Ne is mondd... az enyém könyörgött a törődésért, mikor megvettem. Letört blokktartó fül, trokhárul fényezett felnik és idomok, görbe féktárcsák, más színű idomok, elcseszett láncszett... ehhez képest most igencsak új életre kelt. Minden motornak van lelke, csak meg kell találni. Gondozni kell és meghálálják.
nyugi aki motors az mind a szivem csücske megmenteném az életed sőtt egy olyan nővérke álltal őrzött szobába tetetnélek aki oada figyel rád és nem csak a gyógyszeredet adná be hanem meg is pisiltetne
Mi vagy te vazeg, fekete angyal? ÁÁÁ a kórházig úgyse húzza ki, úgyhogy 40 köbcenti morfiumot neki... Banyek megpróbálok nem ott felkenődni valamire, ahol te dolgozol, mert ha túl is élem a buktát, a mentőt már nem biztos
Ezeknek az öreg vasaknak már lelkük van,ha nem akaródzik,akkor nem mennek. Na mondjuk,a lélekhez köze van ám nagyban a sok agyatlan régi gazdájának is,akik szét tákolták az agyukat is egy ilyen több kézen átment jószágon.
Egészségesen. Míg hideg, addig nem kellemes a mögöttem lévőknek, de ha bemelegszik, akkor sztem teljesen jó. Monnyuk én amúgy is szeretem az illlatttyát
Jaaaaj az elektromos mumust ne is mondd! Nekem most tavasszal volt az, hogy az indító gomb nem működött. El nem tudtam képzelni, hogy mi a baja, aztán abbahagyta... A másik vicces dolog még az első lámpám. Alap esetben semmi baja, de amint lehúzom a 2 sarut, mert járatni kell és nem akarom, hogy szívja az akksit, visszatéve az egyik lámpám mindig egy nappal később kezd el világítani Vicces dolog. Ja meg még valami. A kuplungomnál van 3 vezeték, nem tudtam mire valók. A sztender érzékelőm nem műxik, szóval ha lent van a sztender, vagy a váltó sebességben, úgy is simán rándít a drága... viszont ha a 3 kuplungos vezetékből egyeti is elvágok, akkor nem indul be a motor. Na ez a nem mind1. Már rég letettem arról, hogy megcsinálom
vagy hagyd magad akkor hamarabb szabadúlsz