Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát mág a Gixxer ..............

Faszán pörög!
Elmondok egy nagy titkot. A kedvenc útszakaszom kedvenc hármas kanyarkombinációját még soha nem sikerült úgy magam mögött hagyni,hogy elégedett legyek. Volt már olyan,hogy "ez most faszán sikerült", de úgy,ahogy szeretnék menni benne,sztem már soha sem fogok.Család van,akik hazavárnak. Húsz éve éjszaka,egy gázon,egy íven mentek a Bükk kanyarjai,de ez már a múlt.
Ez a vidi elég jól bemutatja mit tud a zixer.
Így van. Amíg csak önmagadra jelentesz veszélyt addig legyél akkora f@sz amekkora csak tudsz. Amint valakire veszélyt jelentesz az már nem a saját szabadságod kiélése. Sőt. Ha már csak zavarsz valakit a számodra örömöt fasságoddal már az is minimum bunkóság.
Az utolsó mondat nagyon igaz. A lóerő nem minden. Egy egyenletes teljesítményleadású nyomatékos blokkal egy jó erősen kanyargós úton könnyen be lehet fogni a hosszú elnyújtott ívekre való erőgépeket.
Vitka ezzel csak egy a baj,hogy másokra is közveszélyesek...
Meglepődnél, hogy mit lehet menni egy 400assal
Itt az ideje, hogy végre megtanuljak valamennyire motorozni. Ugyanis eddigi tehetségem arra elég, hogy az alföld nagy egyenes útjain nyélgázzal menjek, aztán mikor felmentünk a Bükkbe, az utolsó szakadt román dácsiás is megelőzött. No ez a szitu megadta az utolsó lökést a kisebb kategória felé. Meg végiggondoltam az elmúlt éveimet és bizony bármilyen hihetetlen, arra jutottam, hogy a kis zxr 250-emmel sokkal örömtelibbek voltak a motorozásaim mint a nagyokkal. Nem minden a lóerő én azt mondom.
Üdv a kategóriában. Kevés ember van,aki 600-asról nem feljebb,hanem egy 400-asra vált. figyelemre méltó,hogy valaki manapság még tud önkritikát gyakorolni.
Hát lehet hogy igen, lehet hogy nem. Majd kiderül. Vágyok a zxr-re nagyon, meg amúgy sincs más választásom. Suzuki, honda, yamaha ugye kihúzva, ami most volt hatos az nagyon böszme volt nekem, szintén felejtős, előző zx6r pedig annyira nem fogott meg hogy újból azt vegyek. Akkor inkább egy patent zxr 400. zx6r-ből esetleg a mujahedin féle 636 lenne jó méretben de az nekem csilliárdos gép. Szóval a kör le van szűkítve teljesen.
Ezekkel a dolgokkal így ahogy leírtad szóról szóra egyetértek.
Olyanba amin az uccsó galériámban volt.
tecccős!
Na erről aztán tényleg lehetne naphosszat vitatkozni. Világ így, világ úgy, szidjuk, mert rossz, miért mennek az emberek gyorsan, sok embertől el kéne venni a jogsit. Igazán elcsépelt egy téma, de valahogy mindig aktuális. Einstein szerint is két dolog végtelen: az egyik a világegyetem, a másik az emberi hülyeség. Igazad van, mi értelme van bazi erős motorokkal meg autókkal járni? Ha mindenben lenne egy 50-es és 90-es tempomat és önerőből éppen képesek lennének ennyit menni, tényleg nem halnának meg ennyien. Csak hát ugye szabad akarat... az én motorom csak akkor megy gyorsan, ha én úgy akarom. És lehetne még ecsetelni a felelősséget, nézőpontot és minden mást. De kb semmi értelme, mert az embereknek joguk van ahhoz, hogy seggfejek lehessenek. Visszautalva egy korábbi hozzászólásra, tényleg baj van a világgal, de a világ az emberekből áll. Olyan amilyen és ha fejreállok sem lesz más.
Szkrács cimbi! Milyen állapotban adtad el a vasat? Van kép?
Jól van, de majd letolod a seged vele Bakonszegbe!
Jaja teljesen jól látsz. Olyan izgatott vagyok már, végre egy régi álom beteljesül.
Szép vasacska, de az a 58 paci lehet keveske lesz a számodra.
Hello bello labello!

Jólátok én!
Kajak!

Eladtad a gépedet!

Jön a kawa 400!
Ez az. Itt fórumon sanya_86 a tulaj felhasználóneve.
A világ azért ilyen , mert nagyon sokan jól elélnek olyan dolgokból, amire egyébként nem lenne semmi szükség.
Ezért most is , máskor is sokan megköveznek, de egyszerüen nem volna szabad senkit olyan közlekedési eszközzel a jelenlegi utakra engedni, ami vagy 25-től gyorsabban bír menni. Azzal ha frontálisan odaveri is magát, nem halna bele senki.
Ezzel szemben nem volna szükség közlekedési rendőrre, szab.sértési előadókra, közlekedési felügyeletre- minisztériumra , trafipaxra, végrehajtókra,rengeteg alkatrészgyártóra és kereskedőre, fejlesztőmérnökökre, és még sorolhatnám reggelig.
Persze erre mondják, h a világ nem állhat meg. Viszont mindenki látja, h a mai járművek teljesítményéhez mérten fényévekre el van maradva az úthálózat, amelyen az egész világban használják ezeket a gépeket. És persze az emberi tényező. Akik az utakon közlekednek, azoknak nagyjából a fele alkalmatlan járművezetésre.
Nem fizikálisan, hanem pszichésen v mentálisan.
De ismétlem, ez igy ahogy van , azért jó, mert jó. Valakiknek.
De ha őket kérdeznék, akkor azt válaszolnák, h azért rossz, mert a közlekedők nem tartják be a szabályokat.
Linket linket linket!
Ha minden igaz hétvégén már itthon pihen a kiszemelt zxr 400.
Wéééj Akkor úgy látom egész jó boltot csináltál. Mikor érkezik a váltás?