Szar a bükk, végig vizes, meg átmegy vagy 3 nagy patak, meg pár kisebb átfolyás. Mátra jobb, ott nagyrészt száraz az út, és csak kisebb átfolyások vannak.
Mától nincs motorom
Hát, ha egy elöl hátul dupla kerekes, beláncolt LKT-is eláll valahol, na az már valami irdatlan terep, vagy függőleges Láttam már pár csodát, de az a gép valami hihetetlen. Na jó, a Kraz se volt semmi. A lényeg lényege, hogy kb így néztem ki tegnap, mint a videón.
Az LKT sem azért nem akad el,mert mindenható,inkább a kurva erős csörlőjének köszönhető,ami,ha már végképp veszett fejsze nyele,még mindig ott virít hátul. És az azért kihúzza azt a 7,5 tonnás dögöt is.
Az a baj, hogy nincs róla kép, de a végeredményt ma egy bő óráig vakartam a Samurairól. Az autó 850 kiló, van rajta egy másfél tonnás csörlő, magyarul felhúzom a kocsit egy fára, ha akarom. Szerinted mennyire kell elsüllyedni ahhoz, hogy négy kerék meghajtással padlógázon ne bírjon húzni a csörlő, ami kétszer annyit bír, mint az autó tömege? Ez a kis autó jó, mert könnyű és elmegy a sár tetején, de ha már lábbal térdig süllyedek, ott lehet akármilyen könnyű valami és megmondom őszintén, nem tudom itt mi ment volna el. Az LKT esetleg De más nem nagyon.
Gondolhatod,volt már pár kalandom nekem is. A Gaz 69-et legalább annyira tartom,mint a terepes Roburjaimat. Míg azokkal,viszonylag mély dágványon át tudok menni ahol a Gaz már felakad, a Robur meg hajlamos a lagymatag sárban elsüllyedni, Ahol a kis Gazzal még lendületből röhögve átmegyek. Szal mindennek megvan a maga határa. A trakinak is.
nekem is rosz volt megválni a CRM től.. nagyon imádtam, nem úgy mint eztetet
ajánlom hogy igyál meg valamit igényesen oszt jóság van
Na most megyek, nem írok zápságokat, mert most tiszta hiszti vagyok.
De most úgy váááááá.......
Mától nincs motorom
unokatesóm ezt a gépet nem egyszer tette már kétkerékre , na meg egyszer tetőre is menni kell dógozni kell hajtani kell akármilyen terep van
http://youtu.be/PWums6wl1M8