Sziasztok!
Van egy nagy gondom a Malaguti F12 el,ha valaki tudna megoldásokat irni az jo lenne,szoval vizhütéses a motor,egy pár honapja hallok valami enyhe zajokat a vizpumpábol,mintha onnat jött volna,a tegnap eső elől menekülve siettem haza 70-80 között mire hazaértem a tágulási tartálynál kinyomta a vizet,de elég sokat,még idáig ilyen nem volt,ma beinditottam csináltam vele egy kört de azt vettem észre nem kering a hütőfolyadék nem jön elé a radiátorokba,a termosztát kinyitt mert a hengerfej kijöveteli slagjai melegek forrok,az egyik slag a vizpumpába megy melegen de hideg a másik fele ami elé fele megy,valami a vizpumpával lett,mi lehet eltört a paletta,vagy leblokált a csapágy vagy mi lehet,meg tudom én ezt otthon javitani?Ha valaki evel kapcsolatba tud kérem irjon előre is köszönöm!
Halihó gyerekek! Malaguti f12-esbe kilett cserélve henger+ dugó összes tömítés és nemakar 50nél többet menni mi lehet a gáz? Előtte 80-85 sportkipu van csak rajt
Valakinek nincsen 3 pofás gyári kuplungja?Tuningból megmaradt.... Kopott lenne a legjobb!Mert nekem 2 pofás van benne (105ös) és 3 pofást szeretnék felújíttatni nem 2 pofást.
Esetleg tuning kuplung.
hello srácok!szerintetek mi a probléma ha a motorban hamarabb fog a kuplunk mint kellene,vagyis nincs meg a megfelelő fordulat!ezt mivel lehetne orvosolni!köszi
Hát így ezt sztem senki nem fogja megmondani távolról, max találgatni. Sztem a leírásodból mégiscsak inkább a fogaskerekekre típelnék.
Majd akkor írd meg, hogy mi volt a hibás!
Ha fogaskerék lenne, akkor akármilyen sebességnél rángatna, nem csak lépésben, vagy nem?
Kedden viszem szervizbe, inkább már nem szedem szét.
Kilométeróra is tönkrement, azért is vinnem kell.
Inkább kipufogó függő is- meg sokminden- nekem pl 50esbe 6 grammos volt, most 4,3 van a benne a ZX kipufogó miatt!
Ha erősebb a moci akkor elbírja a nagyobbat is - hiszen azt nehezebb kipörgetni, a könnyebbet meg ugye könnyebb.A másik motoromba mikor elkezdett kopott lenni, kisebb görgőket raktam mert azzal még tűrhetően gyorsult...
Én akkor megnézném a hajtás részt, mert ott fogaskerekek vannak (dekni alatt nem látszik) a hátsó keréknél van.Az adhat daráló hangot is sőt recseghet ropoghat(fogaskerekek). Görgő akármilyen kopott volt nekem akkor sem volt igazán hangja.
Olaj van a hajtóműben?110cm kell bele kb 700Ft egy adag, pont belevaló a régit alul tudod leereszteni.Ha nem folyik ki semmi, vagy annyi akkor lehet már szét is kopott... fent a keréknél tudod beönteni az új olajat.
Én hátulról a hajtásból hallom. Tegnap levettem a deknit, de nem találtam semmi érdekeset. Szerintem biztosan azzal van valami, csak nem tudom mi.
Tegnap próbálgattam, ha nagy gázt adok neki elindulásnál akkor érdekes daráló hangot ad, de nem rángat. Én arra gondolok hogy valami kilehet kopva.. Lehet hogy a kopott görgők miatt van?
az igaz hogy 50ccm es hengerhez jobb a minnel könnyebb varriátor görgö? teszem azt 4 grammos? es a 70ccm hengerhez 8-10 grammos pl? az en tapasztalatom az hogy 70ccm hengerrel a 4 grammos gyürü nem jo .. persze lehet hogy csak nekem , csak nagy hang ahogy huzom a gazt a motor meg eleg késönindul meg . utanna variálltam 5.1 es 6 grammos görgökel az eredmeny egybol erezhetö volt ... a legkissebb gázadásnal a motor azonnal reagállt es kilött mint a rakéta ... vélemény sakcok? ui : Malossi görgökel tesztelve
Én csak nyomozni kezdenék.... Leszedném a deknit -ha ott nem látok semmit akkor megforgatnám külön külön a kerekeket- akár még a féktárcsa is szólhat.Először azt kellene kideríteni, merről jön a hang.
Sziasztok!
Van egy f12esem. Elég régi, de jó állapotú. Az a gond vele, hogy elindulásnál elkezd rángatni, elér egy bizonyos sebességet, akkor onnét teljesen jó. Ez csak üzem meleg motornál jelentkezik.
Továbbá érdekes köszörülő, fémes hangja van nagyobb sebességnél.
Ha nem jár és hátratolom, valamikor fémes csikorgó hangja van. Alapjáraton surrogó hangot ad.
hát bakker most estere kiderült hogy főtengely csapágyas a motor amugy ennek a csapágy nak van valami szabvány merete mala f12 be ? vagy mindenfelekeppen szét kell szedni a motort megnézni?
Van egy nagy gondom a Malaguti F12 el,ha valaki tudna megoldásokat irni az jo lenne,szoval vizhütéses a motor,egy pár honapja hallok valami enyhe zajokat a vizpumpábol,mintha onnat jött volna,a tegnap eső elől menekülve siettem haza 70-80 között mire hazaértem a tágulási tartálynál kinyomta a vizet,de elég sokat,még idáig ilyen nem volt,ma beinditottam csináltam vele egy kört de azt vettem észre nem kering a hütőfolyadék nem jön elé a radiátorokba,a termosztát kinyitt mert a hengerfej kijöveteli slagjai melegek forrok,az egyik slag a vizpumpába megy melegen de hideg a másik fele ami elé fele megy,valami a vizpumpával lett,mi lehet eltört a paletta,vagy leblokált a csapágy vagy mi lehet,meg tudom én ezt otthon javitani?Ha valaki evel kapcsolatba tud kérem irjon előre is köszönöm!