Addig legalább megoldhatod azt a kis kéjes remegést úgy140-nél. Különben nekem is lesz még mit faragni a kis piszkon,ma elkezdett valami kontakt b@szakodni,az meg olyan jelenség,hogy rámehet akármennyi idő,eredmény meg semmi. No dehát azért vagyunk,hogy legyünk.
Nálam soha nem a gondolkodással van a baj, hanem az anyagiakkal. Ha lenne rá zsé, mennék én mindenhová, de így Köszi a szállást és a segítőkészséget, de sajnos nem megy most. Majd 2-3 hét múlva
Komám! Tedd össze a kezed,hogy ezért is fizetnek. Én meg ha nem dolgozok két hétig,fel kopik az állunk. (Ez volt eddig,míg az asszony nem dolgozott,most már azért kicsit jobb)
Az én helyem itt már biztos,tettem annyit a buli érdekében,hogy vip jegyem lesz,ha kell,szállást adok,csak jegy ára,meg benya. Gondold meg. De ha mégsem,én két hét múlva is benne vagyok egy gurulásban. Legalább nézheted a fehér füstöt.
nemrég értem haza melóból de minek mentem nem voltunk sehol már a seggem szétültem és szétuntam az agyam
huh ma nagyon jó időnek nézett i reggel mire jöttem haza meg a nyakamba szakadt az ég
Mennék én, de nincs keret. Viszont úgy néz ki két hét múlva pénz áll a házhoz, úgyhogy akkor igazán elmehetnénk a Bükkbe. Egy felsőtárkányi kanyar szerintem mindenkinek ízlene.
Ahogy tetszik mondani, én is hasonlót hallottam. Se 2 se 4 üteműnél nem jó túl sokáig nagyon alacsony fordulaton járatni, mert az alkatrészek felülete üvegesedik, nem kopik össze, csak fényes lesz. Szóval a járatás alatt is meg kell küldeni egyszer kétszer, akkor lesz igazán jó a végeredmény.
Az már elég komoly volna,ha fülön csípnéd Vitka földidet és elgurulnátok ide a jövő hétvégi buliba. Koncertek 21.00-tól lesznek addig meg hülyére motorozhatnánk magunkat,ha már egyszer a jó idő meg lett rendelve.
Baszki! Mosogattam. Most akkor modern vagyok,vagy papucs? Válasz. Az én kis méregzsákom nem fog ellustulni,800 után meg már néha meg is lesz húzatva úgy, hogy bőven power fölé. Ez nem az én találmányom,tőlem hozzáértőbb mondta és így garantált,hogy nem lustítom el.
Akkor szerencsésen megúsztad. Azért mondtam csak azt a kék füstöt, mert egy ismerősömnek van AF1, aztán nem nyélgázon jár vele. Egyszer mögötte mentünk, kicsit jobban felpörgette, belenyitott a power, minket meg betakart a füst MZ-vel is kb ez volt. 1800 kilómétert járattam, aztán mikor megvolt a dolog, nem értettem, miért nem megy 4000 felett. Hát ellustult... 2-3 nap nyélgáz meg ködölés után tért magához. De olyan füstöt bakker, fehéren füstölt! Azóta se láttam olyat.
Ha úgy gondolod,ünnepeljük együtt azt a pamacsot,amit én még sosem láttam,de biztos létezik.Ha nem ilyen idők lennének,egy hónapon belül beletekerném,de ma is ideért,nem gyengén szakad. Engem meg a Lyukói útról zavart haza,de ma nem áztam meg.
Jóhogy, így legalább picit gyorsabban mennek a kilóméterek, még ha nem is sokkal. Meg jobb így neki, lomhább áttétellel, hogy nem pörög annyira. Bár azért arra a kék füstpamacsra kíváncsi leszek, mikor 1600 km után először nyitnak a power szelepek
Kicsit elméláztam most már itt vagyok. Voltam,,,,megint 40km,,, lassan,nagyon lassan megyen ez a járatás projekt.Délelőtt viszont visszaraktam a régi 15-ös lánckerekemet,ezzel annyit elértem,hogy 7000-nél nem 108,hanem 122. Ez is valami.
Ezt még nagyanyámnak se szeretem elnézni