itt van kép a dolgokról! A karbiról sajnos most nem tudtam képet csinálni! A gyújtáskapcsolónak a kapcsolós részét már sajna eladtam de a kulcsos mechanikája még meg van kulcsostól! Így a karbival + a 3 zárszerkezettel összesen 15ezer HUF!
Árat nem írok, majd megegyezünk benne! Bármi kérdésed van, írj ....kérésre csinálok közelebbi képeket is!
Még vannak alkatrészek , de a képeken csak ennyi van
! Van hozzá váz, kerekek, első futómű, 17,5 ös dell'orto karbi, féknyerek, fékmunkahenger, tárcsa....kormány, kezelőszervek, feszültségszabályzó, indexrelé.....stb...
képen: Vas 70 es henger (jó állapotban) (dugattyú az nem használható már csak oda lett téve)
polini ékszíj, top variátor, 5 km futott malossi 6gr os görgők, Top cdi elektronika, ducati energia gyújtás, minarelli RV lendkerekek(2DB),20 as szívócsonk, jó főtengely nem lötyög...stb..
Sziasztok!
Most vettem az F15-ösömbe egy motoforce 70ccm sport öntötvas hengert és az lenne a kérdés hogy hány ezres fordulaton érdemes járatni.
előre is köszi a választ.
helló
Sziasztok!
Segítséget kérnék abban mitől van az, hogy ha jár a motor akkor az index össze-vissza hol gyorsabban hol lassabban villog ha meg nem jár a motor csak a gyújtás van rajta akkor meg rendesen működik?
Köszi!
Membránt ha kiveszed és belenézel fény felé tartva akkor ha rést látsz (minél nagyobbat annál inkább) rossz. Ha pedig belefújsz úgy hogy a tenyereddel tölcsért csinálsz rá akkor simán átfújod- rezegve nyit- majd szívni kezded akkor meg rászorulnak a lemezek és nem tudod visszaszívni a levegőt. Ekkor tuti jó!
Szia!
Nekem az f12 előtt volt egy aprilia ditech-em. Az istenért nem akart elindulni. Cseréltem gyertyát, szikra rendben és üzemanyagot is fecskendezett be. Már mértem kompresszornyomást is, végül kivettem a membránt. A membrán "lemezkéi" nem zártak teljesen.
Szétszedtem és kipucoltam, ugyanis kosz ment a ház és a lemezek közé, ezért nem zárt. Utána nem volt gond a membránnal.
Üdv.: Keenets
csak azt nem tudom, hogy a membránon pontosan mit is nézzek :S tudom hogy néz ki meg tudom hol van csak azt nem mikor rossz és mikor jó, és ha rossz mitkell vele csinálni
Nem hiszek benne, hogy ettől lehet, de előfordulhat... talán.Minden esetre, mivel viszonylag könnyű hozzáférni 1 próbát megér!
Valami lehet pl kevesebb üzemanyagot kap, vagy szegényebbet, vagy nemtom.
Tehát van 1 kis esélye, hogy számít hiszen bármelyik komponens hozzáadása/elvétele arányaikat változtatja.Nehéz távolból mert pl azt sem tudom mennyire kell húzni. hogy induljon, ha 1 mm akkor lehet állítgatni, de ha csontgáz kell, hogy induljon akkor sztem nem fogja megoldani.Akkor még simán lehet koszos(én kompresszorral szoktam atomjaira szedve átfújkodni).Ha tél lenne szívató is lehetne, most szerintem az kizárható.Indok:Ilyen melegbe a kézi szívatót sem kell már használnom másik mocikon...
Membránt nézted?(porlasztó alatt van és indulásnál IS nagyon sokat számít, ha már kezd kínyitni)Ez erős típem hirtelen
Gyertya is lehetne...de kevésbé tippelek rá mint a membránra... szóval van mit keresgélni!
Kíváncsi leszek mitől van!
igen mindent kifújtam kicsi eséllyel lehet benne kosz... és indulni csak gázhúzással indul egyébként nem :S de aztán ha úgy beindul elengedem a gázt és megy alapjáraton, ez is a levegő miatt?
Én így távolból nem tom, esetleg a levegőn próbálj meg állítgatni- mer mást úgysem tudsz- feleket csavargass rajta akár többször is, ha nem jobb akkor vissza.Meglátod, hogy jobb -e valamelyik írányba.
Ki is pucoltad az egész karbit?Mert lehet benne kosz...
megcsináltam úgy ahogy mondtad van alapjárat működik csak amikor padlógázt húzok fullad a motor és sokkal mélyebb lesz a hangja valaki nem tudja hogy ez miért van és hogyan kell orvosolni? a választ előrre is köszönöm
Sziasztok!
Valaogy sikerült kivenni a csavarokat a hengerfejből,azt szeretném kérdezni,amikor rakom vissza a hengert meg bele a dugatyut akkor kelle valami zsirt vagy olajat tenni,kipucoltam egy kicsit mindent,a dugon levő nyil lefele kell mutason igy volt benne ez helyese vajon,na meg a gyürük elhelyezkedése a dugon az a kis pöcök az mutasa a helyuket aogy helyezkednek remélem jo lessz.
Malaguti f12-höz keresek komplett középsztendert.
(sztender+konzol)
Oldalsztender is szóba jöhet.
Ajánlatot a keenets@indamail-re kérnék.
Üdv.: Keenets