A lábam nekem sem tört el ("""csak hátra""") de egyhétig csak lábujjhegyre tudtam lépni.Nagyon fájdalmas. A második mondatodra meg... Nekem kissé előre dől az ülésem,(de mind a két motoron)és egy idő után már kimondottan zavaróan bírja nyomni a tank. komolyabb féknél meg pláne.
Asszem ez a speed VS SM Szandránál is nagy dilemma lesz. Anyám, mennyit vaciláltam én is. Volt olyan, hogy egyik napról a másikra változtattam azon, hogy mit is vegyek hát. Végül is nálam az utolsó döfést az adta meg, hogy phoenix S-es DRZ-je csúnyán megdöglött. Ha pedig egy full szolíd S-es dörzivel is lehet így járni, akkor milyen lehet pl egy WR Na szóval féltem, hogy veszek valami SM-et és egy kettőre elfossa magát nálam, aztán nem tudnám megjavíttatni és várhatnám a városi lomtalanítás időpontját, hogy kitoljam a szemetes zsákok mellé.
Haverom is így járt egyszer, csak neki éppen nem tört el a lába. Hát nekem olyan érzésem van a hátratolt lábakkal, mintha egy kotló lennék és a tojásaimat akarnám kikelteni.
SuperMotot Szandrának! DRZ-t neki! (mellesleg 1etértek, kivéve abban nem, hogy ha valakinek megvan a pénze hozzá, és neki kell egy erhat sétamotorozáshoz... akkor vegye meg! Nem egy ésszerü döntés, de ha pénztárca engedi. és ez az álma az illetönek akkor miért ne (lásd a gixer a 4es elött amit mondtam))
Eladtad mielött kiprobálhattam volna :( nade mind1! Gondolom már "örültél" h sikerült eladni... (bár nekem a szivem szakad meg ha elvisznek egy motort tölem) Mikor jön a következö és mi lesz az?
No az én lábam meg pont lábujjnál van a lábtartón,így ugyanis sokkal gyorsabban tudok reagálni mindenre. Nomeg az őskorban a Simsonon egyszer sikerült hátra törni a lábfejemet,hát az ellenségemnek nem kívánom.
Na azt Brekinek írom válaszként, de inkább Szandrának címezve. Itt az én véleményem: inkább elvonatkoztatok attól, hogy csaj vagy pasi az illető, mert egyrészt sértő, másrészt totál független a nem és a motorozási tudás, bár talán azt mondhatom, hogy a csajok óvatosabbak és nyugodtabbak a legtöbb pasinál. Szal 125 után haccáz, esetleg 400 vagy valami más? Nálam ez a vérmérséklettől függ és a motor kihasználtságától. Nézzünk meg engem: nem vagyok túrás motoros. Szeretem a tempót, szeretem a kanyarokat, kurva nagyokat fékezek és marhára bejön ez a speed dolog. Azért vettem speed gépet, mert nekem ez kell és ki is használom. Pont elég még az ereje a kis négyszázasnak, sokan kérdezték már, hogy nem kevés-e, de mindig nemet mondtam. És a múltkor Kolten gixer 600áról úgy szálltam le, hogy ez nekem sok. Pedig igazán nincs nagy különbség a két gép között, én is simán megyek 160nal vagy többel kanyarban, ha kell. Biztos lesz olyan idő, mikor kimotorozom a ZXR-t, de az még odébb van.
Aztán kihasználtság. Ha vérbeli sportmotoros vagy, fogyasztod a gumi szélét és a lábtartókat, meg a térdkoptatókat, akkor vegyél egy olyan vérbeli szupersport gépet, mint az R6. Hozzá teszem, hogy ez szigorúan az én véleményem. Ha már speedet vesz valaki, használja ki. Szerintem teljesen felesleges megvenni egy R6-ot vagy akármi mást azért, hogy az emberünk a városban csordogáljon alapjáraton. Arra is megvan a megfelelő motor, pl egy 125ös 4 ütemű robesz. Az R6 fogyaszt, speed, szal nem a legkényelmesebb, szűk a szervízintervalluma, kell bele a drága olaj stbstb. Szóval azt mondom, ha tényleg speedes vagy vegyél speedet. Ha egy kicsit nyugodtabb vagy, nézz egy barátságosabb nakedet pl Hornet 600, vagy esetleg egy ER6N/F lehet jó választás. A lényeg, hogy megtaláld a pénztárcádnak, vérmérsékletednek megfelelő motort és pont annyi teljesítménye legyen, amit élvezel anélkül, hogy az egészséged rovására menne.
Én is szivesen mennék! Érdekelne a dolog, és nem, nem sok az ár... 1ül az tart vissza, hogy abbol gazdálkodok amit szülöktöl kapok és az egyetemi ösztöndij... + ugye lebeg elöttem a váltás nagyobb motorra... amire lassacskán gyüjtögetek...
No ezzel én is így vagyok,gyerekkori haver,akivel rengeteget motoroztunk régebben,saját motorommal vitt és a hülye úgy fordult be egy utcába,hogy halálfélelmem lett rögtön. Mikor megálltunk,röhögött egy nagyot, és azt mondta,hogy én ennél sokkal hülyébb vagyok. Hát ennyi.
Régóta igérgetem már h odaadom az XT-t... amint Miskolc közelében leszek megkapod... és valóban, ha egy SMre teszel egy bukógombát és esetleg eldobod, felállitod és mehetsz tovább... Saját szememmel láttam pl Zehert ahogy az Izra tó felé bedobta a DRZt az ut melletti kis árkocskába, és karcmentesen meguszta!
169 cm vagyok. Én teljesen a tankhoz csúszva ülök rajta, a lábfejeim spiccben és a lábtartó pont a talpam közepe alatt fut végig. Ha hátratolom a lábamat és nem a talpam közepénél van a lábtartó, hanem a lábujj hegynél akkor nem ver az idom, viszont olyan hátratolt lábakkal baromi kényelmetlen. Még csak magas sem vagyok, nem értem miért korcolom a lábam az idomba.
Miért mikor engem vittél mi baj volt azon az 500 méteren ? :D csak 1szer állt meg majdnem a szivem mikor a pocsoján/pocsojában megcsusztunk... de am nem féltem! Ami nagy szó, mert alapvetöen senki mögé nem ülök fel pár 100méternél tovább...
Én is 660ra szeretnék majd 125röl váltani! Engem csak a pénz fog vissza... :D Asszem Szandra is lenne elég bátor az erhathoz ha ott pihenne a fiókban az uj vas ára... Én is osztom egyébként azt a véleményt, hogy ésszel akármilyen motort el lehet gond nélkül vezetni, viszont ha tényleg nem érzi magát elég rutinosnak, és ugy gondolja h 400as kell neki akkor legyen úgy
Nekem nem bántja a lábszáramat az idom. Most kimentem egy szál f... illetve boxerben, ráültem, de nem nyom. Olyan 2-3 centi van a lábam és az idom éle között. Akkor nyomja csak, ha nagyon-nagyon előre ülök, és egészen a sarkam teszem a lábtartóra. Nem tudom hány centi vagy pontosan, azt tudom, hogy egy kicsit alacsonyabb mint én, de nekem a 180 centimmel pont tökéletes a ZXR400. A combom pont ott van, ahol a tankon ki van képezve neki a hely, kényelmes elférek stbstb. Egyébként én általában spiccelek a lábtartón, szal írd le te h ülsz és akkor hátha rájövünk h miért nyom az idom.
Elnézést,hogy nem Vitka vagyok. Ha csak farmerban megyek,nekem is b...sza a térdemet. Bőrben azért az a környék jobban ki van párnázva, nekem abban semmi bajom. Örülök,hogy jól választottál. Sok örömteli nomeg balesetmentes km-t vele!
Vitka te nem szoktad a térded alatti részt beverni az idomba, mikor hepehupás úton mész? Nekem oly szinten baszkódja az idom, hogy a 2 térdem alatt pár cm-re csupa zőőődlilakíík. Ma csapattam 115 km-t de eszméletlen jó volt. Rég motoroztam már ilyen jót. Eszméletlen a zxr, annyira nem volt kedvem leszállni róla. Kanyarokat is falja és tényleg minden király. Nagyon imádom, nem bántam meg, hogy végül zxr 400 lett és nem pedig más.
Aztán kihasználtság. Ha vérbeli sportmotoros vagy, fogyasztod a gumi szélét és a lábtartókat, meg a térdkoptatókat, akkor vegyél egy olyan vérbeli szupersport gépet, mint az R6. Hozzá teszem, hogy ez szigorúan az én véleményem. Ha már speedet vesz valaki, használja ki. Szerintem teljesen felesleges megvenni egy R6-ot vagy akármi mást azért, hogy az emberünk a városban csordogáljon alapjáraton. Arra is megvan a megfelelő motor, pl egy 125ös 4 ütemű robesz. Az R6 fogyaszt, speed, szal nem a legkényelmesebb, szűk a szervízintervalluma, kell bele a drága olaj stbstb. Szóval azt mondom, ha tényleg speedes vagy vegyél speedet. Ha egy kicsit nyugodtabb vagy, nézz egy barátságosabb nakedet pl Hornet 600, vagy esetleg egy ER6N/F lehet jó választás. A lényeg, hogy megtaláld a pénztárcádnak, vérmérsékletednek megfelelő motort és pont annyi teljesítménye legyen, amit élvezel anélkül, hogy az egészséged rovására menne.
Vélemény?