Kívánok Mester! Azt hittem, már elpályáztál innen. Te, mint alkatrészbiznyiszben dolgozó illetékes, ugyan, mondd már meg nekem. Egy gyári váltócsapágyra mennyi szállítási idő lehet? Mert nekem először küldtek egy másik fajtát, aztán meg azóta nem ért még ide az, amelyik kéne. Pedig Húsvétkor szezon nyitóra kéne mennem a nagyobbik jószággal...
Annyira azért nem butaság. Valahol láttam egy összehasonlítást, csákó vett pár patentszemet és kiszedte belőle az O gyűrűket. Aztán ezeket az általa hallomásból ismert lánctisztításra használt anyagokba áztatta egy pár napra (persze a lánctisztítás nem tart napokig, de szemléletes). Volt ott FÉKOLAJ!, WD40, petróleum, féktisztító meg tán hígító. Az agresszív anyagoktól az O gyűrűk elvesztették formájukat és/vagy állagukat, egyedül a petró és a WD40 (ami jórészt petró) nem bántotta különösebben a beléjük áztatott gyűrűket. A petrós Brigéciol kilencvenpár százaléka petró, azzal nagy kárt nem igazán lehet tenni a gyűrűkben. Halkan jegyzem meg a DID láncok dobozán is kerosene-ban áztatást javasolnak (amcsiban így híjják a petrót) aztán 85W-90-es váltóolajjal kenést (jól leverődik és összeb@sz mindent, igaz tuti bekúszik a láncgörgők alá). Magasnyomású mosóval tilos leveretni a láncot mert benyomja a gyűrűk alá a mocskot. max kerti slaggal kell leveretni ha jól fel van áztatva a retek. Nálam erre egy kurtított ecset vált be a legjobban, aminek a sörtéit olyan másfél centisre visszanyírtam. Ezzel már kicsit dörgölni is lehet és brigéciolba mártogatva gyönyörűen tisztít, aztán csak slaggal leveretem róla a brigéciolt.
A lényeg hogy utána nagyon alaposan be kell fújni (nem állat vastagon) jó kúszóképességű zsírral (nem a felhabzós ragacsos szarokkal) hogy a lánc görgői alól kioldott zsír is pótolva legyen.
Ez butaság! :) Nem bánt semmit! A hosszú lánc élettartam titka a rendszeres tisztítás és ápolás=kenés!
Megsúgom azt is, hogy sokan mondják hogy a brigéciol is bántja, meg a féktisztító is, egyesek szerint gázolaj is meg tudom is én még milyen elrettentő legendák terjednek; nagyjából mindegy, hogy mivel tisztítod csak tisztítsd! És tisztítás után alaposan fújd be :) (ami bántja az a magasnyomású mosó...)
Ezt is megéltem. Ma együtt motoroztam a kisebbik fiammal, bejártuk a környékbeli erdőket, én a Gilerával, ő meg a Ponyval.
Nagyon fasza, még bontatlan blokk volt, amit Laci kollégától hoztunk, de, sajna, igazából csak mára lettem kész vele a rengeteg tűzoltás miatt...
Ram air gondjaim vannak, hogy tudnám kiküszöbölni ?A gépennem a gyári fejidom van hanem csak egy kicsi fejidom.Ha egy picit szemből fúj a szél egyből elkezd fulladni.Segítsetek már mit csináljak vele !Előre is kösz (2001 zx6r)
Amit meg a müszerfalra vettem silikont az meg tiszta fehér foltos lett befujás után . Mindegyik sparyből ahogy fujtam mindenhol jött az anyag csak ott nem ahol kellett volna
A lényeg hogy utána nagyon alaposan be kell fújni (nem állat vastagon) jó kúszóképességű zsírral (nem a felhabzós ragacsos szarokkal) hogy a lánc görgői alól kioldott zsír is pótolva legyen.
Nem teccett felvenni a telefontot így nem tuttam közölni a jó hírt miszerint megvan a láncszett!
Akik aggódtak az eltűnésem miatt azoknak megnyugtatásul semmi bajom csak kvára nincs időm fórumozni akik meg nem azoknak ez úgyis lényegtelen infó.
Még nincs megoldva. Kaptam egy elérhetőséget (vfrzoli), egyelőre vele egyeztetek. De megpróbálom Kádár Olivért is.
Ha nem, Kádár Olivér 06 20 44 43 540
Megsúgom azt is, hogy sokan mondják hogy a brigéciol is bántja, meg a féktisztító is, egyesek szerint gázolaj is meg tudom is én még milyen elrettentő legendák terjednek; nagyjából mindegy, hogy mivel tisztítod csak tisztítsd! És tisztítás után alaposan fújd be :) (ami bántja az a magasnyomású mosó...)
Nagyon fasza, még bontatlan blokk volt, amit Laci kollégától hoztunk, de, sajna, igazából csak mára lettem kész vele a rengeteg tűzoltás miatt...
Ééés a másik,valaki fog menni Kunmadárra? Ingyenes nyílt nap! Akkor akár lehetne egy kisebb csoport is. // Ápr. 30 (hétfő)
Részletek:
Kunmadaras,nyílt nap április 30