Sajnos a címedre nem tudtam küldeni a szervízkönyvet. Feltettem a honlapomra. Ráhivatkozó link nincs, de letöltheted a tablazat.fw.hu/f12.pdf Azért ajánlom újra, mert bár rugót én nem kerestem benne, de csavarok meghúzásának nyomaték értékét sok helyen láttam. Hátha benne van a mit Te keresel.
Kérdésem lenne, hogy a Sárga tolórugó és a piros 3 kicsi rugó- mert mindig ezt írtáta mindenki- milyen erősségű lehet, mert nem tudják/akarják beazonosítani a boltban.Azt modnják mondjam meg milyen erőséggű %ban vagy fordulat(?)ban.
Egyszóval szín alapján nem tudom megrendelni.
Nekem még az eredeti van benne 2db kuplungrugóval ("96-97 előttieknél volt") szóval cseréljem ki 3asra, vagy tökmindegy?
Most gyári fémszínű toló és fehér kisrugó van benne.
Ferodol vastagsága 2mm ami színtén érdekes... nem számít ez kopotnak?Hiszen 14éves... mégis a boltin 2,5mm a vastagság)megmértem!
Boltban a könyv szerint meg 4mm kellene lennie...
Tudnátok pár infóval segíteni?
Köszönöm, hogy rámértél!Érdekes mód 1 db hozzászóláson kívül nem találtam erről más infót, és az sem volt konkrétum... bár a belinkelt ábrádból látszik ez nem egy mezei 12v lesz indulástól leállásig- sajnos- talán a fesz. szabályzóba megy be a vezérlése...
Sajnos pár kérdésre nem találtam benne választ, de azért érdemes volt végigolvasni...
Kár, hogy az "öregek" az elején már pár kivétellel nem nagyon járnak ide(Buksi88,ciceger,Szecsi,g.gabor stb)Nekik így utólag is köszönet a sok infóért!
Mértem egyet az elektromos szívatónál és azt tapasztaltam, hogy 0,3 V -tól 1,8V ig, fordulatszám függvényében változik az érték.Ja és hidegen és melegen is ugyanazt produkálja. Hogy ez üzemszerű e, azt nem tudom, de nálam ekként működik.
Hali
Az emil cím nem jött be, visszapostázta. az enyém l.dravaikukacfreemailponthu. amúgy a rajzon nem lelem az automata szívatót. Kiteszem ide, hátha valaki felismeri, amit előre is köszi.
hello srácok!ha fölrakom a sportpufot és ugye annak nagy fordulat kell h meglegyen az erő anormális gyorsulashoz,akkor az gyári főtengelyt nem fogja szétpörgetni?köszi
Malaguti f12-esem van és amikor teletankoltam akkor maxon volt a benzinszint jelző mutatója. De 100-130km múlva már félig volt a műszer szerint.
Pár napja elmentem vele 1-2 km-t és láthatóan csökkent, de amikor televolt akkor meg se akart moccanni pár tíz km-ig.
Azt szeretném kérdezni hogy ha 0-án van a mutató akkor mennyi benzin van benne még(tuti hogy van benne valami) és hogy összesen hány literes a tank?
Én úgy tudom hogy 8 de vki szerint 6.
Ha motorolajat kérded akkor REPSOL abból a fajtájából ami kb 2000Ft 1 liter, se jobbat se rosszabbat nem érdemes.-.. nekem ezt javasolták! Az úgyis majd 1000Km re elegendő! Most - mivel ez nem volt ezért MOTUL tudtam bele venni abból ugyanez a minőség 2600 Ft volt...
Akkor nekem jól jönne, mert valamiért az automata szívatom nem kap áramot.
Nem tudja vki, hogy hogy muszik a dolog?
Sztem ha beindul akkor adnia kellene neki a 12V-ot majd ez miatt a hőpatron felmelegíti a szívatót.Amikor már eltelt egy kis idő akkor ezért már nem megy a szívató- pedig az még mindig kapja a 12V ot, aztán amikor leáll a motor akkor -mivel 12V ot már nem kap szépen visszahűl.
Jól sejtem a működést?
Fúr, de csak azóta nem müszik mióta ripityár volt szedve... de a legérdekesebb, hogy sztem nem a szívatóval van a gond, inkább, hogy a csatinál nem kap az automata semmit...
Mitől lehet?
Sztem nem lesz vele gond, mert 99% hogy neked is helyzetjelző meg a sima tompított lámpa van rajta, nem pedig távolsági, nekem ugyanis ez van rajta,- pedig én már szétszedtem atomjaira.Ezekben csak 2 izzó van- helyzetjelző 5w és gyárilag még egy 15w os
Ha neked más lenne benne, kérlek jelezd vissza, ha neked 3 ízzó van vagy tudsz hármat is kapcsolni.
Egyébként ezeknek a lámpa a leggyengébb pontjuk.Sokan panaszkodnak, és az izzócserék is érdekes eredményeket hoznak...
Te teljesen jól látsz vele?Hány w? jah nekem már 25w van benne, de igazából most sem vagyok vele megelégedve, 50km/h felett este nem is tok menni= életveszélyes.
Próbáltam a halogén 20w is , de csak pénzkidobás volt... visszarkatam a 25w ost...
A visszaolvasásom miatt tudom, hogy a xenon (10e) ill a LED es megoldások talán beváltak, de kevésnek van még ilyen. A LEDet barkácsolni kell/lehet és kb 4-5e ft
Az enyémbe 6 lityi megy bele,de akkor már annyira ki van fogyva...
Átolvastam a fél forumot... jelenleg a 60. oldalnál tartok, és beszélgették páran ezt a tank témát. Volt olyan akinek 7-8 liter is belement- sztem nekik F15 ösük volt mégis előfordulhat, hogy kicsit nagyobb, viszont a 6 lityi az a minimum méret - ez alatt senki nem írta...
Úgyhogy én a 6 lityivel számolnék.Az enyém is F12 p. és vízes
Egyszóval szín alapján nem tudom megrendelni.
Nekem még az eredeti van benne 2db kuplungrugóval ("96-97 előttieknél volt") szóval cseréljem ki 3asra, vagy tökmindegy?
Most gyári fémszínű toló és fehér kisrugó van benne.
Ferodol vastagsága 2mm ami színtén érdekes... nem számít ez kopotnak?Hiszen 14éves... mégis a boltin 2,5mm a vastagság)megmértem!
Boltban a könyv szerint meg 4mm kellene lennie...
Tudnátok pár infóval segíteni?
Mindenesetre mégeccer kössz!
Sajnos pár kérdésre nem találtam benne választ, de azért érdemes volt végigolvasni...
Kár, hogy az "öregek" az elején már pár kivétellel nem nagyon járnak ide(Buksi88,ciceger,Szecsi,g.gabor stb)Nekik így utólag is köszönet a sok infóért!
Malossiból is van néhány...
Sima vas , Aluhengerek MHR replica , MHR...
Az emil cím nem jött be, visszapostázta. az enyém l.dravaikukacfreemailponthu. amúgy a rajzon nem lelem az automata szívatót. Kiteszem ide, hátha valaki felismeri, amit előre is köszi.
Pár napja elmentem vele 1-2 km-t és láthatóan csökkent, de amikor televolt akkor meg se akart moccanni pár tíz km-ig.
Azt szeretném kérdezni hogy ha 0-án van a mutató akkor mennyi benzin van benne még(tuti hogy van benne valami) és hogy összesen hány literes a tank?
Én úgy tudom hogy 8 de vki szerint 6.
Tudja valaki hogy a malaguti grizzly 12-nek olajos az első teleszkópja?
Köszi!
Nagyon fontos lenne!
Mailcímem: gaborarnold.kuk.freemeil.hu
Ez van benne most. Egyébként a másikból is a Scooter a jó.Legalábbis a Malaguti F12be ez tökéletes
Nem tudja vki, hogy hogy muszik a dolog?
Sztem ha beindul akkor adnia kellene neki a 12V-ot majd ez miatt a hőpatron felmelegíti a szívatót.Amikor már eltelt egy kis idő akkor ezért már nem megy a szívató- pedig az még mindig kapja a 12V ot, aztán amikor leáll a motor akkor -mivel 12V ot már nem kap szépen visszahűl.
Jól sejtem a működést?
Fúr, de csak azóta nem müszik mióta ripityár volt szedve... de a legérdekesebb, hogy sztem nem a szívatóval van a gond, inkább, hogy a csatinál nem kap az automata semmit...
Mitől lehet?
Ha neked más lenne benne, kérlek jelezd vissza, ha neked 3 ízzó van vagy tudsz hármat is kapcsolni.
Egyébként ezeknek a lámpa a leggyengébb pontjuk.Sokan panaszkodnak, és az izzócserék is érdekes eredményeket hoznak...
Te teljesen jól látsz vele?Hány w? jah nekem már 25w van benne, de igazából most sem vagyok vele megelégedve, 50km/h felett este nem is tok menni= életveszélyes.
Próbáltam a halogén 20w is , de csak pénzkidobás volt... visszarkatam a 25w ost...
A visszaolvasásom miatt tudom, hogy a xenon (10e) ill a LED es megoldások talán beváltak, de kevésnek van még ilyen. A LEDet barkácsolni kell/lehet és kb 4-5e ft
Átolvastam a fél forumot... jelenleg a 60. oldalnál tartok, és beszélgették páran ezt a tank témát. Volt olyan akinek 7-8 liter is belement- sztem nekik F15 ösük volt mégis előfordulhat, hogy kicsit nagyobb, viszont a 6 lityi az a minimum méret - ez alatt senki nem írta...
Úgyhogy én a 6 lityivel számolnék.Az enyém is F12 p. és vízes