéstechnikát illeti, mivel te ifjú feltörekvő vagy úgy 20 körül, gondolom tanultál valami idegen nyelvet, netán még használni is tudod. Ha ez angol, akkor kaphatsz tömörítve, ill pdf-ben anyagot.
Én azokkal kezdtem, aztán az első mátrás túrán, amiri hívtak, a legtöbb kanyart paráztam, de mivel tudtam miket nem szabad tenni (fékezni), mit érdemes (jobban tapad a gumi mint gondolnánk kezdőként), pár kínomban indexet és supermoto stílusú lábnyújtást leszámítva gond nélkül, le se maradva vettem a dolgot. Utána meg szinte minden második hétvége a mátrába vezetett. Neked könnyű, ott laksz ahol a kanyarok. az elmélet volt az, amitől eltűnt a gumikról a kezdeti 1-2 cm csík, karcolt (mert puha a futóműve) a gpz lábtartó a kanyarokban, vagy épp leért az egyik kipuffkönyök. Erről átülni a 750-re semmiség volt, ott elsőre nem maradt csík (ettől még nem gyors az ember).
Szard le a "csírázókat", figyelj a tippekre, de fenntartással és ami a gyakorlatban működik, azt vedd át.
A kolléga supermoto tippje nem rossz, de ha a sor4 a vágy, akkor egy fazer-szerű, középúttal is rendben leszel, mellesleg kényelmesebb, mint az újabb hasalósok. Bár a 2003-05 R6 az ülés alapján még elmegy 4-600 km-ekre.
Tudtál beszélni az angyal motoros szerelő sráccal?
Ki a vissza térő a hd?Egyébbként voltak nyíregyről(vagy debrecenből) ,Tiszaújvárosból,Gyöngyös...
Jövőre tavasszal egészen biztosan megint lesz, igény az van rá. Valószínűleg lesz olyan is ami a visszatérőknek kicsit több kihívást fog majd nyújtani, mert Tibi említette hogy pár érdekes feladat még lapul a tarsolyában.
No legyen csak végre motorom, aztán majd visszatérünk rá
Amúgy mennék szívesen, csak még nem tudom, h mikorra tudnám összehozni, mert ahhoz, h ilyeneket pluszba ki tudjak próbálni, télleg kéne legalább két melóhely a nyárra... az meg még mindig kilátástalan sajna.