Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attól függ kép nincs?
akkor érdekel?
A karbiban egy 60-as fúvóka van.Ezt cseréltem újra, utána meg 65-öst próbáltam meg.Ezen kívül egy alapjárati csavar van.Más állítási lehetőség nincs.
akkor viszont jó 15 -ért , nagyon jó
mellékeltem
Küldöd a képeket?
tomaschik@gmail.com
Szia! A fejidom felső része megvan még? F15
kb fél évig
Sziasztok!


Malaguti Madison 250-es hátsó telóim megadták magukat. Tud valaki, hol segítenének, azaz hol tudnám esetleg felújíttatni őket?

Köszi
mennyi ideig volt rajta?
hali!
az egyik ismerősömnek van egy ZX csöve 70esre,15 öt kér érte
fekvő mina,f12-őn volt
köszi.
szia
tt-rr-zx bőven jó rá de ezek nem rezonátorok,csupán katalizátor nélküli e jeles " sportkipufogók "

(volt ilyen is mhr team1 )
sportszűrő felesleges hozzá és ahhoz hangolni a karbit.
a LEo zx-en gondolkodtam de az nem kevés egy kicsit?
Malaguti91 egy jó kis sportkipuffot nem tudnál ajánlani FULL gyári f 12-m höz(önntöttvashenger) köszi
Sziasztok!
Haveromnak van 1 malaguti f12-es robogója! 70-es pollini corsa hengerrel , gyári 3 pofás 107-es kuplunggal , Leo vince kipuffal , 21-es dellortó karbival 86-os fúvókával( nem kevés?) malossi variátorral , 4.2-es görgővel , és topp racing légszűrővel!
Igazság szerint 1 kerekezésre lett csinálva de nem igazán veszi magát kerékre , inkább csak pörgős a gép! Szerintetek mi lehet a baj? Mentem már hasonló tuningolt géppel és elég szépen felvette az elejét! És szinte ugyan ez a tuning volt benne!
Nem tudunk rájönni mi lehet a baj , nehezen is indul , és mikor odaverem a gázt kicsit lehörög , levegőt már próbálgattunk állítani de nem sok változás észlelhető! Ha valaki tudna segíteni mennyi levegő kell hozzá vagy mi lehet a baja , akkor azt nagyon megköszönném!
Kb. énis erre gondoltam röviden.
Gyári légszűrőház minőségi szivaccsal felrakva -- Ez tényleg hasznos!
Esetleg hengert fúrni + új dugó gyűrű : levegős hengernél : Tükörre ( egyenes felület) csiszolópapirt teszünk és a maga súlyával forgatni kezdjük a csiszoló papiron(hogy egyenesen "kopjon" belőle. ) ,ezt meglehet csinálni a henger felső részével is , alsó részét is lehet csiszolni de óvatosan , bár ott méricskélni is szoktunk.A félkör alakú "folytást" kis körreszelővel kiszoktuk szedni - ++++0.5lóeró- Új tömitések a hengernél. Dugó gyűrű, esetleg frissitő hónolás, szükség esetén megfúrjuk.
Hajtást átnézni hogy mi kopott (Görgő,szíj tuti) : Görgő, szij általába cserés szokott lenni, elgyengült tolórugó a hátsó kuplungban okozhat előnytelen gyorsulást.Jobb " rajthoz " megfelelő kisrugót a kuplungba. ( Homokszórást ajánlom haranghoz ,bár akkor általába a gyenge minőségű gyári ferodolt gyorsabban eszi de jobban rajtol,gyorsul - jobb tapadás)
Porlasztót kitakarítani : ez alap dolog szerintem.
Kipufogót kiégetni : nemtudom,hogy csináljátok mi sosem szoktuk kiégetni pl perzselővel. Mi általába Megforgatjuk a motort -végseb- egy 3-4 km's szakaszon és magát kiégeti.
Esetleg sportkipufogót, meg valami fasza variót érdemes venni de hengeren + stb-n akkor gondolkodj ha van minimum 150 a zsebedbe.

Vario: érdemes cserélni dinamikus javulás gyorsulásban és váltásban
henger : vas hengert elbír a gyári főtengely de csapágy csere ajánlott.
karburátor 50es hengernek 12-17,5 karbinál nem kell nagyobb(szerintem 17,5es is felesleges mert nem megy annyival jobban mint amenyivel többet kajol)
kuplung: gyári kuplungon ha kevés ferodol réteg akkor szoktunk cserélni újra , de a malossi Fly kuplungját -hasonló mint a gyári, nem állitható rugófeszesség de ezer év és még 2 nap -
külsőtárcsa :Variátorral cseréljük általában a hozzátartozó márkával. ( pl polinit polinivel)
főtengelyt erősebben tuningolt -alu henger pl - cserélünk vagy ha a gyári hajtókarja lóg / bólint
gyújtásnál nemszoktunk variálni gyári gép esetén, nagy előgyújtás esetében a dugó elporlad,kilukad-nem éri meg-
lendkerékből szoktunk lehúzatni de akkor veszt a nyomatékból de sokkal jobban forog/gyorsul .

egyéb kérdesekre szivesen válaszolok ( nem mintha vmi nagy ember lennék de belemásztam eléggé a robogótémába)
Az enyém se gyorsult és mégis gyáriként nagyon jól megy.
Teendők:
Gyári légszűrőház minőségi szivaccsal felrakva
Esetleg hengert fúrni + új dugó gyűrű
Hajtást átnézni hogy mi kopott (Görgő,szíj tuti)
Porlasztót kitakarítani
Kipufogót kiégetni
Esetleg sportkipufogót, meg valami fasza variót érdemes venni de hengeren + stb-n akkor gondolkodj ha van minimum 150 a zsebedbe.
tomaschik@gmail.com
nekem közel 400e forint volt a blokkban. Elég jól gyorsult :) de amennyit ráköltessz eladod ,sporolsz és veszel nagyobb ccmt. Az enyémnek szerencsére megvolt a gyári blokkja és ahhoz nem lett hozzányúlva.Kár bele/hozzányúlni.Bár egy tuning variátort pl polini speedcontrol / malossi multivart elvisel egy gyári gép is. :)
szia még ma küldök ha adsz 1 mail cimet! spirálom nincs csak analóghoz de az se biztos h megvan még !
üdv
De alig gyorsul
Akkor se?
Képet nem küldessz a karbiról?
Digit km/h spirálod nincsen véletlenül?