Ma lecsavartam 472km (esőmentesen!) Ez 2 hét után valami fenomenális volt. Ráadásul nagyon sokat tanultam ridertől(köszi haver) egész ezzel a kiűlös dologgal probálkoztam meg amit beszélgettünk,csak közben haladtam is...
Na, mondjuk, csak az biztos, ami megtörtént, de elvileg holnap megyek egy motorszállító ufóért, így csak magadat kell leszállítanod szerencs(é)re. Csak mellékesen megjegyzem, estére némi alkoholtartalmú ital elfogyasztása van tervben, úgyhogy kezdhetsz pakolni! Raklap Gönci elfér a golf hátuljában hehe.
Na, ez nem rossz lehetőség, ha egyéb nem akad, akkor lehet élek vele he. De még megérdeklődöm, lehet tudok egy motor szállítót szerezni. Végülis olcsóbb lenne a futó, mintha megy a golf is a kicsivel, meg énis lábon a naggyal. Na, még jelentkezem a témában addig. Beférni beférszz, amiatt ne aggódjá!
HEJJAOO én elmegyek szivesen sofőrnek ! Ha meg nem akkor tudok adni utánfutót na érted a ződség meg a pit elfér rajta kényelmesen , magasító nincs de az nem baj, van spaniferem ezer . új futó süller féle rakamazi veres bivaly
Na bocs, csak közbe zsibbasztják a agyamat.
Szombat.Beszéltem Zével. Még nem tudom, hogy kéne menni.
Vinni akarom a kicsit is, meg a nagyot is. Utifuti még nem biztos, hogy lesz. Lehet lábon megyek a naggyal, a kicsit meg a Golf púpján, de még kéne akkor valaki, aki hozza azt. Mondjuk te. még nem tuti semmi, na, érted?
Felnőtt emberek még ha nem is értenek egyet valamiben akkor sem azzal érvelnek hogy anyád. Nem kell mindenben egyet érteni, elég ha egyszer de tényleg csak egyszer elgondolkodik rajta valaki hogy feltétlen kell-e most azt a kanyart a határon venni vagy sem és ezért épp nem firkál el a kanyar közepére bemosott murván, vagy feltétlen kell-e a városban pirostól nyélen indulni és aztán a kiforduló piros Matiz oldalába beleállni. Már megérte a karaktereket pazarolni.
És igen, igazad van,a lényeg hogy a mi szórakozásunkból senkinek ne legyen kára. Továbbmegyek. Ne csak kára ne legyen, hanem az ami minket szórakoztat senkit ne zavarjon vagy veszélyeztessen. Mert akkor jön az hogy büdös bunkó motoros már megint 200-al előzött meg úgy hogy jönnek szemben vagy megint itt bömböltetik a motorjaikat miközben a gyerek aludna.
A sebességgel együtt nem csak utcán nő a kockázat, nő az versenypályán is, ők is elesnek olykor az egyébként fantasztikusan tapadós tükörsima aszfalton szembeforgalom, labda után kiszaladó kisgyerek vagy tüzelő szuka szagára átszaladó korcs kankutya, keresztutcán kihajtó papper nélkül is a nem kis rutinjukkal. Itt az utcán a veszély nem olyan arányban nő a sebességgel mint versenypályán és a rutinunk/technikánk is hagy nem kevés kívánnivalót maga után. Emlékszem a HRingen mit lehetett művelni a motorommal. Azt közúton előadni 10 percnél tovább egész biztosan nem lehetne még forgalom elől elzárt területen se. Kosz, úthibák és társaik is bőven elegendőek lennének a tuti bukáshoz.
A Bükk nagyon jó kis szakasz, én is azért szeretem mert nagyon technikás, nagyon kijön ki tud és ki nem motorozni. A szlotákokhoz ugyanilyen vonalvezetésű csak jobb állapotú/szélesebb utakra szoktam átmenni. Az 577-esre nagyon csalogattak, lassan csak el kéne menni.
Néha a kevesebb több. Tavaly emlékszem először a Kassa környéki utakon egy igen zúzós tempójú motorozással jutottam el. Nem kell nagyon 100 fölötti tempókra gondolni, a vonalvezetéshez képest volt idióta a tempó. Amire emlékszem az az hogy csak a zúzásra koncentrálok. Ívekre, a motor rezdüléseire, csúszkálására, féktávokra, vagyis a gépészkedés lekötött maximálisan. Két hét múlva ugyanazon az úton asszonnyal, máik társasággal papper 90-100-as tempóban gurultunk. Akkor láttam hogy milyen gyönyörű tájat nem láttam legutóbb. Ha hiszed ha nem a nagypapás gurulgatást legalább úgy élveztem a látnivalók miatt mint előtte a zúzást.
Évadnyitó/évadzáró/más egyéb sok motort megmozgató rendezvény/gurulás esetén pedig alap hogy viszonylag lassan, fegyelmezetten mindenki a felvezető tempójában motorozzon még akkor is ha azt a tempót egy kicsit sem élvezi és ugyanott amúgy a dupláját is ki tudná facsarni a gépállaból. A csapat biztonsága ezt kívánja.
Bazmeg, mér hagyod, hogy ilyen kérdésekkel zaklassanak?
A menyiséggel nem lesz gond ne aggódjál
Szombat.Beszéltem Zével. Még nem tudom, hogy kéne menni.
Vinni akarom a kicsit is, meg a nagyot is. Utifuti még nem biztos, hogy lesz. Lehet lábon megyek a naggyal, a kicsit meg a Golf púpján, de még kéne akkor valaki, aki hozza azt. Mondjuk te. még nem tuti semmi, na, érted?
HOGYAN?
És igen, igazad van,a lényeg hogy a mi szórakozásunkból senkinek ne legyen kára. Továbbmegyek. Ne csak kára ne legyen, hanem az ami minket szórakoztat senkit ne zavarjon vagy veszélyeztessen. Mert akkor jön az hogy büdös bunkó motoros már megint 200-al előzött meg úgy hogy jönnek szemben vagy megint itt bömböltetik a motorjaikat miközben a gyerek aludna.
A sebességgel együtt nem csak utcán nő a kockázat, nő az versenypályán is, ők is elesnek olykor az egyébként fantasztikusan tapadós tükörsima aszfalton szembeforgalom, labda után kiszaladó kisgyerek vagy tüzelő szuka szagára átszaladó korcs kankutya, keresztutcán kihajtó papper nélkül is a nem kis rutinjukkal. Itt az utcán a veszély nem olyan arányban nő a sebességgel mint versenypályán és a rutinunk/technikánk is hagy nem kevés kívánnivalót maga után. Emlékszem a HRingen mit lehetett művelni a motorommal. Azt közúton előadni 10 percnél tovább egész biztosan nem lehetne még forgalom elől elzárt területen se. Kosz, úthibák és társaik is bőven elegendőek lennének a tuti bukáshoz.
A Bükk nagyon jó kis szakasz, én is azért szeretem mert nagyon technikás, nagyon kijön ki tud és ki nem motorozni. A szlotákokhoz ugyanilyen vonalvezetésű csak jobb állapotú/szélesebb utakra szoktam átmenni. Az 577-esre nagyon csalogattak, lassan csak el kéne menni.
Néha a kevesebb több. Tavaly emlékszem először a Kassa környéki utakon egy igen zúzós tempójú motorozással jutottam el. Nem kell nagyon 100 fölötti tempókra gondolni, a vonalvezetéshez képest volt idióta a tempó. Amire emlékszem az az hogy csak a zúzásra koncentrálok. Ívekre, a motor rezdüléseire, csúszkálására, féktávokra, vagyis a gépészkedés lekötött maximálisan. Két hét múlva ugyanazon az úton asszonnyal, máik társasággal papper 90-100-as tempóban gurultunk. Akkor láttam hogy milyen gyönyörű tájat nem láttam legutóbb. Ha hiszed ha nem a nagypapás gurulgatást legalább úgy élveztem a látnivalók miatt mint előtte a zúzást.
Évadnyitó/évadzáró/más egyéb sok motort megmozgató rendezvény/gurulás esetén pedig alap hogy viszonylag lassan, fegyelmezetten mindenki a felvezető tempójában motorozzon még akkor is ha azt a tempót egy kicsit sem élvezi és ugyanott amúgy a dupláját is ki tudná facsarni a gépállaból. A csapat biztonsága ezt kívánja.