Igen ez is igaz. Ugyanakkor ha csak úgy motorozgat 200-al valaki akkor hamarabb észreveszi a veszélyhelyzetet ha nincs rajta nyomás, ez szinte tutibiztos. Mindegy, ezt már utólag nem tudjuk megítélni. Az biztos nem szabad rohanni. általában nem a sebesség a probléma sokkal többször okoz gondot a sebességkülönbség.
Stresszhelyzet ide-vagy oda, ha nem megyek 200-al, csak 90-100-al egy kocsisor mellett, akkor nagyobb valószínűséggel meg tudok állni a hirtelen elémbukkanó kadett előtt.
Sajnos az ember már csak olyan lény hogy ha valamit stresszhelyzetben kell csinálnia akkor sokkal nagyobb eséllyel hibázik mint akkor amikor csak úgy csinálja azt amit. A röhej hogy ezt tudom, láttam és tapasztaltam magamon is máson is ettől még a sietést a múlt szombaton az első lámpám bánta és senkit nem okolhatok csak magamat.
A srác is hozta a hibát nyomás alatt, de legalább mi hátramaradók tanuljunk a hibájából.
Én úgy tudom, meghalt.
Sajnálom, mint motorost, mint embert, de felelőtlen volt. Mentem azzal a csapattal egyszer a Tátrába, a TT-n akarták érezni magukat, embertelen volt a tempó sokszor...aznap is szlovákiába készültek, a barátai várták Miskolc elején az Agip kúton, ő késésben volt, ezért sietett. Kb 700 méterre a kúttól történt a baleset. Hát könyörgöm, mi lett volna, ha késik inkább akár 5 percet is? Semmi. Ugyanúgy megvárták volna...én nem tudom, ki hogy van vele, de én szeretek hazaérni, akarok még jókat zabálni, nagyokat nevetni, dugni, gurulni sokat, bringázni, puncit falni, szerelni, nyakig olajos lenni, esőillatot érezni, erdőkben kószálni, dugni, inni finom söröket, ölelkezni, egyáltalán ÉLNI!
Gondolkozzatok!
És ésszel élvezzétek a motorozás élményeit!
Csak az a véleményem, h nem adnék ki pénzt egy ilyen pokolgépért.
Endurókrosszozni elég 2ütemüből egy 125ös is ha jól le van áttételezve, egy 250-300as meg szte már több mint elég.
Persze van akinek semmi sem elég
Örülök hogy tetszett, eddig mindenkitől csak pozitív véleményt kaptam!
Mindannyian sokat fejlődtetek, nekem ezt most először sikerült a szemlélődő üzemmód miatt megtapasztalnom. Résztvevőként nem ugyanúgy látszik ez hátulról a fordulóból. Szerintem a nap legnagyobb tanulsága hogy a motorok tudják azt amit tudniuk kell, sokszor arra is képesek amit a gazdáik nem is sejtenek. Harley vagy ZZR1100 ebből a szempontból egyre megy.
Hódolatom Hölgyem! Pedig ha tudnád,hogy nem is akartak ebből a szögből fényképezni,de a kritika engem igazolt. És a kissebbikemhez mit szólsz? Azért az is kemény.
A srác is hozta a hibát nyomás alatt, de legalább mi hátramaradók tanuljunk a hibájából.
Sok az a 10 cm, szeretem ha széles a kormány!
Kb fél órája vettem szemügyre a motoros boltban Szerencsen. Közelben van.
Sajnálom, mint motorost, mint embert, de felelőtlen volt. Mentem azzal a csapattal egyszer a Tátrába, a TT-n akarták érezni magukat, embertelen volt a tempó sokszor...aznap is szlovákiába készültek, a barátai várták Miskolc elején az Agip kúton, ő késésben volt, ezért sietett. Kb 700 méterre a kúttól történt a baleset. Hát könyörgöm, mi lett volna, ha késik inkább akár 5 percet is? Semmi. Ugyanúgy megvárták volna...én nem tudom, ki hogy van vele, de én szeretek hazaérni, akarok még jókat zabálni, nagyokat nevetni, dugni, gurulni sokat, bringázni, puncit falni, szerelni, nyakig olajos lenni, esőillatot érezni, erdőkben kószálni, dugni, inni finom söröket, ölelkezni, egyáltalán ÉLNI!
Gondolkozzatok!
És ésszel élvezzétek a motorozás élményeit!
http://www.vatera.hu/item/view...
Mindenesetre alaposan átértékeli a dolgait ezután
Endurókrosszozni elég 2ütemüből egy 125ös is ha jól le van áttételezve, egy 250-300as meg szte már több mint elég.
Persze van akinek semmi sem elég
Mindannyian sokat fejlődtetek, nekem ezt most először sikerült a szemlélődő üzemmód miatt megtapasztalnom. Résztvevőként nem ugyanúgy látszik ez hátulról a fordulóból. Szerintem a nap legnagyobb tanulsága hogy a motorok tudják azt amit tudniuk kell, sokszor arra is képesek amit a gazdáik nem is sejtenek. Harley vagy ZZR1100 ebből a szempontból egyre megy.
A vérében van ...nekem is volt olyan kesztyűm, mint az utódnak