Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt eszembe,hogy nem-e a termosztát purcanhatott ki,de lehetett látni még nagyobb hőfoknál is,hogy valamennyit engedett lejjebb,aztán meg emelkedett a hőfokjelző,úgyh ez kizárva. Hengfelypakolást meg az előzőt raktam bele felújításkor,mert amit a csomagban kaptam,nem volt vmi bizalomgerjesztő. Rézkarikákat kispórolták, meg összességében is elég gagyi kinézetű volt.
Állítólag a szúnyogok nem bírják az alkohol szagát. Ha ez valóban Így van akkor a hegyalja elűzi őket. Bár kétlem h ez így lenne. Tegnap este voltam a helyi becsületsüllyesztőben és ott is voltak szúnyogok.
Én is sisak irtást végezetem ma:D hegyalja jó lesz tokajban mindenkit megesznek a vérszívók...
Ja, akkor ez tipikusan hengerfejtömítés. Nem nagy cucc, szerzel egy másikat, összerakod és mehet is a móka. A járatásba nem szól bele szerencsére. Csak gondolom meg kell várni, amíg megjön a tömítés.

Szúnyogok meg... baszna szájba magát az összes. Miért nem egymást szívják?! Ja am Tokajba kell menni, elmondom miért, ez volt a tegnapi nap poénja Csapkodok ezerrel, szidom a szúnyogokat, Breki mondja, hogy őt nem csípik. Rászáll egy szúnyog a kezére felemeli. Látjuk a kis dögöt, ahogy erőlködik, de nem jön össze neki a dolog. Erre Breki: Látod ez egy csak egy bébi szúnyog, meg se bír szúrni Na itt visítottam. Szal Tokajban bébi szúnyogok vannak csak. Viszont a vízben meg volt egy geci pióca! Pedig épp bele akartam nyúlni a vízbe, erre nézem valami ott tekereg. Támadnak a vérszívók
Itt a Tisza mellett is rengeteg szúnyog van sajnos és tapasztalom, hogy veszettül agresszív az összes.
Gyanúm szerint annyi,elkezdett melegedni,meg némileg kajálni a hűtőfolyadékot,úgyhogy két utántöltéssel hazaértem Perkupáról. Hívtam volna Szegagát,de kikapcs volt. Úgyhogy a Bódva mellett vmi pocsolyából megoldottam a hazaút vízellátását. Baszki, iszonyat,ami éhes dühös szúnyog volt ott ,rendesen menekülnöm kellett a helyszínről.
Hengerfejes. Azaz kiment a hengerfejtömítés?
Azért valamit csinálj, mert nem állapot, hogy minden úthibát a sípcsontodban érzel.
Ma elkezdtem volna a járatás második szakaszát,erre mikor már kezdeném élvezni a dolgot,hogy végre haladhatok is,hengerfejes lett a motor.
Persze. Nem bírok huzamosabb ideig olyan lábfelhúzott zacskómat kiakarom költeni pózba.
Még mindig nyomja a lábadat az idom?
ja és azt lehagytam, h természetesen végig ilyen vóóótam/vagyok tőle meg remegett a lábam, mikor leszálltam
Én pont így vagyok a zxr-el. Ezt a gépet pont nekem, rám, alám tervezték. Méretügyileg, súlyilag, teljesítményileg és kinézetre is. Úgy érzem, sok évet lefogok vele húzni. Bár hányszor is hagyta már el a számat ez a mondat?
Hát én nem terepeztem még soha, az h felálltam motoron, ha olyan volt, csak úgy jött. Pl vasúti átjárókon rendszeresen (átlagos fantasztikus minőségükből adódóan...). De ebben tényleg van sok, amit írsz, én is egyrészt ezért is szeretnék terepezni, hogy többször volt már olyan, h megláttam egy kátyút úton lévő bármit, amire azt hittem, h anyám itt ez most nagyon gáz lesz, és közben nem is, vagy fordítva, azt hittem simán semmi gond és pl eléggé meglepődtem. Így volt az is, h elcsúsztam, holott azt a gödröt egyáltalán nem láttam veszélyesnek....
Meg amúgy én úgy érzem, h ahogy én állok motorozással, azon sokat tudna fejleszteni ha mennék terepre, meg amúgy is baromira tetszik az egész úgy ahogy van
És és és éss ma...... Laci, amit linkeltél DRZ-t, occsón... na azzal volt szerencsém menni itt Nyéken pár kört.... Hát azt hittem lehidalok....
Tetszik kinézetre is, meg ááá... nagyon bejött... Úgy van áttételezve, h végre nem menne most igazán sokat (habár azt annyira nem is bánnám mondjuk egy bizonyos határon túl), de nagyon jól megy, és minden minden fel van rajta újítva, télleg csak tekercselés problémája volt, és minden oké vele, mondjuk a fék az nem fog olyan fhudenagyon, de az részletkérdés ugyebár, azt meg lehet csinálni. ÉS leérek lábujjhegyen két lábbal De lehet még lentebb állítani, plusz ha enyém lenne és még mindig úgy érezném, h magas, akkor sztem ülés szivacsából vágatnék ki és kész
És 300ba vette meg .... Úgyh ha kifogom már enyém lehetne átíratva, minden okésan.....
És nagyon kézre esett minden, kuplungja olyan, h nem is kellett szokni, egyből nagyon jó volt... áááh... Az a tipikus érzés, h ha mész egy motorral és nagyon bejön, h mintha neked lenne terrvezve...
Pontosan ezért vagyok olyan, mint az angol konzervatívok, a fontolva haladás híve Életemben még egy kanyarba nem mentem úgy be, hogy lesz ami lesz, vagy kijövök a másik végén vagy nem. Ha olyan egy szakasz, hogy nem látom be, tudom, hogy lehet traktor, mert a környék tele van szántóval, akkor óvatosabb vagyok. A 8 évemet megúsztam egyetlen egy darab buktával, az is inkább csak egy elcsúszás volt. Tanulság: tompa fejjel nem kell tempózni. Szépen lassan építgetem a tudásomat meg a tempót, javulok, gyorsulok egy kicsit minden alkalommal és ha így csinálom, remélem megúszom bukta nélkül és pár év múlva már úgy fogok menni talán, ahogy a kemények. Vagy nem majd kiderül
Majd ha vagy három hónapig nem igazán bírsz lábra állni,kicsit megváltozik ez. (ne érts félre,én nem ezt kívánom,dehát nekem sem kívánták) Amiről írtam,az pontosan a pillanatnyi akadályok,nem pedig az úthibák,por,vízátfolyás,amiket fel lehet térképezni. Ami a semmiből tűnik elő. Na az a gáz... Felénk 90%-ban beláthatatlan kanyarok vannak,ott tényleg észnél kell lenni.
Hát ehhez a felfogáshoz én még túl fiatal és hülye vagyok Egyébként a felsoroltakból tegnap kettő megvolt. A videózós kanyarban, hála istennek már akkor, mikor álltam meg Breki mellé, fogta magát a mammer és az autójával megállt a záróvonalas kanyar kellős közepén, ahol volt egy kis lehajtó a szántóföldre, ráadásul pont úgy, hogy a felező vonal a kocsi közepe alatt volt Én meg előtte fél perccel közlekedtem ott olyan 130-140 körül lapon... A másik meg, két kanyarral távolabb van az egyetlen kurva nagy kátyú azon a részen, amit korábban kifogtam fékezés közben, hát a tank kellemetlen közelségbe került a mindenféle testrészeimmel. Kocsival azt a kátyút éppen meg lehetne közölni úgy, hogy a sáv bal szélén halad az ember. Én negyedik üvegen tépek ki a balosból, erre nem látok mást előttem, csak egy 3 négyzetméteres hűtőrácsot. Valami amerikai pickup cucc úgy gondolta, elfér ő az én sávomban is a kátyú mellett. Hát vicces volt.

Még 2 dolog a végére. A szóban forgó szakasz elég jól belátható, szóval ha autó vagy valami van az úton, azt még nyargalva is észre veszem és bőven van időm lassítani. A másik meg az előzetes terepszemle, végig kell menni először csordogálva, megnézni van-e valami gebasz. Tegnap 2 ilyen volt, egy későn érintős kanyarban pont a gázráaakasztós részen por, a másik meg valami lopótök vagy nem tudom Így, hogy tudtam hol vannak, biztonságosabb volt.
Vitka! A begyakorolt ezerszer átmotorozott szakaszokon is érhet nem kis meglepetés,egy erdei útról eléd kanyarodó jármű,egy kanyar közepén utolért traki,lovas szekér,vagy egy lerobbant autó. És még nem beszéltünk vadakról,manapság ""divat"" útra dőlt fákról stb,stb. Plusz a hülyék,akik félig a te sávodban jönnek,mert nekik így jó. Én sem foglalkoztam régebben ezekkel, de most már túl vagyok a "carpe diem" időszakomon,elég fájdalmat éreztem már motorozás kapcsán, és persze hazavárnak. ÉS EZUTÓBBI A LEGFONTOSABB.
Hát hallod ritka az ilyen tapaszalt és segítőkész ember mint te A gond tényleg az anyagi vonzat, diákként csak ösztöndíj van, ha van, kunyi meg nyári meló. Szóval hiába álmodozok én napi 4-500 kilóméteres felvidéki szerpentinezésről meg kakucsi, esetleg euroringes pályanapokról, ragadós gumiról meg amatőr versenyekről, ha most fogom összekaparni a bőrruhám árát valahogy. De nem baj, most beütött a nyári meló, diplomaosztóra hátha megszán a család, valahogy beintézem a bőrruhát meg hozzá egy kesztyűt, aztán húzok kawaestire. Igaz, addig a motoron is kéne faragni még egy kicsit, új fékbetétek, új fékfolyadék és első gumi, így már mehetne a móka. De már most tudom, hogy pályán olyan béndzsa leszek, hogy nemigaz

Az utcai motorozás meg mindig is jó volt. Begyakorolt szakaszokon, ahol mindent ismerünk, ott lehet neki tolni elég rendesen. A stílusbeli különbség engem kifejezetten zavar, főleg az erőmotorosok. Nem szeretek olyannal motorozni, aki tép az egyenesben, én ugye gyengébb motorral lemaradok, ő aztán éppen motorfékkel becsordogál a kanyarba, a gumi szélére vigyázva befordul gyök 2vel aztán odabasz a lóerőknek megint. Ha féktávon csak utolérem és nem tudom megelőzni, akkor az egész kanyarom el van cseszve mert ott kóvályog előttem, kigyorsításon meg ugye nem tudom megelőzni.

Útviszonyokban tényleg jó lenne valami változatosság, mert a legtöbb, ha nem az összes kanyargós út kis hazánkban beláthatatlan. Ezért lenne jó a pálya, esetleg felvidék. Oda meg pénz kell ugye... nem baj, örülök annak, ami van.
Nézesd meg velük a Bitter Sándor interjúkat, az egyikben mondja, hogy a TT-n van olyan szakasz, ahol 10-15 cm kell az üléstől (tehát a motor elnyel úgy 10-12 cm-t, és mégegyszer annyit kéne), aztán utána okítsanak. Amúgy igen, aki motorozott terepen (bármivel), az "crossozik" így aszfalton is. Két dologért (minimum) jó a terep: megtanulod, melyik a legkisebb rossz az úthibák közül (nem mindig az, ami annak látszik), meg ezt a kirugózós dolgot. Terepen versenyzők ugye végig állva mennek. Nem a kényelemért, hanem mert egy nagy, tehetetlen tömegként, ami fáziskésésben is van mozgásilag, plusz a kormányt is cibálja, nagyon lerontanák az irányíthatóságot.
Cimborák után menni részben jó, részben rossz. Jó, ha megfontoltak és figyelembe veszik a gyengébb tudású társakat előre/közben jelezve, hogy hol vigyázzon a másik (féklámpát megvillant pl. ahol nem is fékez), de rossz, ha az adott úton rutinból megy (minden Mátrám első oda-visszája terepszemle volt), vagy kamikáze módon, akkor abból tömeges bukta is összejöhet.
De ezek sokkal tömörebben és jobban fogalmazva ott vannak a korábban említett veztech. (eng) gyűjteményben.

Vitka: a srác ugye versenyző, mint olyan, könnyen lehet, hogy egy közepes használt gép ára/év körül van a minimum költségvetése (az ő szintjére felzárkózásra mondom). Szerényebb keretek között ill. célkitűzések mellett viszont mindenképp jó pályázni, mert a (sport)motorozás élménye sokkal magasabb intenzitású. Célszerű kezdetben a kisebb, lassabb pályákon nyomni (kisebb tempó, kisebb kár, ill. elkerülésére több idő jut).
Szlovákia megint csak jó, mert sok kanyar, amik a Mátra/Bükk -el szemben beláthatóak, forgalom a határtól valamivel odébb már alig (viszont kezdenek telepíteni mérőakármiket), az utak ha nem is simák, de összességükben jobbak. Veszel egy Cseh-Szlov. térképet és jó vagy felvezetés nélkül is. Már csak azért is, mert akárki vezet, ha neked más a stílusod (féktáv, bedöntés sebessége, stb.), akkor inkább zavaró, ha előbb/később fékez, gyorsan megy be, ami miatt lassabban ki, ha te fordítva tennéd, akkor inkább már csak egy plusz zavaró tényező.
Du. már nem a számat jártatom
Na tűntem erőt gyűjteni holnapra. Jó éjt!
Na ugye! Mindig jó dolog egy HVCS-t elhívni, ha motorozásról van szó, főleg kanyargós, beláthatatlan szakaszon. Ha nem is életet, de idomot menthet
juj... látom gyakrabban jársz itt mint gondoltam...


Emeljem meg magam... hát oké, szoktam néha ha már látom, h nem menthető a helyzet, de olyankor röhögnek, h mit crossozok én az NSRen
Én is meglepödtem ma Mádnál egy jobbosban, de ugy megörültem h végre elfogyott alattam az ut h Vitka szerint egész közel raktam a lábtartot az aszfalthoz
Szerintem meg csak simán tul gyors az a szakasz, és lehet hogy már nem fér bele a kis kawának... aztmondtad 120-130al mentél az emlitett kanyarban... van még benne sztem kivülröl nézve olyan 20-30 km/h, ami annyit jelent h fék nélkül átküldöd rajta... A gixer ezt megoldja eröböl és jobb futómuböl és amit nem tudhatunk, lehet h jobb gumival... Azt akarpm itt napszurt fejjel összemagyarázni, hogy nekem nem bejövős az a szakasz, tempóós kanyarok oké... de nem a laponfektetésröl szól a dolog sztem... Nekem spec bükki 60-70-90km/hs kanyarok jobban bejönnek, és sztem az a kis kawának és neked is jobban fekszik.... (hudekibebaszottul fáj a fejem és mien kómás vagyok) na jóccaka