Egy-két gödör kerűl mindenhol. Jobban kell figyelni. Sötét plekóval voltam és már sötétedett is, így pont megvót egy lyuk.
Hallottuk tegnap, h elment egy közületek. Legyen könnyű neki a föld!
Neba!
Tényleg? Szabadnap volt, illetve otthon utánfutórenoválás, hogy kész legyen 5-ére.
Jó gecinagy gödrök vannak errefelé, mi?
Sajnos egy ismerős motoros pályafutása is véget ért tegnap itt a földön...
Hali, olvastam, szöget kaptál, és kuka a gumi. Tudom, sokan nem ragasztják a belső nélküli gumikat, ha nálad is ez a helyzet, akkor vágd hozzám nyugodtan, nekem belsővel megy, akár 10 lyuk is lehet rajta! Persze csak ha nem azért cserés, mert amúgyis kopón van...
Hát nekem azzal ott kezdődött a bajság, h mellette állva be sem bírtam rugni, csak úgy ,h hoztak egy sámlit, és majd arra felállva sikerűlt.
Amikor beindúlt, melegítettem, bukót-kesztyűt vettem, elindúltam, de nemigen lehetett vele "normálisan" motorozni, mert túlzás nélkűl szte minden fokozatban lógatta az elejét. Azt sem tudom elképzelni, ki az az iszonyú vadember, aki azon nem fárad el pár kilóméter után?
Mindenesetre fontold ,meg még mielőtt belemégy, mer' nem egyszerű az a szekér.
Azt még nem tudom,hogy szerencsének lehet-e nevezni,ha meg tudom szerezni,de nagyon piszkálja a fantáziámat,ha egy mód van rá megszerzem. Havernak cr500 volt,hát ő is azt mondta,hogy kőkémény. Mostmár sztem te is tudod,jól gondoltad,az a durva 2T-s KTM.
Nekem vhogy 50-50%.A szaridőt mindig végignyomon bütykössel a sárban-gányban, mikor meg jön a jóidő, akkor pályázni- utcázni vágyom.
Az az mx500 egy 2t KTm? Ha az, akkor volt szerencsém már hozzá, de egy gecidúrva motor.
Én régebben nagy cross bolond voltam,de mire igazán jó motorokat lehet szerezni, és nem aranyáron,addigra(azt hittem) kiöregedtem belőle. Mostmár úgy érzem kicsit elhamarkodott volt ez a gondolat. Kinéztem egy MX500-at,mindenki hülyének néz érte,dehát a gáz az én kezemben lesz,nem az övékben.
Jah, hát húztam a fülét, ahogy mertem, de nem is slickem volt, hanem egy szett Dunlop D207, ami mostanság már az utcai gumik között sem számít igazán tapadósnak.
Am nagyon fasza fót az a kismotor, de mivel a supermotty valahogy jobban beadja, ezért elcseréltem tavalyelőtt télen egy Husabergre.
Hagy csorogjon a nyálunk! Jaa a lényeg is legyen azért rajta,Te!
Szegelem a kitört kerekű utánfutónkat, átalakítom motorszállítóvá, arra kéne síneknek két 1,5 m-es darab.
Hallottuk tegnap, h elment egy közületek. Legyen könnyű neki a föld!
Tényleg? Szabadnap volt, illetve otthon utánfutórenoválás, hogy kész legyen 5-ére.
Jó gecinagy gödrök vannak errefelé, mi?
Sajnos egy ismerős motoros pályafutása is véget ért tegnap itt a földön...
Amikor beindúlt, melegítettem, bukót-kesztyűt vettem, elindúltam, de nemigen lehetett vele "normálisan" motorozni, mert túlzás nélkűl szte minden fokozatban lógatta az elejét. Azt sem tudom elképzelni, ki az az iszonyú vadember, aki azon nem fárad el pár kilóméter után?
Mindenesetre fontold ,meg még mielőtt belemégy, mer' nem egyszerű az a szekér.
Az az mx500 egy 2t KTm? Ha az, akkor volt szerencsém már hozzá, de egy gecidúrva motor.
Am nagyon fasza fót az a kismotor, de mivel a supermotty valahogy jobban beadja, ezért elcseréltem tavalyelőtt télen egy Husabergre.