Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Túl sok a vélemény, ezért külön külön nem írok választ, ha nem gond. Mindenkinek van igaza és úgy látom végre értelmes a társaság, mert senki nem anyázik meg szapulja a másikat. Nem akarok nagy világmegváltó bölcsességeket írni, de szerintem a lényeg az, hogy mindenki élvezze a motorozást úgy, ahogy szeretné. A második pont pedig az, hogy az élvezkedés közben senkinek és semminek ne legyen baja. Ha ez teljesül, én egy szót nem szólok.

Nagyon igaz az, hogy utcán ahogy nő a sebesség, nő a kockázat is. Eszerint én több kockázatot viselek, mint az, aki túrásabb tempóban megy. De félreértés ne essék, én sem azokat a szakaszokat szeretem, ahol 190nel kell térdelni. Az én világom igazán a csiki-csuki részek, ahol még az erő nem számít annyira, tipikusan ilyen a Bükk. Ott nincs észveszejtő tempó, ritka az, ha 100 felé megy a mutató, mégis nagyon élvezetes rész. Igen, tavaly benéztem egy kanyart és lett belőle egy kisebb bukta, de mivel nem mentem túl gyorsan, megúsztam szerencsésen.

Na ez már megint jó hosszú lesz, de nem baj Ilyen a téma, sokat lehet róla beszélni. Ez szerintem ízlés, ezért mondom, hogy én szeretek tempósan menni. Vannak olyan szakaszok, amiket betanulok és ha minden smakkol, na akkor azért odarántom rendesen. Ezeken kívül egyébként normálisan közlekedek, nem száguldozom és nem kísértem az ördögöt. Ott van példának a szezonzáró túra, ahol 60nal mentünk végig, mégis kurva jó volt. Szóval kb ennyi. Mindenki vigyázzon magára és menjen úgy, ahogy élvezi.
akkor 4 felé legkésőbb beesek hozzád.
Reggel nyolctól délután ötig.
meddig vagy bent?
Kivételek mindig vannak de statisztikai alapon megközelítve renitens bunkó mindenkit leszarok tudok én 200-al közlekedni stílussal hamarabb fog baj érni mint normálisabban közlekedve, akár vannak kivételek akár nincsenek. Az sem mindegy 60-70-es erős szerpentinen feszegeted a határaid vagy 180-190-nél próbálgatsz elnyújtott kanyart bevenni. Ha elesel nem ugyanaz lesz a vége.
Vannak felelőtlen öreg motorosok :) Szerintem nem lehet igy kategorizálni a motorosokat, kor,tapasztalat és stilus alapján... nem feltétlenül függnek össze ezek a dolgok... kivételek mindig vannak!
Erröl csak annyit hogy mindenki olyan tempót menjen amit biztonságosnak érez, az hogy valaki gyorsan megy és folyamatosan böviti a saját határait, nem jelenti azt hogy ész nélkül vszélyesen motorozna! Ergo, a gyors tempó nem egyenesen arányos a balesettel, természetesen nagyobb a kockázat; de ennek ellenére tartom azt a véleményt hog mindenki ugy menjen ahogy jólesik és amit még biztonságosnak érez!
Na.. most tök jó volt végigolvasni titeket
Újra itthon! Hali srácok. Bedöglött a telcsim ezért nem tudtalak hívni rider,de ma megkereslek...
Valaki nem ért egy kicsit az érintő képernyős lg hez? nem reagál a képernyője....
Én is öreguras motoros vagyok...
Az idén az évadnyitó utáni oszoljt követően elmentünk a Bükk felé, egy épített chopis srác megfogta a szalagkorlátot. lábtartó elhajlott, ő koszos lett más baj nem lett. Utána elmentünk egy kis társasággal egy Cered-Zabart, szerpentinen mentem ahogy tudtam, aztán a két záró GW-et meg az előttük motorozó 1300-as Yamaha chopit hiába vártam. Eldobta a srác. két hete kinn voltunk a tótoknál, egy pihenőhelyen a két GW meg egy zöld Z-s kawa sehol. Elkapott a félelem rendesen mit ne mondjak. De csak műszaki hiba volt, most szolídabb tempót mentünk, nem is esett el senki. Próbálok ennél maradni, úgyis vannak húzós szerpentinek ahol aki akar az mehet, közben meg lehet nézelődni míg csapágyasra nem járatja az ember a nyakát.
No akkor ennyiben maradtunk. Ha addig netán nem is leszel itt,a fórumon,csütörtök este még egyeztetünk és ha az időjárás kegyes lesz hozzánk és tudunk menni,meglátogatnánk Guriga mestert is.
Én most kezdtem még csak. jó 1000km-et mentem vele. Jó nekem utánnad is (majd még Te fogsz bevárni)! Eddig csak simsonom volt meg 3 éve van egy yamaha blaster quadom jaj de imádom a kicsikét, 200cm3 2 ütem kb 50le
Igazat megvallva tavaly egyszer mentünk el az R6-os haverral ""túrázni"",öt km-en belül mind a ketten eldobtuk. Azóta nem előz le és a többieknek is ezt ajánlja. Lehet hogy kicsit feltartom néha a népet,de tudom, nekem haza kell érnem.Ja meg persze a tanulság,mindenki úgy megy ahogy akar,én meg úgy ahogy tudok.
Felnőtt fejjel már másképp lát dolgokat az ember.
Amit fiatalon bevállaltál volna azt most már nem biztos hogy megteszed. 35 év felett az önhibás sportmotorosbalesetek elég ritkák. Inkább azok mennek el akik ennél fiatalabbak.
Csak ne ilyen "gyönyörű" idő legyen egész héten,mint ma,mert akkor jól nézünk ki.
Hali!

Rendben megbeszéljük itt és elmegyek veled.
Furcsa mód én sem nőttem ki. Sosem volt speed motorom,a cross,meg a kanyarvadászat volt a mindenem. Négy éve leszoktam a cigiről és azt mondtam,kell valami,ami ennél többet ad. Az RGV lett az.
Én szándékozok nagyjából arra menni vmikor hétvége,vagy péntek,még nem tudom. Viszont szigorúan csak járatós tempóban,mert ma lesz összerakva a motorom.(max130)
A megyünk a horizont felé csak úgy pöfékelve engem sem érdekel. Nem lehet rávenni semmi pénzért hogy elinduljak az északi irányon kívül másfelé ahol csak a dög unalmas majdnem egyenes (esetleg 190-nél már élvezetes) kanyarok találhatóak. Csakis Kassa és Besztercebánya között szlotákia jöhet szóba fel a Tátráig. Ahol van mit nézni és vannak faintos kanyargós de csakis viszonylag alacsony (max 100 környéke) tempóval teljesíthető szerpentinek. Mindenki a sebességőrület kiélésével kezdi. Aztán ha lesz rá módja majd kinövi. Nem kívánságműsor hanem a nyugodt családi élet feltétele. Vannak öreg motorosok és vannak felelőtlen motorosok. Felelőtlen öreg motorosok nincsenek.
Majd kinövöm? Nem szeretném kinőni Ilyen vagyok, de nem bánom. Eljárok majd pályázni is, meg motorozok utcán ugyanúgy, de a túra, szóval az a klasszik túra, hogy csak megyünk és megyünk a horizont felé az sosem volt az én világom. Nem mondom, néha a Pancsival rám jön a pöföghetnék, és akkor szigorúan 2500as fordulatig csordogálok észveszejtő 40 hm/h-val. De ha már túra, akkor nekem azt jelenti, hogy elgurulunk oda, ahol jó az út, ott tempózunk és hazagurulunk.
Én tartalmasan szórakozom amikor minden kanyart végigkarcingatok 70-80-nal. Ha meg épp nem akkor a tájat nézem 100-110-el. A tartalmasság mindenkinek más, majd kinövöd ezt a menjünk gyorsan dolgot. Előbb-utóbb kerül utas is.
A kis ívben fordulás pedig megy ha az ember akarja és még jobban megy ha pontosan tudja mit kell tennie az ív még szűkebbre vételéért.
Na jóccakát kívánok mindenkinek! Léptem mert korán kell kelni...
Egyébként örülj neki. Nem műmájer díszbringás vagy aki már a rovaroktól is undorodik és csak a városban pózol a legfullosabb legújabb agyoncicomázott izomgéppel. És ha húzol egy kövér gázt nem fosod össze a bokád mint a díszmajmok többsége.
Nahát, hogy mennyire különbözünk És igen, nekem nem hiába speed áll a garázsban. Egy speed gépen nem fogok napi 500-600 kilómétert megtenni. A leghosszabb távom eddig Eger volt oda-vissza, az olyan 300 lett a végére. Hát napi 300 kilóméter ZXR400on bőven sok Mikor hazaértem, fél óra kellett a maszek pezsgőfürdőben, hogy meg bírjak mozdulni. Lehet, hogy a fiatalságom miatt, de én annak a híve vagyok, hogy ne 500, hanem inkább csak 100 kilóméter legyen, de az olyan, hogy megszólal. Én a teljesítményért, az élményért motorozok. De nem kell félreérteni, nem vagyok egy eszetlen utcai kamikaze. Vannak jó kis szakaszok, amiket ismerek betéve fejen állva hátulról is és gyér a forgalom, na ott szoktunk tempót menni. Azt szeretem, mikor szépen kijönnek a féktávok, kanyarban van sebesség és dőlésszög, magyarul a speed érzést. Tudom, pályáznom kéne, de sajnos korlátozottak a lehetőségeim. És végül nekem az a ritka, mikor utasom van.

Még valami a végére: ma eszembe jutott ez a vezetéstechnikai dolog és elkezdtem körbe-körbe gurulni. Magamon lepődtem meg, majdnem koppanásig fordított kormánnyal tudtam balra is jobbra is fordulni egy elég pici körben.
20m-en belül van!