Ez a méreg!
Nem fogjátok elhinni! 5 hónapja nem ment a Dominatorom. Valószinűleg olajhiány miatt v dugulás végett nem kapott olajat az olajszivattyúm: berágott és a kis fém szemcsék eljutottak a váltó léptető villák tengelyéhez is ez álltal megszorult a léptető villa tengely és a 4. 5. fokozatot nem vette a motor. Szétszedés alkalmával kiderült hogy a dugattyú is sérült és a henger fal is. Vettem egy komplett vátót azt hittem h ott van baj vmivel de kiderült h nem. Nem tudtam összerakni úgy h vegyen minden sebességet mármint a 4.5.et mert a tengely nem ment be a furatba. Igy elvittem egy szerelőhöz. Aki jól lehuzott 25e ft kért annyit csinált h megpolírozta a tengelyt + furatot és a két blokk felet össze húzatta. Mivel a blokknak csak ezt a két darabját vittem neki h ne keljen sok javítási költséget fizetni. Rendeltem új dugót + gyűrűt+ fúrás nem volt olcsó 3 hónap alatt tudtam össze gyűjteni rá pénzt.A multhét szombaton megjött az új dugó + henger összeraktam. Pöcc röff szépen jár a motor új olaj új szűrő. Tegnap mentem is vele 5km ert vette minden sebességi fokozatot. Ma állítottam az alapjáratot+ dúsítást mondom kerülök egyet kifordultam 1.majd 2. és megakadt a váltó kar nem megy sem üres sem 3. kissé az ideg össze omlás szélén vagyok fogalmam nincs megint mi lett a kínja. Beszéltem a szerelővel h nézze meg rem garanciába mivel ezek szerint ő hibázhatott. kb100 et ráköltöttem a gépre és még most sem jó! Újra szét kell bontani az egészet nekem már nem volt hozzá idegzetem ugyhogy elvittem a srácnak. Kiváncsi vagyok mennyit kér ha egyántalán meg tudja csinálni. Szerintetek mi a..... van ezzel a váltóval.?
Kerestelek most, nem vetted fel, majd beszélünk valahogy! Ezt a számot keresd: 30-331...
A blokkban akarok olajat cserélni, azért raktam 4T olajról képet..
Tulajdonképp mint telefonban mondtam is nálunk saját márkás termékek vannak, a minőségük alapvetően jó. Német cég, odakint saját logo alatt szart nem árulhat. Persze megértem ha inkább SKF-et választottatok, azt tutira tudod hogy SKF.
Ma megnézem neked amiket kérdeztél és felhíllak. Bár stabilkar alatt nemtom mit értettél (bekötő? szilentezése? a nagy U alakú rúd?) úgyhogy lehet hogy előtte fogok zörögni.
Akkor miért 4T olajról tűzött be képet egy oldallal ez előtt? Nem értem de jó hogy szóltál mert nagyon nem mindegy. Ennek ellenére fenntartom hogy AGIP/ENI, MOTUL, REPSOl, MOBIL1 és ha kell kasszrol a választék.
Mivel ismeretlen a minősége az általad ajánlottnak, ne értsd félre, csak itt alá lett hajintva a dupla kerék helyett 1600as szimpla terepes. (PLusz nem ritka a 17 köbméter fa a gépen mivel rönkös )
Ha megkérhetlek, még valamelyik nap egy első stabilkarra egy árat mondhatnál, plusz fékbetétek. ha nem nagy kérés. , nyáron megy műszakira aztán addig jobb az ilyen kiadásokra felkészülni lelkileg
Akkor nem te integettél I love GEEK pólóba,vállig érő kócos hajjal,kilógó nyelvvel és régifajta szemüveggel? Integessél,akkor majd más néz annak
Na majd máskor ints egyet.
Nem fogjátok elhinni! 5 hónapja nem ment a Dominatorom. Valószinűleg olajhiány miatt v dugulás végett nem kapott olajat az olajszivattyúm: berágott és a kis fém szemcsék eljutottak a váltó léptető villák tengelyéhez is ez álltal megszorult a léptető villa tengely és a 4. 5. fokozatot nem vette a motor. Szétszedés alkalmával kiderült hogy a dugattyú is sérült és a henger fal is. Vettem egy komplett vátót azt hittem h ott van baj vmivel de kiderült h nem. Nem tudtam összerakni úgy h vegyen minden sebességet mármint a 4.5.et mert a tengely nem ment be a furatba. Igy elvittem egy szerelőhöz. Aki jól lehuzott 25e ft kért annyit csinált h megpolírozta a tengelyt + furatot és a két blokk felet össze húzatta. Mivel a blokknak csak ezt a két darabját vittem neki h ne keljen sok javítási költséget fizetni. Rendeltem új dugót + gyűrűt+ fúrás nem volt olcsó 3 hónap alatt tudtam össze gyűjteni rá pénzt.A multhét szombaton megjött az új dugó + henger összeraktam. Pöcc röff szépen jár a motor új olaj új szűrő. Tegnap mentem is vele 5km ert vette minden sebességi fokozatot. Ma állítottam az alapjáratot+ dúsítást mondom kerülök egyet kifordultam 1.majd 2. és megakadt a váltó kar nem megy sem üres sem 3. kissé az ideg össze omlás szélén vagyok fogalmam nincs megint mi lett a kínja. Beszéltem a szerelővel h nézze meg rem garanciába mivel ezek szerint ő hibázhatott. kb100 et ráköltöttem a gépre és még most sem jó! Újra szét kell bontani az egészet nekem már nem volt hozzá idegzetem ugyhogy elvittem a srácnak. Kiváncsi vagyok mennyit kér ha egyántalán meg tudja csinálni. Szerintetek mi a..... van ezzel a váltóval.?
A blokkban akarok olajat cserélni, azért raktam 4T olajról képet..
Tudom,hogy tavalyi kommentekben van,de rákérdezek.
Környékbeli alkatrészesek,bontók elérhetőségeit le tudnátok írni?
Ma megnézem neked amiket kérdeztél és felhíllak. Bár stabilkar alatt nemtom mit értettél (bekötő? szilentezése? a nagy U alakú rúd?) úgyhogy lehet hogy előtte fogok zörögni.
SKF-et vettünk kicsit drágábban.
Mivel ismeretlen a minősége az általad ajánlottnak, ne értsd félre, csak itt alá lett hajintva a dupla kerék helyett 1600as szimpla terepes. (PLusz nem ritka a 17 köbméter fa a gépen mivel rönkös )
Ha megkérhetlek, még valamelyik nap egy első stabilkarra egy árat mondhatnál, plusz fékbetétek. ha nem nagy kérés. , nyáron megy műszakira aztán addig jobb az ilyen kiadásokra felkészülni lelkileg
Nekem nagyon beadja :P:D
Tudok szerezni, persze.
Árat nem írok ilyen-olyan okból, de ha megzörgetsz akkor természetesen válaszolok rá. Vagy ha megadod a számod felhíllak.
Na majd máskor ints egyet.