Amikor megvettem a gépet állandóan lefulladt nagy gázra, alig lehetett beinitani, rá kellett ugrani a berúgókarra hogy beinduljon.
Aztán szétszedtem és a gyári 165-ös helyett 190-es volt a főfúvóka és a tű is fentről az 5. pozicióban volt pedig a 3.ban kellett volna lenni...Iszonyat sokat kapott nem is csodálom
A levegő csavar pedig 4 egészre volt kicsavarva.
Gyárilag ez is csak 2 fordulat, na itt már gyanús volt a dolog.
Még úgy is hogy nyitott dob van rajta meg nyitott légszűrő igy is csak 172-es 175-ös fúvókát irt a gyár.
Megvettem ezt a fúvókát de még mindig túl ki kellett csavarni a levegő csavart még igy is 3-ra kellett és mondták hogy ha 2.5-nél többet kell csavarni akkor alapjárati is kell.
Meg nem tudtam alacsonyra állitani az alapjáratot mert akkor gázra megint leállt, aztán nem valami kellemes.
Úgyhogy 45-ös helyett 48-as lett, igy már a levegő csavart 1.75-re kell csavarni.Meg nem áll le
Nagyjából ennyi, nem tudom mire lennél kiváncsi
Viszont az egyetlen dolog amire még nem jöttem rá hogy:Miért nem indul szivatóval?!
Arra sehogy nem birok rájönni
Szia Kaszás3!
Írtam a fotó galériádhoz! Nem válaszoltál rá! Nem fontos csak kiváncsi lettem volna rá hogy ismereted e és hogy szoktatok együtt motorozni! ? Üdv: L
Hétvégén mentek az Eger Lillafüred gurulásra?
Ilyen korú cangáknál, de még fiatalabbaknál is érdemes 100+ ezres költségű javításoknál elgondolkodni egy komplett blokk vételén. Sokkal olcsóban ki lehet jönni.
Hali!
Mindenképpen meg kellene tudni,hogy honnan jött e fémszemcse!Én egy DRZ-t szereltem,annak a főtengely alsó csapszege/tűgörgője adta meg magát,úgy hogy felverte az olajjal a fémszemcséket a dugóhoz(palást csupa morzsa),meg bekajálta az olajpumpa is.Az olajszivattyút kompletten cseréltem,mert az igencsak illesztve van és nem kezdtem el csiszolgatni.Csak azért írom,hogy lehet nem is a váltóval van gond,csak ott bukik ki... Ha tutira tudod,hogy az a szar,bocs az okoskodásért.
Aztán szétszedtem és a gyári 165-ös helyett 190-es volt a főfúvóka és a tű is fentről az 5. pozicióban volt pedig a 3.ban kellett volna lenni...Iszonyat sokat kapott nem is csodálom
A levegő csavar pedig 4 egészre volt kicsavarva.
Gyárilag ez is csak 2 fordulat, na itt már gyanús volt a dolog.
Még úgy is hogy nyitott dob van rajta meg nyitott légszűrő igy is csak 172-es 175-ös fúvókát irt a gyár.
Megvettem ezt a fúvókát de még mindig túl ki kellett csavarni a levegő csavart még igy is 3-ra kellett és mondták hogy ha 2.5-nél többet kell csavarni akkor alapjárati is kell.
Meg nem tudtam alacsonyra állitani az alapjáratot mert akkor gázra megint leállt, aztán nem valami kellemes.
Úgyhogy 45-ös helyett 48-as lett, igy már a levegő csavart 1.75-re kell csavarni.Meg nem áll le
Nagyjából ennyi, nem tudom mire lennél kiváncsi
Viszont az egyetlen dolog amire még nem jöttem rá hogy:Miért nem indul szivatóval?!
Arra sehogy nem birok rájönni