hm az tényleg jó dolog... eddig egyszer volt így nekem, h jöttek előttem, hogy lássam hol és hogy menjek... Nagyon jó volt, meg mellesleg, ha abban a kanyarban ott nem jön elém Ádám, h onnantól vezessen, már én lehet nem lennék, mert volt nagy felhordás, amit ők ugye tudtak, mivel gyakran jártak arra, én meg véletlenül se számítottam volna rá, a bükkös szakadékok meg elég meredekek.... És ráadásul mr totál sötét volt, NSR meg nem a fényéről volt híres...
Biztos fogok arrafelé motorozni egyszer, aztán majd megkérlek, hogy gyere felvezetőnek, mert nem tudom m után mi jön Sajnos nekünk itt zemplénben nincs annyi kanyar, mint szeretném
Azt csak bánhatod. Minden van,mi szem szájnak ingere. És nem folyamatos szűk kanyarok,mint a Bükkben,hanem egész változatos. Épp ezért kicsit nehéz is,mert mire megszoknád a hosszabb kanyarokat,addigra mindig jön egy szűk,aztán kapaszkodhatsz.
Szúnyog? Pffff nemtom hányszor vakartam ma le a pleximet, mert rétegben állt rajta egy bogártemető. A képekből sajnos nem nagyon tudom megmondani, hogy merre jártál, de jók, tetszenek. Úgy látom a kilóméterek is csordogálnak, ahogy kell.
És ne aggódj, mi is berohadtunk ma rendesen. Egy szál póló volt rajtam meg a cordura dzsekim bélés nélkül, de úsztam, mikor hazaértem. Letoltunk ma mi is laza 200 kilómétert, elég jó volt, főleg a gázcibálás Tokaj mellett a vége felé. Viszont az első gumim az cserés, mert már kóválygok vele, nem is kicsit.
Uff gecc ez a videó nagyon kemény Nem tudom, hogy akármennyi gyakorlással menne-e valami hasonló. Egyébként valami ilyesmi a célom, kimenni pályára és tolni neki, ahogy bírom. Ha ilyen szinten fogok menni, mint a videón az emberünk, akkor leszek elégedett
Nézz szét a fotók közt,ott van dióhélyban a délelőtti köröm. Jó volt,csak sajna későn indultam és már qrva meleg volt. Motor bírta,de a büvös 800-hoz este még mennem kellett egy Répáshutát. Itt már nem maradt csík. Viszont ennyi szúnyogot (és csak azt) még az isten nem b...ott.
A pályában ez (belátható kanyarok, zavaró tényezők száma 0) a jó: Chrobák - Ering
Ami látványos, hogy egyes kanyarokat ugyanarra az ívre "fűzi". Ezt utcán a bringások, szembejövők, úthibák, stb. miatt nemigen.. Csak győzze az ember pénzzel. Utcán utána már nem siet annyira az ember. Meg szemrebbenés nélkül tud bárki peremen menni, a mellékelt ábra mutatja a lenyúzott peremet.
Megint csak igaz Utcán már van egy szint, ami sok. Főleg ez a szakasz, ahol 120-160 között megyek most, már majdnem agyhalál. És még így is férne bele, bőven! Lehet, hogy az első gumim az oka, lehet, hogy más, de belülről úgy érzem elég kemény tempót megyek már ott, érzem, hogy kapaszkodik a gumi a kanyarban és ki is kell ülnöm, hogy ne billegjek. De mikor megláttuk az ezres gixert, és összehasonlítottuk a videóval, hát kívülről elég langyi tempónak tűnik a gixerhez képest Van még ebben a szakaszban, de nemsokára el fogok sztem érni oda, ami utcán már sok.
Ezért is lenne jó pályára menni, mert soha nem mertem még úgy istenigazából szabadjára engedni magam és a motort, mindig ott volt a félsz. Lehet, hogy ezért vagyok még egy darabban?
Ami a kanyarsebességet illeti, relatív, hogy kell-e rá gyúrni egy bizonyos szint felett. Jobb futóművel kényelmesen tartható a reakcióidőt meghaladó sebesség a nem belátható kanyarokban. Így engem max a ringen zavar (igazából ott se), ha kanyarban körbemotoroznak. Itt vagyok a sportmotoron pár éve (nincs jelentősége(m)), azt kell mondjam, jócskán tűntek el régi arcok és nem főleg mert építkeznek, vagy hasonló.
Az említett 240-es szlovák túrán összecsuktak egy új k5 gixxert és egy szintén új 636 oldalát megsikálták. Ennyit egy kanyar se ér.
Látod, nagyon bölcs dolgot mondtál most. Mi Koltennel már nagyon összeszoktunk, letekertünk együtt pár ezer kilómétert, tudjuk mit csinál éppen a másik. Mindenkinek el szoktam mondani, aki eljön velünk motorozni, hogy nem lóverseny, mindenki a saját tempójában, úgy ahogy szeretne, mindenkit megvárunk. Koltennel is mindig hagyunk egy kis időt a másiknak, hogy elmenjen és akkor lesz annyi mozgástér, ahol még nagy gubanc esetén is kényelmesen el tudjuk kerülni a bajt. Remélem nem vagyok nagy képű, ha azt mondom, hogy most még kanyargós részen, kanyarokban gyorsabb vagyok mint Kolten, igaz már nem sokkal, sokat fejlődött, de így is van köztünk 5 év tapasztalatbeli különbség. Csak azért mondom ezt, mert sokat motoroztunk már együtt, hol ő ment elöl hol én, de soha nem még bajunk.
Aztán kezelhetőség. Nagyon igaz, egy ilyen teljesítményű gépen még elég bátran lehet gázt cibálni egy erősebb motorhoz képest. Az is igaz, hogy vannak kurva kemény emberek 400as gépeken pl mitogeri vagy brian. Hungaroringen geritől a 2:07 nagyon kemény, és ha jól tudom SSP 400ban éppen Brian tartja a pályarekordot 2:05 plusz egy kicsivel. Szal a 400as speed gépek is igazi speed gépek, csak hát erőben elmaradnak a nagyobbaktól, jócskán.
Viszont ma derült ki, hogy kanyarban még sehol nem vagyok a kis Kawasakihoz képest. Tokaj-Tarcal közt már kezd elég jól menni a dolog, erre feltűnt egy ezres gixer, ami egyenesben nagyon, de még kanyarban is porig alázott, mikor azt hittem, hogy kezdek kemény lenni. Hát nem Gyúrnom kell még, mert a kanyarsebesség hagy kívánnivalót maga után
A kis hableánnyal együtt próbáljátok ki, hogy a hupli előtt felemelitek a hátsó feletek, de legalábbis nem terhelitek vele az ülést. A kellemes meglepetés pont a hiányolt stabilitás lesz: amikor megdob a motor, akkor a kormányt esetleg megcibálod kapaszkodásilag (visszadobod a motornak amit "kaptál" ), ez pedig bezavar az ívbe / iránytartásba. Ha elemelkedsz minimálisan, az jó a porckorongjaidnak is, meg akkor kirugózhatod lábbal, amit a gumi-futómű-ülés nem nyelt el.
Vajon honnan..
Nekem volt egy szlovák túra, ahol nem tudtuk, hogy a vezető hátul van, gondoltuk, hogy az előttünk menők őt követik annyira sietősen. De amikor már elérte a 240-et a "túratempó", elegünk lett...
Az igazi szintén szlovákiában volt, jöttünk haza, általam nem ismert úton, az elöl menőről, ill. egy másik cimboráról véltem, hogy tudják mi jön. Egyikük a szántásban fejezte be a kanyart, a többi meg mi az utassal épp megúsztuk, ill. az úton maradtunk szembejövő hiányában. Ez valahogy eltávolított a bandázós motorozástól.
Az a linkelt nsr talán kavicsfelverődést kaphatott, nem?
Ma ezzel kapcsolatban furcsa felfedezést tettem. 125 km-t nyomtam le,de ebben a hőségben nem pattogott a motor. Lehet,hogy ez a mostani beállítás pont az ilyen kissé felhígult fork oillal tökéletes. Nagyon stabil,és élvezetes volt ma.
Ez így is van. Te vagy most a * . Amúgy meg hadd mondják,vedd meg ami a szívedhez legközelebb áll,de még a pénztárcádnak sem elérhetetlen. ÓÓÓ de szépen mondtam...
És ne aggódj, mi is berohadtunk ma rendesen. Egy szál póló volt rajtam meg a cordura dzsekim bélés nélkül, de úsztam, mikor hazaértem. Letoltunk ma mi is laza 200 kilómétert, elég jó volt, főleg a gázcibálás Tokaj mellett a vége felé. Viszont az első gumim az cserés, mert már kóválygok vele, nem is kicsit.
Chrobák - Ering
Ami látványos, hogy egyes kanyarokat ugyanarra az ívre "fűzi". Ezt utcán a bringások, szembejövők, úthibák, stb. miatt nemigen.. Csak győzze az ember pénzzel. Utcán utána már nem siet annyira az ember. Meg szemrebbenés nélkül tud bárki peremen menni, a mellékelt ábra mutatja a lenyúzott peremet.
Ezért is lenne jó pályára menni, mert soha nem mertem még úgy istenigazából szabadjára engedni magam és a motort, mindig ott volt a félsz. Lehet, hogy ezért vagyok még egy darabban?
Az említett 240-es szlovák túrán összecsuktak egy új k5 gixxert és egy szintén új 636 oldalát megsikálták. Ennyit egy kanyar se ér.
Aztán kezelhetőség. Nagyon igaz, egy ilyen teljesítményű gépen még elég bátran lehet gázt cibálni egy erősebb motorhoz képest. Az is igaz, hogy vannak kurva kemény emberek 400as gépeken pl mitogeri vagy brian. Hungaroringen geritől a 2:07 nagyon kemény, és ha jól tudom SSP 400ban éppen Brian tartja a pályarekordot 2:05 plusz egy kicsivel. Szal a 400as speed gépek is igazi speed gépek, csak hát erőben elmaradnak a nagyobbaktól, jócskán.
Viszont ma derült ki, hogy kanyarban még sehol nem vagyok a kis Kawasakihoz képest. Tokaj-Tarcal közt már kezd elég jól menni a dolog, erre feltűnt egy ezres gixer, ami egyenesben nagyon, de még kanyarban is porig alázott, mikor azt hittem, hogy kezdek kemény lenni. Hát nem Gyúrnom kell még, mert a kanyarsebesség hagy kívánnivalót maga után
Nekem volt egy szlovák túra, ahol nem tudtuk, hogy a vezető hátul van, gondoltuk, hogy az előttünk menők őt követik annyira sietősen. De amikor már elérte a 240-et a "túratempó", elegünk lett...
Az igazi szintén szlovákiában volt, jöttünk haza, általam nem ismert úton, az elöl menőről, ill. egy másik cimboráról véltem, hogy tudják mi jön. Egyikük a szántásban fejezte be a kanyart, a többi meg mi az utassal épp megúsztuk, ill. az úton maradtunk szembejövő hiányában. Ez valahogy eltávolított a bandázós motorozástól.
Az a linkelt nsr talán kavicsfelverődést kaphatott, nem?
link
link